[dienstmededeling] - over politieke discussies op NM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 01:07

insun schreef:
[knip .... Als ik die post dan eindelijk klaar heb, is een vluglopend topic zomaar 6 pag. verder en kan ik m'n post weer deleten omdat hij op dat moment helemaal niet meer ter zake doet. ^)

:') erg bekend probleem

en dan moet je volgens sommigen ook eerst je bericht nog even via de 3 verschillende
spellings conrol dingen gedaan hebben en even na laten lezen door een ander
omdat die ook de fouten er nml niet altijd uithalen soms zelfs inzetten ..
need i say more 8-)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:19

We zullen zien hoe het loopt. Ik zie het niet zo positief in, voor mijn gevoel verandert er niets.
Ik zou toch heeeeel graag zien dat er wel op drogredenen getemd en gemod kan worden.

Electra63

Re: [dienstmededeling] - over politieke discussies op NM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:36

Ik twijfel.
Misschien kan iemand een nieuw topic openen, dan kunnen we zien hoe dit verloopt en hoe het Bokt-team eventueel reageert.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:20

Ik vind het prima regels! Expres beledigen of discrimineren wordt bestraft, maar verder ligt het het verloop bij de discussie bij de mensen die daar aan deelnemen en terecht.
Het is hoe dan ook niet aan de Mod's om er voor te zorgen dat er logisch geredeneerd wordt. Het is aan de gebruikers die posten om daarvoor te zorgen. Het ligt ook bij de gebruikers of ze goed lezen, nadenken en formuleren om zo een zinvolle discussie te beginnen. Goed dat het wel een klein beetje bij de Mod's ligt of we ook respect houden voor elkaar. :)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:40

Ik kan me ook helemaal vinden in de nieuwe opzet.
Voor mij persoonlijk verandert er niks want ik voldeed al aan de eisen en regels die er nu gesteld zijn.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:21

Inderdaad JS, er verandert dus niks...

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:20

Waves schreef:
Inderdaad JS, er verandert dus niks...

Toch wel.
Nu is voor iedereen duidelijk wat wel en niet toegestaan is en hoe de moderators daarmee om zullen gaan.
Die duidelijkheid vind ik belangrijk. De grenzen zijn afgebakend en daarbinnen is het speelterrein.
Eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht, aangezien dit de enige en juiste oplossing is.
Aan censuur heeft niemand wat en moet ook niemand willen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:51

We zullen zien hoe het loopt :)

insun schreef:
ten tweede omdat ik, áls ik al een sterke mening ergens over heb, ik te lang tijd nodig heb om een post te schrijven zoals ik wil dat hij overkomt: het moet mijn mening en bedoeling duidelijk weergeven zonder kwetsend over te komen, elk woord in die post moet ik kunnen bewijzen enz. Als ik die post dan eindelijk klaar heb, is een vluglopend topic zomaar 6 pag. verder en kan ik m'n post weer deleten omdat hij op dat moment helemaal niet meer ter zake doet. ^)

Dat vind ik erg jammer. Ik heb dat ook weleens, maar post het dan lekker toch.
Ik vind dat jij of iemand anders met die gevoelens dat ook gewoon moet kunnen doen :j

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:29

Oké, dat is op zich duidelijk. Nu ben ik nieuwsgierig naar hoe het in de praktijk gaat uitpakken op NM. Zo te lezen zijn er best wat eigen interpretaties her & der. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 03:00

Alet74 schreef:
We zullen zien hoe het loopt. Ik zie het niet zo positief in, voor mijn gevoel verandert er niets.
Ik zou toch heeeeel graag zien dat er wel op drogredenen getemd en gemod kan worden.

Ja, dat zou buitengewoon prettig zijn, maar het lijkt mij niet haalbaar omdat een heel groot deel van bokt juist gebruik maakt van drogredenen om het gelijk te krijgen en een ander heel groot deel deze niet herkent. Dat is niet alleen in discussies over politiek zo, maar ook in alle andere onderwerpen die op dit forum aan bod komen.