Ergenissen op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:17

Wilawander schreef:
Doelde daar meer op Jij mag dit niet en je mag dat niet. Is een uitspraak die je regelmatig hoort hoor. Maar sorry daarvoor als dat verkeerd wordt opgevat.

verkeerd opvatten? Misschien moet je je even in de term concentratiekamp verdiepen voor je daarmee rond gaat strooien?
Ik hoor genoeg mensen schelden met het woord kanker, moet ik dat dan ook maar doen?

Bitje: Users zijn gebruikers

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:17

stef schreef:
maar wees nou eerlijk, als je zelf foto's post, en je krijgt tig x enkel: Wow, gave knol....
dan heb je op een gegeven moment ook wel zoiets van goh, hmmz, tja... (ik wel iig)

Daarbij heeft bokt regels, kan je het mee eens zijn of niet, maar met die regels ben je accoord gegaan op het moment dat je je registreerde...

Ben ik aan de éne kant wel mee eens, maar aan de andere kant is het wel weer heel erg vervelend dat het hele bericht dan verwijderd word en je zo niet weet wie er interesse had en welke vraag ze stelden.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 16:19

stef schreef:
Wilawander schreef:
Doelde daar meer op Jij mag dit niet en je mag dat niet. Is een uitspraak die je regelmatig hoort hoor. Maar sorry daarvoor als dat verkeerd wordt opgevat.

verkeerd opvatten? Misschien moet je je even in de term concentratiekamp verdiepen voor je daarmee rond gaat strooien?
Ik hoor genoeg mensen schelden met het woord kanker, moet ik dat dan ook maar doen?

Bitje: Users zijn gebruikers

Ik heb gezegd sorry en het aangepast.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:19

Iris82 schreef:
upendo schreef:
Waar niet dan? Das toch alleen op HAW niet meer?

Volgens mij ook op RITP niet meer, want das een onliner. :Y)

Op die fiets. :+
Maar heb je het idee dat er nu anders mee omgegaan werd als een aantal jaar geleden?[/quote]
Ik vind van wel. :j
Ik snap ook wel dat het moeilijk is om een forum met zoveel users goed in de hand te houden en te managen. :)
Maar soms is het jammer dat je bijvoorbeeld in een HK niet meer je frustraties kwijtkan over een verkoper op Marktplaats/Bokt (want: OW), dat er talloze berichten verwijderd worden omdat ze hun doel missen (EA: vraagprijs vragen, lijkt mij soms best handig om te weten, daarnaast weet een TS dan of er interesse is) of discussies die gesloten worden (Totilas). :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:20

Eens R.X., maar dan krijg je wéér de EA discussie, en aan EA wordt nu eenmaal niks gedaan tot het nieuwe EA klaar is. Take it or leave it.

Kunnen we wel weer een topic aan spenderen, maar dan is het zowiezo zeker dat het op slot gaat (als het over EA blijft gaan()

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:27

Ik vind het een beetje uit verhouding dat men hier roept 'een X aantal jaar geleden was het minder streng'. Bedenk dan ook dat een X aantal jaar geleden het ledenaantal ook kleiner was :)

Een forum (met dit formaat) heeft gewoon regels nodig, en tuurlijk is het jammer dat je soms niet kan posten 'wat een leuk paard' maar als jij de TS wilt laten weten dat je vind dat ze een mooi paard heeft oid, kan je ook PB'en, dan kan jij zeggen wat je wilt, en de TS 'hoort' dat ook :)

Ik vind sommige dingen ook jammer, maar ik begrijp het wel.
Want het 'beleid' zal altijd kritiek houden, want nu zijn er mensen die zeuren en als ze het beleid aanpakken zullen er weer anderen gaan zeuren.

Wees een beetje coulant. Die Moddies stoppen hun vrije tijd in het modereren van bokt zodat wij allemaal kunnen bokken op een (toch wel goed) georganiseerd bokt! :)

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:43

Ik erger me ook helaas te vaak aan de Mods, die imo niet reageren als het wel moet en vaak wel reageren op niet nodige of vreemde situaties.........

Ik denk wel dat het heel moeilijk is op zo'n groot forum om het goed te doen......maar nu gebeurt het ook niet goed!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:51

Het was mij ook opgevallen, dat er in een discussietopic steeds berichten verwijderd werden, die geen mens kwaad deden. Werd niets verkeerds ingezet en toch verwijderd. Via pb (iemand anders) vernam ik, dat net dat modje veel met die persoon te maken heeft (waar het voor degenen die het doorhadden) over ging. Ik, die niet wist waar het om ging, vind het dus heel vreemd, dat er dus zomaar, zonder dat er iets belastends instaat, verwijderd wordt.
Blijkbaar kunnen er dus mensen hier van alles zeggen/uitspoken, zonder dat er iets aan gedaan wordt en als iemand daarover begint, heb je dus een OW te pakken.... Jammer toch, dat het hier dus helaas in sommige gevallen een vriendjespolitiek is...

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:52

*edit* bericht aangepast.

*edit* zin verwijderd

*edit* dit mag vast niet. :oo

*edit* weet je wat, hele bericht verwijderd.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:54

Prima dat er gemodereerd wordt, maar ik vind dat een discussie zo nu en dan best een rauw randje mag hebben, zolang mensen maar niet aangevallen worden. Als je politiek correcte discussies wilt, moet je in Den Haag gaan zitten.

Ik heb me ook wel eens verwensingen laten onvallen richting met name dierenmishandelaars. Daarover kreeg ik direct een PB met een waarschuwing. Terecht ook wel, want echt netjes was het ook niet. Maar van sommige reacties die verwijderd worden, denk ik toch echt het mijne.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:54

FennekeR schreef:
*edit* bericht aangepast.

*edit* zin verwijderd

*edit* dit mag vast niet. :oo

*edit* weet je wat, hele bericht verwijderd.

_O-

ilse86

Re: Ergenissen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:56

hihi, wel een goeie trouwens, fenneke

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:56

Ik denk dat ik wel weet vanuit welk gesloten topic dit specifieke topic geopend is TS.

En ik vind het ernstig terecht dat dat topic gesloten is na bemoeienis van jou en Nolana.

Sommige dingen horen nou eenmaal niet, en dat heeft niets met boktbeleid te maken.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:57

Abeltje77 schreef:
Ik denk dat ik wel weet vanuit welk gesloten topic dit specifieke topic geopend is TS.

En ik vind het ernstig terecht dat dat topic gesloten is na bemoeienis van jou en Nolana.

Sommige dingen horen nou eenmaal niet, en dat heeft niets met boktbeleid te maken.

oei, nu word ik nieuwsgierig:P

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 17:04

Klopt dat was voor mij de druppel. Niet dat het gesloten werdt maar dat o.a. mijn reacties werden verwijderd en die van andere op mijn reactie blijven staan.

Maar dat was een druppel op een volle emmer.

Ik sta nog steeds 100% achter mijn posts en ieder heeft zijn eigen mening. Maar nu is mijn mening weg en een ander zijn mening mag blijven staan. Dat hoort niet. Iedereen mag dit lezen en iedereen trekt daaruit zijn eigen conclusies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:05

Jammer dat er hier bokkers rondlopen met lange tenen en geen hand in eigen boezem kunnen steken.
Ik herken mij dus ook totaal niet in dit gezeur wat je de laatste tijd steeds vaker tegenkomt op bokt.

"meten met 2 maten" is ook zo'n uitspraak die steeds weer terugkomt om je argument te bekrachtigen
nu wordt er al weer een concentratiekamp bijgehaald.

Ik heb dus geen enkel probleem met bokt, zie een duidelijke lijn, als ik iets verkeerds heb gezegd schrijven ze mij aan en kan ik ze niets anders dan ongelijk geven.

Snap niet echt waarom andere mensen niet naar zichzelf kunnen kijken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-10 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 17:05

Abeltje77 schreef:

En bemoeienis was het zeer zeker niet. Eerder ogen openen en in het begin wilde ik TS helpen omdat ik in soortgelijke situatie heb gezeten, Ts vraagt om hulp maar neemt niks aan.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 17:08

Chiqa schreef:
Jammer dat er hier bokkers rondlopen met lange tenen en geen hand in eigen boezem kunnen steken.
Ik herken mij dus ook totaal niet in dit gezeur wat je de laatste tijd steeds vaker tegenkomt op bokt.

"meten met 2 maten" is ook zo'n uitspraak die steeds weer terugkomt om je 'gelijk' te bevestigen,
nu wordt er al weer een concentratiekamp bijgehaald.

Ik heb dus geen enkel probleem met bokt, zie een duidelijke lijn, als ik iets verkeerds heb gezegd schrijven ze mij aan en kan ik ze niets anders dan ongelijk geven.

Snap niet echt waarom andere mensen niet naar zichzelf kunnen kijken.

Als je goed hadt gelezen heeft het meer te maken met o.a reacties weghalen midden in een verhaal en andere reacties laten staan. Dat heeft niks te maken met naar jezelf kijken.

Iedreen zegt wel eens wat verkeerd zoals ik net met het nu weer aangehaalde concentratiekamp. Heb gezegd sorry en mijn post aangepast. Dus geef openlijk toe iets verkeerds te hebben neergezet. Ook al vat ik dit anders op als sommige andere. Maar pas me aan klaar. Hoeft geen mod aan te pas te komen. ;)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:14

Wilawander, als je reacties tegenkomt op een verwijderd bericht...TeM dan even of stuur een mod een pb, dan kijken we er even naar. We zijn ook allemaal mensen en vrijwilligers die onze vrije tijd aan Bokt geven en dan kan er wel eens iets tussendoor glippen, dat gebeurt mij ook wel eens.
Ik heb dan alleen liever dat iemand mij op m'n fout wijst dan dat er een heel topic over geopend wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:16

Wilawander schreef:
Als je goed hadt gelezen heeft het meer te maken met o.a reacties weghalen midden in een verhaal en andere reacties laten staan. Dat heeft niks te maken met naar jezelf kijken.

Heel goed gelezen, ik verwonder mij alleen ten zeerste dat mensen hier een punt van maken, waarom zo reactie A wel blijven staan en B niet? Natuurlijk gebeurt dat niet, en als er een vergissing in het spel staat kan dit altidj later rechtgezet worden, dat wel eens meegemaakt dat bv een bokker een quote herhaald die elders weggehaald is door een mod, foutje is menselijk.
Maar om hier nu een heel punt van te maken zegt meer over jou dan over heel bokt.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:17

nou Chiqa...in het betreffende topic waren een paar reakties zo pijnlijk voor TS dat die inderdaad verwijderd zijn. En de rest is inderdaad blijven staan.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 17:17

Helaas deedt ik dat in het begin ook maar krijg je geen reactie terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:19

Abeltje77 schreef:
nou Chiqa...in het betreffende topic waren een paar reakties zo pijnlijk voor TS dat die inderdaad verwijderd zijn. En de rest is inderdaad blijven staan.

Is het echt pijnlijk of wordt het als pijnlijk vervaard? Zomaar een wereld van verschil :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:20

Wilawander schreef:
Iedreen zegt wel eens wat verkeerd zoals ik net met het nu weer aangehaalde concentratiekamp. Heb gezegd sorry en mijn post aangepast. Dus geef openlijk toe iets verkeerds te hebben neergezet. Ook al vat ik dit anders op als sommige andere. Maar pas me aan klaar. Hoeft geen mod aan te pas te komen. ;)

Dat het uberhaubt in je op komt om zoiets te zeggen vind ik ontzettend veel over jou zeggen. Dan kan je sorry zeggen, en het weg halen, maar dat verandert niets aan het feit dat het dus in je op komt, en bewijst IMO dat je echt geen idee hebt wat je zegt in dit geval, maar ondertussen wel naar een ander wijzen....
Tja...

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:21

Chiqa schreef:
Abeltje77 schreef:

Is het echt pijnlijk of wordt het als pijnlijk vervaard? Zomaar een wereld van verschil :)

TS uit het betreffende topic heeft haar paard gisteren moeten laten afmaken, en een paar personen in het topic gingen openlijk daar een discussie over aan of dat wel nodig was geweest, en dat TS haar paard niet goed verzorgt zou hebben enz.

Lijkt me voor TS best pijnlijk om na zo'n beslissing daarop aangevallen te worden.