En toch ben ik blij met bokt ;)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: En toch ben ik blij met bokt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:41

Kijk dit vind ik nu echt gaaf om te lezen, als dit nu een van de zoveelste topics was geweest over hoe slecht bokt wel niet inelkaar steekt had dit topic geen dag geleefd, of al op slot gestaan.

Hier staan een stuk minder reacties in vergelijking, maar des te gaver vind ik het om ook eens een positief bericht te lezen.
Ik heb al vaker gezien dat bokkers voor elkaar in de bres sprongen op de meeste incourante tijden, en dat vind ik toch wel heel bijzonder!
Fijn dat er zo snel een oplossing kon komen, jeetje dat zo'n deken zoveel effect heeft!
Wat houd het precies tegen dat het dier geen eczeem krijgt?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:51

Chiqa schreef:
Wat houd het precies tegen dat het dier geen eczeem krijgt?

Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hoe kan het zijn dat de deken de jeuk tegenhoudt, komt eczeem dan niet van binnenuit. Of houden ze wel jeuk maar brengen ze zo geen schade aan als ze schuren?

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:55

Zomerexceem word veroorzaakt door hele kleine mugjes/vliegjes die vooral actief zijn bij schemering.
Hierdoor krijgt het paard erg veel jeuk wat de hele dag door kan werken.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:56

jeetje dat die deken zoveel effect heeft. en blij dat je hem zo snel hebt

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:59

Ik ben ook erg blij met bokt, ik zou niet weten wat ik zonder moet! :+:

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:01

MiniMouse schreef:
Zomerexceem word veroorzaakt door hele kleine mugjes/vliegjes die vooral actief zijn bij schemering.

Bedankt voor je uitleg. Ik begreep dat het een combinatie was van voeding en mugjes. Omdat je soms wel hoort dat je bepaalde muesli/brok beter kan voeren aan paarden/pony's met eczeem.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:01

Kijk dat zijn betere berichten !
Fijn voor je paardje en voor jou dat bokt er is !!

Ik ben er zelf ook heel blij mee, heb via bokt mijn beste vriendinnetje leren kennen en krijg altijd leuk en veel advies en commentaar ;)

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:25

Fijn om dit te lezen, was ook wel heel blij dat het zo geregeld kon worden en je hem toch nog snel had. Hij past zo te zien ook goed. Hopelijk voelt je paard zich nu snel wat beter!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:52

Bramasole schreef:
MiniMouse schreef:

Bedankt voor je uitleg. Ik begreep dat het een combinatie was van voeding en mugjes. Omdat je soms wel hoort dat je bepaalde muesli/brok beter kan voeren aan paarden/pony's met eczeem.

Als je een eczeemgevoelig paard voer met een hoog suikergehalte geeft, dan kunnen de mugjes actiever worden. :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:00

Ik ben ook erg pro-bokt hoor. Heeft me fantastische bijrijdpaarden opgeleverd, en het kind van 2 daarvan is nu van mij. En voor mijn man/vriend (discussiepuntje :P ) een tinker tour. Hij had ze namelijk alleen van plaatjes gezien (en was helemaal in love..) maar nooit van dichtbij (en dat kan dan natuurlijk niet :D ), dat was met een oproepje heel snel opgelost, we hebben een superdag gehad met een hele rits magnifieke tinkers en erg gezellige baasjes die trots hun dieren showden!

Go bokt!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:03

Totally Agree! :D
Gelukkig dat het zo snel geregeld kon worden, erg aardig toch? :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:07

Ik ben ook heel blij met bokt,ik leer er veel van,kan veel kopen voor weinig,enz.Ook kan ik er mijn verhalen kwijt,enz.
Voorheen had ik nog nooit gehoord van bokt,via een kennis leerde ik bokt kennen.En via mij leren veel mensen nu ook bokt kennen.Elke dag zit ik wel op bokt,voorheen was dat altijd marktplaats maar das verleden tijd.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 20:16

Bramasole schreef:
MiniMouse schreef:

klopt ook wel hoor. met voeding kun je een hoop oplossen. en daarom dacht ik ook eigenlijk dat het wel goed ging... `Vroegah` schuurde ze zo erg dat ik elke maand een nieuwe deken kon kopen zowat, en dat is niet meer. Ze schuurt als ze de deken om heeft helemaal niet meer... Zonder deken heeft ze dus duidelijk wel nog last...

Leuk om te lezen dat er toch nog meer mensen zijn die WEL blij zijn met bokt :) (al moet dat ook wel, anders was bokt niet zo groot en actief ;) )

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:18

Lang leve bokt! *\o/*

ben blij voor je dat er zo snel een oplossing is! :)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:17

ikenindi schreef:
Leuk om te lezen dat er toch nog meer mensen zijn die WEL blij zijn met bokt :) (al moet dat ook wel, anders was bokt niet zo groot en actief ;) )
Daar kun je over discussiëren, over die grootte.
Maar ik wil ook wel noemen dat Bokt ook pluspunten heeft: mensen met elkaar in contact brengen, veel informatie over paarden op 1 punt. Heel handig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:30

Super dat Bokt je heeft kunnen helpen ikenindi!!! :))

Ik zou niet weten wat ik zonder Bokt moet. :oo Bokt heeft mij iig een stuk gelukkiger in het leven gemaakt. Heb heel veel mensen leren kennen en er een aantal goeie vriendinnen voor het leven aan overhouden. En een aantal erg leuke ervaringen. :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:33

Er zijn ook nog top-bokkers aanwezig :j Ben blij om te lezen dat je zo snel, zo goed, geholpen bent.

*knuffel voor je paard...*

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:40

Ik vind bokt ook gewoon heel leuk :D.

En bovenal, mijn grootste respect voor Bart. Na ruim twee jaar hogeschool die met een heel team(!) er niet in slaagt om de site ook maar een klein beetje te beheren met als gevolg dat ie regelmatig dagen aan een stuk uit de lucht is en ontzettend ongebruiksvriendelijk is, waardeer ik bokt alke dag een beetje meer.

Het is telkens een verademing om hier weer te komen. Ze kunnen nog veel leren van bokt denk ik :j.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:43

En om Anky te quoten: zo kan het ook! :D

Ook ik ben blij met bokt; vragen worden beantwoord, hulp geboden waar gevraagd, uitwisseling van allerlei kennis. Noem maar op.
En jullie zo snel geholpen, dát is zeker top! 8-)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:46

fijn dat je zo snel geholpen bent!!
Ik ben ook erg blij met bokt. Ik heb van bokt zo ongelooflijk veel geleerd!!!!!!!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:06

Op zo'n moment zijn er enorm lieve en behulpzame bokkers! Compliment!
Hopen dat zulke superbokactie - zonder er misbruik van gemaakt gaat worden - nog vaker voor zullen komen.

Teetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:39

Hey Ikenindi,
Getver |( wat een vieze plekken bij Indi. Zijn ze nu weer wat beter?
Ik ben blij met jouw dankzij Bokt ;)
Liefs
Teetje

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:42

wat een goed nieuws dat je zo snel toch nog een deken hebt kunnen vinden via bokt :D

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 11:48

Teetje schreef:
Hey Ikenindi,
Getver |( wat een vieze plekken bij Indi. Zijn ze nu weer wat beter?
Ik ben blij met jouw dankzij Bokt ;)
Liefs
Teetje

hahaha :)

ja de plekken zijn een stuk rustiger en de kleine plekken zijn zelfs al weggetrokken :)

Teetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:58

Das mooi, kun je er ook weer op.... ;)