Centraal topic voor aanschaf laptops/computers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Centraal topic voor aanschaf laptops/computers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:03

We streven eigenlijk naar zo min mogelijk sticky's. De centrale topics op TV zijn terug te vinden in de charter :)
Als er één centraal topic als sticky wordt geplaatst dan moet dat eigenlijk met de rest ook gebeuren en dan zou de halve eerste pagina al volstaan met sticky's.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:06

Ja, daar zit ook wat in. Ik lees zelf bijna nooit de charters. Maar dat kan beter wel dus. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 14:14

Ik keek net even op FZ en wat schetst mijn verbazing... Waar in dit topic gepleit werd voor een centraal telefoonaanschaftopic ("meer vraag naar dan een laptoptopic") zit het centrale laptoptopic inmiddels op 10 pagina's en het centrale telefoontopic op 2...

Vergelijk:
[HTT] [centraal] Topic laptopkeuze
[HTT] [centraal] Topic telefoonkeuze

Ook viel me op dat er op HTT nog erg veel telefoontopics staan. In één (de meest actuele) heb ik verwezen naar het centrale topic.

Ik heb een beetje het gevoel dat de mods misschien het centrale topic helemaal vergeten zijn? Een centraal topic heeft natuurlijk niet zo veel zin als iedereen alsnog z'n eigen topic opent en als niemand weet dat er een centraal topic voor die vragen is...

Ik denk, even een reminder voor de HTT mods :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 14:59

HTT mod meldt zich, HTT mod heeft een beetje een druk leven de laatste tijd, nee serieus ik zit nog niet helemaal in het ritme, een nieuwe vaste baan, woon momenteel weer thuis bij mijn ouders, ga hier dus alles verbouwen om er een fijne leefomgeving van te maken, dus moet nog even mijn draai vinden. In ieder geval bedankt voor de Reminder! :) Ik ga hem in ieder geval in mijn systeem erbij zetten, en straks even een rondje HTT maken met het centrale topic ernaast! :)