Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:misschien een idee om wel te gaan 'modden' op PB's?
In het openbaar moeten we ons netjes gedragen en achter de schermen zou je dan wel iemand de huid kunnen volschelden?
Beetje krom....
Fiffill schreef:Ik vind het een beetje nutteloos om die PB openbaar te maken. Het is niet voor niets in een PB verzonden, nu gaat het om een kansloos bericht en in mijn ogen is er dan één optie: negeren, weggooien en vooral niet op reageren. Klaar, ben je er ook meteen vanaf.knavia123 schreef:Waarom moet het aan degene liggen die hem ontvangt Chiqa?
Dus volgens jou zitten er geen gestoorde op Bokt die er plezier aan hebben om mensen zulke walgelijke pb's te sturen.
Een verhaal heeft altijd twee kanten... dat rechtvaardigt het sturen van zulke PB's natuurlijk niet, maar ze komen heus niet uit het niets.
Alane schreef:vandaag weer wat 'leuks' gelezen.
Het zijn niet alleen zwarte bokkers die dreigen, maar ook de groenen en dat in een bemiddeling.
Vind ik zeer opmerkelijk... dacht altijd dat tijdens een bemiddeling 2 kanten van een verhaal werden gehoord en dan pas werd overwogen wie gelijk heeft en wie niet....
Nemurin schreef:Ik zie nog steeds het probleem niet. Zoiets negeer je gewoon, in plaats van je energie te verspillen aan het oplossen van zo'n ruzie. Je hoeft toch alleen maar ruzies met vrienden of familie op te lossen?
MarcoBorsato schreef:Alane schreef:Is geen speculatie, en ook niet van horen zeggen...
Dit vind ik altijd een beetje opruiend... Je kunt het niet bewijzen en het brengt onrust...
Lynn_Nikita schreef:waarom moet eedergelijke pb worden uitgelokt chica?