Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Dus iemand die niets met bokt heeft moet kunnen profiteren van bokt?
Lusitana schreef:Ik ben iemand in een speciale situatie, want de verkopers hier kunnen geen account aanmaken op bokt omdat ze het Nederlands niet beheersen.
Ik heb al vaker discussies gehad over het waarom niet. Het geld gaat naar mij, ze handelen met mij.
Wat marktplaats betreft, daar heb ik ook wel geadverteerd, maar het enige wat ik dan tegenkom is mensen die met absurd biedingen komen, of me een hoop werk bezorgen en uiteindelijk toch niet kopen, want ze deden eigenlijk alleen aan windowshopping/prijzenvergelijking.
Op bokt tref je meestal wel mensen die serieus een paard zoeken én omdat je al bekend bent op bokt (ik wel tenminste) is het laagdrempeliger en hebben mensen meer vertrouwen. Daarbij is juist de kans op fraude kleiner, want een misstap en je bent via bokt in bijna heel paardrijdend Nederland bekend en je verkoopt nooit meer een paard.
Dus ik wacht ook al lang met spanning af op een plek waar ik op bokt kan adverteren.
Ibbel schreef:Bokt is een forum, draait op typische forumsoftware. Geen marktplaats, dat draait op 'e-commerce' software, of hoe je het ook wilt noemen. Dat lijkt me de duidelijkste reden om het EA probleem niet snel op te kunnen lossen. Wat beheer zou kunnen doen (en bij mijn weten ook wil proberen te doen) is een compleet aparte verkoopsite opzetten en die linken binnen het forum.
Alane schreef:Ik merk juist andersom... dat je eerder serieuze verkopers treft op MP, vwb paarden, dan op bokt.
stef schreef:Ik accepteer gerust nee, als er een duidelijk argument wordt gegeven waarom het nee is.
Niet als het afgeschoven wordt: we veranderen niks tot er een nieuw EA is (wat al tig jaar beloofd wordt)
BartVB schreef:Aangezien we niet even wat tienduizenden euro's stuk kunnen slaan op het laten bouwen zijn we hier zelf mee bezig maar dat gaat een stuk minder snel dan we zouden willen. Naast EA is er ook het reguliere onderhoud, organisatie van EA, contact met adverteerders, belastingdienst die aandacht wil hebben, beleid dat gemaakt moet worden, juridische zaken, etc, etc.
Het positieve nieuws is dat er, achter de schermen, een basis versie van het nieuwe EA draait en dat we op dit moment bezig zijn met een designer voor de nieuwe layout. Binnenkort overigens een wat meer uitgebreide update in het BBB.
Tot die tijd zullen we nog even moeten roeien met de riemen die we hebben. Het duidelijker aangeven van maten, het invoeren van meer categorieën, beter omgaan met commerciële aanbieders zijn allemaal dingen die hier hoog op de lijst staan.
BartVB schreef:Het is af wanneer het af is, ik ga me niet meer aan publieke planningen wagenWe proberen alles zo snel mogelijk online te hebben. Weken is te optimistisch, jaren is niet het idee
slimmerik schreef:Bokt zal zich er wel mee in de vingers gesneden hebben.
Citaat:Bart heeft gezegd dat eraan gewerkt wordt. Wees eens tevreden.
AlexandraM schreef:ik vind het idd onzin... als jij toestemming hebt van de eigenaar van het paard of idd de gene die een paard zoekt..why not?
Lusitana schreef:Je kunt bv iets hebben tegen iemands uitvoering, maar dat wil niet zeggen dat het bedrijf op zich niet deugt.