Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:Dan zou er iets moeten komen waardoor je maar 1 keer op een profiel kan stemmen. Een soort van like / not like schakelaar oid, wanneer je not like doet gaat like uit, en wanneer je dan weer like wilt doen, gaat not like aan.
Net als een lichtschakelaar dus, lampje aan of lampje uit.
Siets schreef:De strijd om de populairste bokkers
zou eens over moeten zijn.
BartVB schreef:Er zijn wel plannen soort van in deze richting maar dat is voor de lange termijn. Het idee is iig dat users meer mogelijkheden krijgen om iets te doen met de profielen, makkelijker foto's toevoegen, etc. Daarnaast ook zorgen dat je makkelijk kan zien welke profielen recent zijn aangepast en daar misschien ook de mogelijkheid aan hangen om daarover je waardering uit te spreken. Dat zou met een cijfer kunnen een 'Like' knop a la facebook/youtube of dmv een comment mogelijkheid in de profielen zelf. Geen idee nog.
stef schreef:Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.
Chiqa schreef:stef schreef:Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.
Voor jou niet nee....maar voor een andere bokker mss wel.![]()
En daar ben ik heel eerlijk in, als ik een bokker niet mot echt niet moet, heeft ie een pracht van een profiel dan ga ik niet op de 'like' knop drukken.
Chiqa schreef:stef schreef:Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.
En daar ben ik heel eerlijk in, als ik een bokker niet mot echt niet moet, heeft ie een pracht van een profiel dan ga ik niet op de 'like' knop drukken.
Chiqa schreef:Siets schreef:De strijd om de populairste bokkers
zou eens over moeten zijn.
Hier ben ik het volkomen mee eens.
Net als een paar maanden geleden toen bepaalde bokkers knopjes kregen (Niet iedereen dus daar ga je al)
zodat ze konden stemmen op reactie's van bokkers, weten jullie dat nog?
Die actie heeft een paar weken geduurd, heb een paar weken dus niet gebokt.
Kan mss kinderachtig zijn maar heb niet zo'n zin in een veekeuring dan ga ik wel naar de markt.
Quellian schreef:Chiqa schreef:[quote="stef"
Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.
[/quote
Dan vind ik een dislike knopje ook leuk
Quellian schreef:stef schreef:Snap echt niet dat daar zo moeilijk over gedaan moet worden
Jij opent een topic met de vraag of het een idee is en de mensen die het geen goed idee vinden die doen moeilijk?