Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske_ schreef:tsja gewichten vermelden enzo vind ik sowieso link, al die jonge meiden hier op bokt die ook allemaal af willen vallen enzo...
maargoed ik heb dan ook anorexia in dircte omgeving en al jaren de bijbehorende ellende
En ja, als diegene op bokt zou zitten en zulke onderschriften zag dan zou het haar triggeren om ook weer te willen afvallen...
suus_ schreef:Hahaha duusssssss
Het is maar waar je je aan ergert.
Dus maw wat ik uit op maak uit een paar berichten hier, is dat je alleen paardgerelateerde dingen in je onderschrift hoort te zetten. Niet dingen als, een link naar je Datetopic, gewicht/streefgewicht, kind gekregen, gestopt met roken, stomme zinnetjes of andere dingen waar iemand trots op is?
MariekeB schreef:Op een groot forum als dit, met heel veel vrij jonge meisjes die zeer gevoelig zijn voor de verschillende eetstoornissen die er zijn, is het vermelden van gewicht naar mijn mening niet heel handig.
Yep ze kunnen het uiteraard overal vinden, maar onderschriften krijg je er gratis bij.
MariekeB schreef:Op een groot forum als dit, met heel veel vrij jonge meisjes die zeer gevoelig zijn voor de verschillende eetstoornissen die er zijn, is het vermelden van gewicht naar mijn mening niet heel handig.
Yep ze kunnen het uiteraard overal vinden, maar onderschriften krijg je er gratis bij.
Renske_ schreef:Bokt had gewoon een paardenforum moeten blijven
Want al die topics over zelfmoordneigingen, depressie's, wanhoopskreten om hulp bij allerlei (psychische) problemen enz enz vind ik ook een beetje uit de hand lopen...
Maargoed omdat ik wel gewoon normaal&simpel in elkaar zit zonder enige problemen klik ik gewoon alleen aan wat ik wíl lezen en de rest negeer ik
Renske_ schreef:Bokt had gewoon een paardenforum moeten blijven
Want al die topics over zelfmoordneigingen, depressie's, wanhoopskreten om hulp bij allerlei (psychische) problemen enz enz vind ik ook een beetje uit de hand lopen...
Maargoed omdat ik wel gewoon normaal&simpel in elkaar zit zonder enige problemen klik ik gewoon alleen aan wat ik wíl lezen en de rest negeer ik
imd schreef:Renske_ schreef:Bokt had gewoon een paardenforum moeten blijven
Nou dan, waar zit het probleem dan? Er zijn andere mensen, zoals ik, die de extra dingen zoals HK van bokt wél leuk vinden. Als je het toch niet aanklikt is er toch geen probleem?
imd schreef:Renske_ schreef:Bokt had gewoon een paardenforum moeten blijven
Nou dan, waar zit het probleem dan? Er zijn andere mensen, zoals ik, die de extra dingen zoals HK van bokt wél leuk vinden. Als je het toch niet aanklikt is er toch geen probleem?