Dank je Tallie, dat had ik even niet door.Podagros is een van de servers, helemaal onderin je beeld te zien als je naar beneden scrollt.
Esther28 schreef:Asyaa schreef:Databeest heeft maandelijkse periode Komt wel weer goed als bart er wat lieve woordjes tegen kan zeggen oohhhh is dat het....dus niet schoppen en schreeuwen dr tegen gewoon wat chocolade geven dan komt alles weer goed.
ThePast03 schreef:Probleem is ook achter de schermen bekend en we doen er alles aan om Bart in te seinen.Oke, super.bedankt alvast
Fijn Arme Bart, lekker genietend van z'n vrije avondje Hee, ik zie dat nu de PB-knoppen verdwenen zijn. Slim
ik heb er ook last van, en er missen ook meer dingen! ik zie niks meer staan naast Uitloggen [lifaya] (links boven!) ofwel mijn hele pb box is foetsie
Ik vind het wel logisch, anders wordt hetzelfde stukje databeest steeds weer aangesproken. Maar inderdaad, het ziet er vreemd uit!
Ik wilde net een topic openen.. Was en verzonden bericht [uitbox] aan het wijzigen toen hij er ineens mee ophield..
bij mij is het echt helemaal verdwenen, zie heel het woordje inbox niet meer staan etc.! echt heel apart!