bokt staat vol met topics over seksueel misbruik ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: bokt staat vol met topics over seksueel misbruik ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:59

Ik weet dat daarop gelet word, heb zelf wel eens een SA aangevraagd, en heb toen idd vragen moeten beantwoorden en de openingspost moeten geven. Uiteindelijk heb ik de account niet aangemaakt.

Maar ik vind wel dat er een grens is.
Er is een topic waar (imo) tot in de details vermeld staat wat de jongen heeft gedaan bij het meisje.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:01

De titels van de topics zijn ook altijd zo veel zijdig. Dan heb ik nooit een idee of ik dat topic nou al gezien had of niet, de titels zijn allemaal ongeveer gelijk...
Nu snap ik ook wel dat je sommige dingen niet in de titel kan zetten omdat die gewoon op de hoofdpagina te zien is...

Merel_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:33

het is ook wel opvallend dat die bokkers net op de zelfde dag een topic open en ook opdezelfde dag het aanmaken viel mij gewoon op

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 01:40

ik denk dat het juist niet heel erg is dat er jongere bokkers mee lezen.
Laat hen maar weten wat voor vreselijks kan gebeuren. Laat hen maar weten dat dit soort dingen niet horen en je kapot maken.
Wie weet helpt zo'n topic juist ontelbaar veel bokkers die hetzelfde mee maken/ mee hebben gemaakt.

Daarnaast, ik vindt het altijd erg vervelend om te lezen over paarden die in moeten slapen. Daar wordt ik erg verdrietig van. Als ik lees dat een topic daar over gaat klik ik gewoon weg.

Ik ben ook erg sterk van mening dat er in GEEN geval getwijfeld mag worden aan de echtheid van de berichten.
Laat er eens één gek tussen zitten die de boel verzint.
Wat doet het met iemand die er écht mee zit als je zegt dat je twijfelt aan haar verhaal?
Bij twijfel, gewoon weg klikken. Je HOEFT niet te antwoorden, dat mag...

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 02:04

MoonChloe schreef:
Wat ik eigenlijk erger vind is de insteek van de topic. Ik heb (excuses voor de topicstarters) namelijk het gevoel dat het vooral is om medelijden te krijgen. Zeker bij de topics van vandaag. Ja, verkrachting, seksuele intimidatie en dergelijke zijn vreselijk, vreselijk om mee te maken! Dat vind ik zeker. Ja, mensen hebben recht op steun en troostende woorden.Maar niet de bevestiging dat ze inderdaad zielig zijn.
En wat mij eigenlijk ergert is de feit dat bijna iedere TS'er in zulke topics roept: "ja ik ben naar psy geweest /maar het ging niet/het hielp niet/hij was zo saai/(vul het verder zelf in), dus ik ga er niet meer heen."

En dan kom je op bokt je hulp zoeken. Nee.. zoek een andere psycholoog/maatschappelijk werker o.i.d.

idd dat vind ik dus ook.....

Bij de helft van de verhalen heb ik zoiezo mijn twijfels als je inderdaad gaat kijken naar het ik ben zo zielig heb medelijden met mij gehalte.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:58

Ik ben het er mee eens. bokt is niet om hierover je verhalen kwijt te kunnen. er zijn genoeg andere fora's waar het speciaal daar over gaat.

en als je zegt dat je naar de politie moet gaan, of aan je ouders moet vertellen, durven ze dat niet. ik snap wel dat eht moeilijk is.. maar uhm, waaorm wel op bokt en niet aan je ouders?

en, wat ik ook vind, in die topics die ik meegelezen heb, worden heel lang, en uiteindelijk moet er een slotje op omdat er word gediscuseerd over of mensen het wel of niet geloven.