Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Want heel vaak wordt er wel degelijk gehandeld, maar is dat niet zichtbaar voor derden. Iemand krijgt bijvoorbeeld een sturende pb, of zelfs een OW. Wanneer het een 1e OW betreft verschijnt deze niet in de OW/banlijst en is dat dus niet na te gaan, en wij mogen die info niet delen.
slimmerik schreef:Je kunt trouwens ook weer reageren op de reactie van de mod in de tem. Kun je b.v. een duidelijker antwoord vragen.
Heino schreef:e kan het ook zo zien: waarom bestaat die optie wanneer je toch alleen maar een standaard antwoord terug krijgt? Schept verwachtingen bij gebruikers die niet waargemaakt worden.
Bramasole schreef:Als ik Tem, krijg ik bijna altijd reactie terug. Doen ze dit niet ook goed, zijn mijn zaken ook niet wat ze er verder mee doen. Ik meld het en daarmee is het klaar voor mij.
RedPassion schreef:In het geval van relletjes/persoonlijke aanvallen kan er inderdaad weinig over eventuele sancties gezegd worden. Dan komen we dus niet verder dan een 'bedankt voor je TeM, we zijn er mee bezig'.
Citaat:Maar voor andere zaken is de antwoordfunctie wel degelijk handig. Er komen regelmatig TeM's binnen met de vraag of een titel of OP aangepast kan worden en de meeste mensen vinken die functie dan aan. In dat geval kunnen we antwoorden dat we het verzoek ingewilligd hebben, of niet (en in dat laatste geval met reden). Dus wat mij betreft is het geen overbodige functie, het ligt alleen aan de aard van de TeM of er echt een concreet antwoord gegeven kan worden.
frankiej schreef:voor vele bokkers wellicht een tip. de reacties op een tem krijg je niet als pb maar komen in je gebruikerspaneel onder "Tip een mod"....: http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=195
Shadow0 schreef:RedPassion schreef:In het geval van relletjes/persoonlijke aanvallen kan er inderdaad weinig over eventuele sancties gezegd worden. Dan komen we dus niet verder dan een 'bedankt voor je TeM, we zijn er mee bezig'.
Dat vind ik toch wel een wat eenvoudige scheiding. Er zijn meer manieren om te antwoorden dan alleen in termen van sancties.
Shadow0 schreef:Citaat:Maar voor andere zaken is de antwoordfunctie wel degelijk handig. Er komen regelmatig TeM's binnen met de vraag of een titel of OP aangepast kan worden en de meeste mensen vinken die functie dan aan. In dat geval kunnen we antwoorden dat we het verzoek ingewilligd hebben, of niet (en in dat laatste geval met reden). Dus wat mij betreft is het geen overbodige functie, het ligt alleen aan de aard van de TeM of er echt een concreet antwoord gegeven kan worden.
Alleen wordt het door lang niet alle mods zo gebruikt en worden ook concrete vragen met regelmaat niet inhoudelijk beantwoord. Ik denk dat het dan op z'n minst handig is om intern wat meer consistentie te bereiken over hoe je kunt reageren op een tem.
RedPassion schreef:Hoe dan? Als er achter de schermen nog overlegd wordt over eventuele sancties (die sowieso niet met derden besproken worden) zou ik niet weten hoe ik een 'beter' antwoord op zo'n TeM kan geven. Maar als je tips hebt, graag.
Janine1990 schreef:Zo heb ik ooit een keer een persoonlijke aanval op mij geloof ik?? Getemd, echter kreeg ik terug dat het niet dermate ernstig was omdat het mijn eigen schuld zou zijn. Niet in deze woorden, maar daar kwam het wel op neer. Ja, daar heb ik niets aan.
Maar zeg dan in ieder geval: "We begrijpen je reactie, en vinden het goed dat je temt. Maar we hebben besloten niets met deze post te doen, omdat je dergelijke reacties ook uitlokt. Probeer je eigen gedrag in deze discussie iets aan te passen."