Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:BartVB schreef:Het probleem is overigens dat er teveel PBs zijn verstuurdIedere PB heeft een uniek nummer (zie je ook in de URL), dat nummer wordt in de database opgeslagen als een 'MEDIUMINT' en bestaat uit 3 bytes, dat zijn 24 bits. Met 24 bits kun je de cijfers 0 tot en met 16777215 bewaren en vanavond heeft iemand het 16777215e privebericht verstuurd...
De database wordt op dit moment aangepast zodat er 4 bytes gebruikt worden, daardoor kunnen we vooruit totdat iemand het vier miljardste privebericht de wereld in stuurt. Gaat even duren voor het databeest alles aangepast heeft.
Ben heel benieuwd wie dan dé bokker is geweest die die PB verstuurd heeft.
Jammer dat daar niet achter te komen is.
BartVB schreef:Het probleem is overigens dat er teveel PBs zijn verstuurdIedere PB heeft een uniek nummer (zie je ook in de URL), dat nummer wordt in de database opgeslagen als een 'MEDIUMINT' en bestaat uit 3 bytes, dat zijn 24 bits. Met 24 bits kun je de cijfers 0 tot en met 16777215 bewaren en vanavond heeft iemand het 16777215e privebericht verstuurd...
De database wordt op dit moment aangepast zodat er 4 bytes gebruikt worden, daardoor kunnen we vooruit totdat iemand het vier miljardste privebericht de wereld in stuurt. Gaat even duren voor het databeest alles aangepast heeft.
melissaxx94 schreef:ik wou indd ook al een topic gaan openen!. Dacht ook al van what the f*ck is dit!
. Nu is bokt indd leeg.
En wie zou toch de boosdoener zijn!haha!
Cyntje schreef:melissaxx94 schreef:ik wou indd ook al een topic gaan openen!. Dacht ook al van what the f*ck is dit!
. Nu is bokt indd leeg.
En wie zou toch de boosdoener zijn!haha!
Bellatrixdie Peebeet heeeeeul veeeeeul
( denk ik )
Nee Rockie, alles mot toch voor de 1ste binnen zijn bij de redactie om het te kunnen plaatsen