[IDEE] OW na ... gesloten topics.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [IDEE] OW na ... gesloten topics.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:00

ikdoemaarwat: en op dat soort dingen mag je ook temmen, want het is niet toegestaan andere gebruikers die zich netjes melden en voorstellen te negeren of zelfs weg te pesten. Er zijn hier geen besloten topics en bokt is een openbaar forum waar iedereen mag posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 00:00

Naast dat het een hele uitzoekerij zal worden vind ik dit wel een goed idee.
Op Beesteboel bijvoorbeeld is nu een strenger beleid ter discussie gesteld,
maar ondanks het sluiten van dit topic (Omdat dit zelfs een rel is) zie ik exact diezelfde mensen weer zieken in nieuwe topics, om ze maar zo snel mogelijk weer op slot te krijgen.

Om vervolgens in een ander nieuw topci weer van voor af aan te beginnen.
Hierdoor krijg ik het idee dat ze niet aangesproken worden op hun gedrag,
en in zo'n geval zou een OW bij meerdere malen overtreden va die regel, helemaal op zijn plaats zijn!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 00:30

Mas schreef:
ikdoemaarwat: en op dat soort dingen mag je ook temmen, want het is niet toegestaan andere gebruikers die zich netjes melden en voorstellen te negeren of zelfs weg te pesten. Er zijn hier geen besloten topics en bokt is een openbaar forum waar iedereen mag posten.

heb ik ook zeker gedaan ;)

delerium

Re: [IDEE] OW na ... gesloten topics.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:44

Ik zie wel wat in een onderschrift "ik ben te lui om te lezen" bij mensen die meer dan 1x schrijven "ik weet niet of het hier goed staat hoor modjes" of topics echt zeer fout zetten... (nee, VSW is echt niet, nooit voor het zoeken van stalling/verzorgpaarden en zal het ook nooit worden)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:51

Marjoow schreef:
Maar ook bijv. wat mij net overkwam (ook niet goed gelezen)

Op E.A. een topic geplaatst, over een paard wat niet van mij is. Stond niet op Commercieel ofzo.

Zulke dingen dus ook ;)

Het is inderdaad zo dat wanneer een topic verkeerd geplaatst is, er een PB volgt. Deze PB wordt opgeslagen bij je gegevens zodat ook de andere EA-mods weten wat er gebeurd is.
Zoals in jouw geval is het een kwestie van de regels niet goed gelezen/begrepen hebben. Zoiets kan gebeuren, iedereen maakt weleens een foutje en zeker als je niet zo vaak op een bepaald forum komt, dan kan het gewoon gebeuren dat je de weg niet weet.
In zo'n geval sturen we dan een PB om duidelijk te maken wat de bedoeling is. Als het om een eerste 'overtreding' gaat dan zitten daar geen gevolgen aan, het wordt alleen gedaan om je op bepaalde regels te wijzen.

In de meeste gevallen is dit voldoende. Wij sturen een PB, de ontvanger begrijpt de boodschap en weet voortaan hoe het werkt. Helaas gebeurt het ook weleens dat er totaal geen gehoor gegeven wordt aan zo'n PB. In die gevallen weten we dat iemand al eerder aangesproken is en dan gaan we op een gegeven moment wel over op het geven van een OW.