Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Dus je verwacht nu feitelijk dat iemand 4 berichten stuurt om actie te krijgen omdat er 4 mods zijn die niet op tijd hun tems lezen? Ik vind het nogal wat! Temeer omdat gewone gebruikers maar 1 pb tegelijk kunnen sturen, en dus per mod een nieuw bericht moeten maken, tekst plakken, naam invullen....
Ik vind het nogal erg omslachtig.
Bellatrix schreef:Ik vind dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Citaat:Maar jij vind het hinderlijk als er tems van spamaccounts lang open staan? En wat is lang in jou ogen?
Cayenne schreef:Dan doe je het niet. Er zijn vast wel mensen die wel die moeite willen nemen. Dat mods het "blijkbaar teveel moeite vinden om hun tems regelmatig te lezen" maak jij er van. Dat is namelijk een mening en geen feit.
Shadow0 schreef:Cayenne schreef:Dan doe je het niet. Er zijn vast wel mensen die wel die moeite willen nemen. Dat mods het "blijkbaar teveel moeite vinden om hun tems regelmatig te lezen" maak jij er van. Dat is namelijk een mening en geen feit.
Als er mods zijn die wel pb's lezen maar de tems dus niet (ook niet als die op hun fora staan!), dan kan ik er toch niet veel anders van maken dan dat ze gewoon geen zin hebben om hun tems regelmatig te lezen.
Cayenne schreef:Kun jij een post laten zien waar letterlijk in staat dat mods geen zin hebben om hun tems te lezen en alleen pb's lezen?Zo ja, dan zou ik daar graag een quote van zien.
Shadow0 schreef:Doet het er toe wat ze zeggen dan?
Citaat:Ik vind 'actions speak louder than words'. Als tems lang blijven staan zonder dat er op gehandeld wordt, en pb's levert sneller reactie op, dan kan ik daar geen andere conclusie uit trekken dan dat de mods te weinig hun tems in de gaten houden.
Citaat:Wat kun jij daarvan maken dan?
Cayenne schreef:Volgens mij wordt er van mods niet verwacht dat zij 24/7 online zijn. Bovendien groeit bokt nog steeds heel hard, en daarom komen er steeds meer mods bij om dit soort problemen op te vangen
Citaat:Ze wachten liever tot iemand klaagt, voordat ze eens in actie komen.
Citaat:(En ach, waarom zouden ze. De teamleden hebben immers een plek waar ze kunnen plaatsen zonder lastig gevallen te worden door rellers en spammers en andere ongein.
Citaat:De overlast die de gewone gebruikers ervaren, daar hebben zij weinig mee te maken.)
Citaat:Citaat:Ze wachten liever tot iemand klaagt, voordat ze eens in actie komen.
En dat is weer jouw mening.
Citaat:Overigens, het lijkt me geen doen om als mod alle topics preventief in de gaten te houden.
Er zijn 1.264.451 topics en 47 mensen met modbevoegdheden. Hoe zie jij dat voor je?
Citaat:Daarom juist zijn mods afhankelijk van gebruikers, en juist daarom is het zo belangrijk dat gebruikers ook een piepklein beetje moeite willen doen, anders krijg je het sneeuwbaleffect.
Citaat:(En ach, waarom zouden ze. De teamleden hebben immers een plek waar ze kunnen plaatsen zonder lastig gevallen te worden door rellers en spammers en andere ongein.
Citaat:Er wordt ontzettend hard gewerkt door alle teamleden.
Citaat:Het grootste gedeelte van de overlast komt nog steeds bij de gebruikers vandaan die niet het inzicht hebben om te zien dat de problemen grotendeels bij henzelf ontstaan. Tot die tijd blijft het tegen de wind in roeien. Een beter Bokt begint immers nog altijd bij jezelf
Bellatrix schreef:Rock schreef:Wat ik wel met je eens ben is dat er volgens mij veel achter de schermen gestookt wordt.
Mag ik vragen waaruit je dit concludeert?
Frantic schreef:Persoonlijk vind ik wel dat er ook voor leden een afgesloten gedeelte moet zijn, of kunnen komen. HK topics waar je alleen op uitnodiging in kan, maar wel toegankelijk voor de moddies graag.