Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anique_Vaandrig schreef:Ragdollcat schreef:Nou kan me niets schelen als iemand zegt "denk erom ik ben 12"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het zijn geen lieverds hoor, als ze zo brutaal zijn om zoiets te zeggen dan zijn ze mans genoeg. Als ze onbeschoft doen op bokt dan mogen wij dat ook doen moeten ze maar netjes blijven.
Anders moeten ze niet op bokt komen.
Weleens gehoord van het goede voorbeeld geven?? Niet dat ik alles altijd perfect doe hoor, absoluut niet. Maar kinderen spiegelen zich aan de voorbeelden om hen heen. Gedraag je naar de volwassene die je bent zou ik zeggen
Jaime_ schreef:Tuurlijk als iemand van 12 zn pony in zn mond loopt te rukken en te porren met zn sporen dan mag daar zeker wat van gezegd worden, en best kritisch en streng ook, want iemand van 12 weet best dat dat niet hoort..
Ragdollcat schreef:AMEHOELA, als ik lees dat een kind erg raar doet, dan reageer ik helemaal niet in een topic, gewoon negeren. Maar als na een tijdje ineens blijkt dat het om een kind gaat en ie raar doet tegen mij dan pak ik m terug, opvoeden en of goede voorbeeld geven dat is voor de ouders, anders moet een kind dat zich niet weet te gedragen niet op het internet komen, kom nou zeg. Ik zie vaak genoeg dat er talloze bokkers zich ergeren aan een kind dat zich niet gedraagd, dus ik ben daarin niet alleen.
En anders zijn er ook nog Moderators die ingrijpen.
Jaime_ schreef:Ik wil je zo ook best geloven hoormaar ik vind sowieso dat je kinderen/tieners anders moet aanspreken, zoals laatst een meisje een topic plaatse waar ze de pony gigantisch in de weg zat, heb het op een aardige/vriendelijke toon gebracht, maar toch duidelijk gemaakt dat het behoorlijk zielig en niet fijn voor de pony is zoals ze daar reed, en dat dat vast niet is wat ze wil, dat zij ook vast wil dat haar pony net als zij plezier heeft aan het rijden..
Als ik een volwassene hetzelfde had zien doen, was ik echt niet zo vriendelijk geweest in mijn manier van reageren
Alane schreef:je zou al helemaal niet moeten gaan katten, of het nu een kind of volwassene is...
Menino schreef:wow, ik verbaas me echt om dit topicIk vind het echt verbazingwekkend dat bokkers 12 jarigen net zo behandelen als volwassenen (en dan doel ik op het feit dat het met enige regelmaat voorkomt dat een bokker gewoon tot op het bot wordt afgezeken, goede geformuleerd commentaar kan een kind wel aan lijkt me.. ) een 12jarige is nog in ontwikkeling, en tuurlijk weten ze het wel als ze iets fout doen... Maar ik vraag me af wat dat te maken heeft met op fotokunst, een foto plaatsen en daarbij zeggen ' ik ben pas 12 ' ...
Een 12 jarige is dus nog niet zo ontwikkeld, de kans is dus veel groter dat hij nog niet zo goed is al een volwassen persoon, en een 12 jarige kan denk ik ook nog niet zo goed relativeren... Dus als iemand dan met een reactie komt van ' tsja, eigenlijk vind ik je vergeleken met de rest op FK best wel slecht ' .... Vind ik dat toch wel sneu en ook een beetje achterlijk.
imo is het best logisch om gewoon wat voorzichtiger te formuleren en rekening te houden met iemands leeftijd... En ik vind dat er ook niet zoveel mis mee is om bij je topic je leeftijd te zetten als je wat jonger bent... Niet dat je geen commentaar mag hebben. Maargoed, bij een 12 jarige breng je het toch wel wat anders lijkt me