Mireille schreef:Persoonlijk denk ik niet dat je alle forum's als gelijken moet bekijken, maar juist afzonderlijk van wat de ideeën bij het specifieke forum zijn.
We zijn geen kunstforum, maar bieden de paardenliefhebbers die ook graag creatief bezig zijn een plekje binnen het paardenforum. Zo als het gaat op het forum zo als je aangeeft is ongetwijfeld een hele fijne manier. Maar niet zo als het op Bokt gaat. Er wordt vrij weinig discussie gevoerd en er zijn vrij weinig topic starters die zelf om meer inhoud of aanleiding tot discussie vragen.
Die discussies zou ik graag op Bokt ook willen zien, want ze kunnen heel leuk en vooral leerzaam zijn. En dan is een oneliner daar aan vooraf ook echt niet zo erg. Maar zo gaat het hier niet, dus het is denk ik niet vergelijkbaar.
De regel betreft oneliners (die overigens niet voor UK alleen geldt...) is er om je te verzoeken vanaf het begin aandacht te besteden aan je posts. Uit ervaring weten we dat het anders blijft bij de oneliners. Zo ging het voorheen en de geluiden toen waren dat heel veel gebruikers dat niet prettig vonden.
JUIST! En dan moet de basis een paardenforum blijven maar niet een kunstig hoekje waarin men van Mevrouw de Kunstenares persé onderbouwd commentaar moet geven en zo voelt het dus wél.
Ik vind het jammer dat het zo lijkt alsof ik aan het mierenfietsen ( heb het maar alvast gecensureerd ) ben terwijl hier duidelijk mensen reageren die zéér zeker voor het mooiste werk op bokt zorgen. Het lijkt mij toch dat de mening van diegene telt en velen van bokt júist van hen kunnen leren maar het niet meer zien zitten om onderbouwd commentaar te geven.
Dus zó zwart/wit zie ik het niet hoor... ik geef een punt aan waarin bokt zou kunnen verbeteren,... verder lig ik er gelukkig niet wakker van maar vrees dat dit stukje bokt juist meer gaat doodbloeien als we zo doorgaan.
Dat de groep van mensen die er een tijd terug waren er niet meer zijn staat hier geloof ik los van en is ook enigzins logisch. Een bejaardentehuis wordt ook steeds opgefrist met nieuwe oudjes 
Máár als nieuwelingen op bokt gemotiveerd worden om het leuk en gezellig te maken op UK dan blijven deze wel komen maar juist door het opleggen van veel regels in mijn ogen, snap ik dat men zoiets heeft van.... toedeloe... *denkt: WAUW!!!*, volgende topic,... etc....