Inspraak op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:12

Wil ik wat zien Verward

skatje schreef:
ga gewoon opzij als het me niet bevalt.

Mocht "het" me achtervolgen.......tja dan zou ik wel een moddie aan de jas trekken. Dat is gewoon de eer aan jezelf houden.

Dit lijkt mij de enige juiste instelling Lachen

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:13

Tsja, ik heb ook nog geen waarschuwing gehad (wel een keertje een ban, maar goed Haha! ) Sinds die ban eraf is ben ik behoorlijk fanatiek aan het bokken, meng me ook in discussies, maar heb geeneen waarschuwing...
Ik ben gewoon braaf Afbeelding

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:17

Botervlieg; als je het over een waarschuwing hebt die jij hebt gekregen dan wil ik die ook wel eens zien Verward
Ik zie er iig geen staan.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 13:34

Even nagezocht en:

Je hebt gelijk, Bart,
het was een 'still asking nicely'.
met uitzicht op een waarschuwing.

Ik eet de soep graag heet... Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:34

Ik ben tegen het feit dat Bokkers inspraak krijgen op dit soort dingen. Ik vind het van de zotte. Als ik me ergens bij aansluit hoor ik me aan de regels, normen en waarden te houden. Er zijn mensen aangesteld om dit in de gaten te houden.

Ben je het er niet mee eens dan kun je dit aan de betreffende mensen doorgeven en evt. duidelijkheid vragen.

Je komt hier om gezellig over paarden te kletsen en soms pittige discussies te voeren. Ik vind het machtig om zo'n discussie te voeren en hij mag wat mij betreft superpittig zijn mits men een ieder maar in zijn waarde laat. Als dat niet gebeurd dan mag iemand daar op aangesproken voelen. Als ik naar een cafe ga om gezellig te kleppen en ik hou me niet aan de regels dan wordt ik er ook uitgemikt en terecht.

En eigenlijk heel simpel: als je het er niet mee eens bent, je hoeft hier niet te komen.

Duidelijkheid mag maar die kun je ook gewoon op een vriendelijke manier in een pb'tje vragen. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat als Bart of anderen zo'n vraag krijgen ze daar vaag over blijven doen. Is mij nog nooit gebeurd.

Ik heb ook eens de 'illegale software' regel overtreden. Had het niet eens in de gaten. Agent Bart heeft me direct daarop een waarschuwing gegeven. Net in mijn 'de dagen van de maand periode' Schijnheilig Waarop hij van mij een zeer verontwaardigd berichtje terugkreeg wat ik wel niet had fout gedaan. ALs ik het teruglees was de formulering zodanig dat ie mij zelfs daarop nog even flink had mogen 'spanken' ~~}> . En toch bleef ie uiterst vriendelijk en heeft me uitgebreid uitgelegd hoe het een en ander zat.

Ga me nou dus niet vertellen dat er geen duidelijkheid vanuit beheerder en mods komt. Want daar geloof ik niet in.

Het kan ook een hoop je eigen instelling zijn zoals mijn eigen bovengenoemde voorbeeld. Clown

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:36

Botervlieg schreef:
Even nagezocht en:

Je hebt gelijk, Bart,
het was een 'still asking nicely'.
met uitzicht op een waarschuwing.

Ik eet de soep graag heet... Haha!

lol @ botervlieg Haha! . Botervlieg een beetje als mij??? Haha!

Maar om nog even door te gaan. ik hoop echt niet dat er inspraak van bokkers op het forum komt. Dat is een gebed zonder einde.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:47

kijk, belgie wordt bestuurd door een koning.
en nederland door een koningin.

mss goed dat niet alle belgen en nederlanders inspraak hebben?
als groep kunnen we natuurlijk wel protesteren bvb. daar moet dan naar geluisterd worden.

maar als iedereen hier inspraak krijgt? bart, lovely, en alle andere moddie's zouden nogal overspoeld worden met vragen en eisen van de bokkers!!!

nee, laat de moddie's hun werk doen zoals ze het nu doen!

en wanneer krijg je nou een waarschuwing? tot je een moderator zo mateloos ergert of zit er een regel op?
en een ban, das ontslag van bokt voor een week ofzo???
dan moet het toch al erg zijn dat je dat krijgt, niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:55

nou het woord lens en je hebt al bijna een ban hoor
dus ik al lenzen drager zal maar geen topic openen wie er nu lenzen draagt, want stel dat het over de linker en rechter lens sterkte gaat, dan heb je meteen 2 waarschuwingen te pakken Tong uitsteken

sorry word er gewoon melig van

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 14:05

Knipoog Dubbelbeetje mag ook, Fasel? *LOL*
Dat ik (ook zonder 'periode') het drammen, z**ken en zieken ~~}> heb uitgevonden,
maar ook nooit te beroerd ben om een fout in te zien en te erkennen?
(QED)

Maar met jou ben ik het helemaal niet eens, grmpfl%$^#*@*#!!!!!

Wat maar goed is ook, want anders zou Bokt een Gaaaap Slapen -site zijn en zou ik niet eens een ban nodig hebben om te vertrekken Doei, doei ..... Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:25

Fasel schreef:
Als ik me ergens bij aansluit hoor ik me aan de regels, normen en waarden te houden. Er zijn mensen aangesteld om dit in de gaten te houden.
normen en waarden worden gemaakt door de maatschappij. dus iedereen op bokt. niet 1 of een select aantal personen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:36

Normen en waarden wel, beslissingen niet SP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:39

klopt rom, maar diegen die gewoon openkaart spelen krijgen een waarschuwing of ban
de achterbakse sneeky zooi nooit

Dus normen en waarden worden dan wel heel erg verkeerd ingeschat/bekeken

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:45

Romkabouter schreef:
Normen en waarden wel, beslissingen niet SP.
een democratie/republiek komt in de buurt hoor Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:49

Volgens mij krijg je geen waarschuwing als je post dat je het met iemand oneens bent. Als je post dat iemand een dikke t*ringl*l is en dat ie geen gelijk heeft krijg je er wel 1 denk ik. Geheel terecht ook toch?

Open kaart spelen op zich levert geen ban of waarschuwing op, maar de manier waarop denk ik. Dat wordt beoordeelt door mods en beheerders. Lijkt mij ook dat die de enige zijn die daar over gaan.

SuperPepeijn schreef:

Waar, maar bokt is geen democratie.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:51

Romkabouter"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
Waar, maar bokt is geen democratie.
[/quote]precies, ik denk dat je voor bart de druk van de ketel haalt als het wel zo zou zijn. nl. is hij dan niet alleen verantwoordelijk en aanspreekbaar.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:02

Ik denk dat als iedereen een beetje meer verantwoordelijkheidsgevoel voor het geschrevene zou hebben, dat dat Bart veel meer zou schelen.
Bovendien is het niet Bart, maar het boktteam denk ik.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:12

runningkawa schreef:
klopt rom, maar diegen die gewoon openkaart spelen krijgen een waarschuwing of ban
de achterbakse sneeky zooi nooit

Daar ben ik het voor 300% mee eens. Als je dat dan probeert uit te leggen wordt er gezegd dat alles doorlezen te veel tijd kost.

Ook het feit dat wie veel klaagt gelijk krijgt, ook al is dat degene die steeds weer een reactie uitlokt, bevreemd mij. Ik heb eens het voorstel gedaan om de klager eerst uit te laten leggen waarom ie klaagt, dat zou veel ergenis, zowel op Bokt als bij de desbetreffende moddy voorkomen.

Vooral wanneer het over een materie gaat die buiten de interessesfeer van b.v. Bart ligt zijn de maatregelen en uitleg soms niet terecht.

Het niet beantwoorden van PBs motiveert ook niet tot het aanspreken van een moddy.

Verder denk ik dat een zo prima forum als Bokt waar mensen soms zo veel voor elkaar over hebben meer zelfreinigend zou moeten zijn. De Users tikken degene die misbruik maken zelf vaak al op de vingers (hetgeen zich dan weer tegen hen keert als dat gemeld wordt omdat de moddy het te druk heeft en zo zitten we weer in de cirkel)

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:15

Als ik klaag bij Bart wordt er altijd gevraagd om een link, dus ik vind zeker nit dat je zomaar kan zeggen die en die is vervelend. Er wordt altijd gekeken naar het topic zelf. Dat ze niet alle voorgaande topics kunnen bekijken (tenzij je ook daarvan de links stuurt) lijkt me logisch. bedenk wel dat het voor iedereen (zowel Bart als de mods) een vrijwilligersbaantje is!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:16

Ik heb het over mensen die gewoonlijk niet klagen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:20

Ik denk gewoon dat het probleem is dat er gewoon allemaal verschillende mensen zijn met verschillende Ideeenen en meningen, de 1 denkt dit terwijl de andere dit juist tegenspreekt....

Dat is denk ik ook een oorzaak die meespeelt (Toch?)

skatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:44

Poe heee, als ik dit topic door lees weet ik het zeker.
Geen inspraak!!!
De meningen zijn altijd verschillend. Is ook heel normaal en gezond, dus niks mis mee.
Het is een groot forum met veel verschillende mensen.
Je kunt het niet iedereen naar de zin maken.
Maar om het geheel in goede banen te houden, zijn er regels.
1 van die regels is o.a. een moddie aanspreken als er iets fout gaat.
Dus ook vervelende en beledigende opmerkingen.
Er moet ergens een grens getrokken worden. Die grens word bepaald door de aangewezen mensen die het in mijn ogen goed doen.
Ze zullen misschien heus een keer een verkeerde conclusie trekken.
Maar heee, doen we dat niet allemaal weleens?

En waarom de 1 wel een ban krijgt en de ander niet, heeft ook met de waarschuwingen te maken.
Misschien is het wel een idee om die publiek te maken........

Als je in het openbaar op de vingers wordt getikt telt ie wel zwaarder. Maar de zogenaamde mispunten kijken dan wel uit.........
Lokt wel een grote discussie uit, maar dit ook!

Wat is wijsheid?
In mijn ogen nog steeds de eer aan jezelf houden. Dan maar een keer je hoofd buigen hoor! Dat is meer een teken van kracht en ruggegraat. Nee ff lekker terugschelden en je verlagen tot iets wat je verafschuwd, dan ben je lekker bezig.
Dat is toch wat ze willen? Trap er niet in! Ben sterk, en negeer dat. Wat is er erger dan genegeerd worden?
Gaat het echt te ver.....spreek dan een moddie aan...... het is een regel.
En of ze leuk zijn of niet. Je bent een gast, en hebt je aan de regels te houden.
Moet ik in mijn auto ook! Baal ik ook dagelijks van, maar leg me erbij neer.
een lang verhaal, maar zo denk ik erover!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 16:09

SuperPepeijn schreef:
normen en waarden worden gemaakt door de maatschappij. dus iedereen op bokt. niet 1 of een select aantal personen.

Cheese! He, he, jij begrijpt 'm, SP. Helemaal. Of in ieder geval mij.

(op een ander topic scheld ik je wel weer verr*t *LOL* *LOL* *LOL* )

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:12

klopt botervlieg, SP heeft ook gelijk, maar ik ben van mening dat je van bokt geen democratie kan maken (zie wat romkabouter antwoorde...)

Verder ben ik ook voor geen inspraak, en dan wel om alles wat skatje heeft gezecht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:13

inspraak hoeft van mij ook niet, maar wel enige openheid

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:19

skatje schreef:
Als je in het openbaar op de vingers wordt getikt telt ie wel zwaarder. Maar de zogenaamde mispunten kijken dan wel uit.........
Lokt wel een grote discussie uit, maar dit ook!

Plus dat iemand dan ook de kans krijgt om duidelijk zijn eigen kant van het verhaal te laten zien.
Er zijn nu eenmaal mensen die het niet in zich hebben om te klagen, die dat achterbaks vinden en het liever rechtzetten.

Ik begrijp Bart wel, als ie degene waarover geklaagd wordt aanpakt is hij tenminste van die klager af Haha!