Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:Eens Urielle, maar daar gaat dit topic niet over
Ik vind het compleet logisch dat als ik iets gratis wil, of voor een habbekrats, dat de verzendkosten voor mij zijn
xDaPhNex schreef:Ik vind sowieso dat mensen hier écht de hoofdprijs vragen voor spullen..
Bellona_K schreef:Neem bijv. die eurostar stripe in dekjes, bij menigeen winkel al afgeprijst voor 35,-(ik heb er zelfs een paar van 25,- gezien).
Op bokt worden ze tweedehands, gebruikt en al aangeboden voor 40-50 euro. Met bandages zo'n 50-60 euro.
Belachelijk.
IKbenEllen schreef:Bellona_K schreef:Neem bijv. die eurostar stripe in dekjes, bij menigeen winkel al afgeprijst voor 35,-(ik heb er zelfs een paar van 25,- gezien).
Op bokt worden ze tweedehands, gebruikt en al aangeboden voor 40-50 euro. Met bandages zo'n 50-60 euro.
Belachelijk.
Dat zijn kleuren die niet meer te krijgen zijn, zie het als collectors items![]()
Vjestagirl schreef:Eerlijk? Ik heb het idee ook weleens. Ik heb sinds vanmiddag een aquarium te koop staan. Niets mis mee, hele berg spullen erbij, super mooi spul, allemaal merk spullen. De totale set zou nieuw zo €650 waard zijn, en ik vraag er €125 voor. En dan krijg je ook reacties van mensen 'ik heb niet zoveel geld, mag ik het gratis hebben'. Ik heb er in de afgelopen 3 uur al 5 gehad. Nou, sorry, dan gooi ik het nog liever weg. Ik vind het zo asociaal... Alsof dingen mij aan komen waaien.
Bellona_K schreef:IKbenEllen schreef:Dat zijn kleuren die niet meer te krijgen zijn, zie het als collectors items
Niet allemaal
Bellona_K schreef:Mee eens.
Neem bijv. die eurostar stripe in dekjes, bij menigeen winkel al afgeprijst voor 35,-(ik heb er zelfs een paar van 25,- gezien).
Belachelijk.