Profiel waardering?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Profiel waardering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:52

Ik bedoel dat je niet kan voorkomen dat mensen die jou iets minder leuk vinden je niet krampachtig weg kan houden uit je profiel.
Blijf dr bij dit gaat een groet flop worden.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:25

kehdra schreef:
Dan zou er iets moeten komen waardoor je maar 1 keer op een profiel kan stemmen. Een soort van like / not like schakelaar oid, wanneer je not like doet gaat like uit, en wanneer je dan weer like wilt doen, gaat not like aan.
Net als een lichtschakelaar dus, lampje aan of lampje uit.

Aanvulling: ook zelf de keuze om zo'n schakelaar in je profiel te zetten.

En dan een teller natuurlijk hoeveel specifieke ja klikkers er zijn, hoeveel nee, maar ook hoeveel nee naar ja of andersom klikkers ofzo. (met specifiek bedoel ik, dat meerdere klikken van 1 persoon maar als 1 klik tellen. Daar is een mooi woord voor welke ik vergeten ben :+ )

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:26

ik vind het een erg leuk idee!
en wel handig dat je het zelf kan inschakkelen of je het wil of niet :)

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:31

Ze mogen best in m'n profiel komen, maar of ze het leuk vinden of niet mogen ze lekker voor zich houden, en daarom zie ik zo'n stemfunctie niet bepaald zitten. Het doel van de TS is het stimuleren van positieve reacties, maar door de mogelijkheid om ook negatief te kunnen stemmen loopt dit juist weer uit op een negatieve sfeer. Dan zou een 'respect'-funtie (om hyves als voorbeeld te nemen) me meer aanstaan, omdat je je daar je positief kan uiten (wat iedereen, neem ik aan, leuk vindt). Al heb ik er in het algemeen geen behoefte aan om elkaars profielen te beoordelen.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:31

Het maakt mij nou echt níets uit wat anderen van mijn profiel vinden. Het is toch ook geen wedstrijdje?
De één steekt er veel tijd in, en de ander maakt het totaal niets uit. De strijd om de populairste bokkers
zou eens over moeten zijn ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:17

Siets schreef:
De strijd om de populairste bokkers

Hier ben ik het volkomen mee eens.
Net als een paar maanden geleden toen bepaalde bokkers knopjes kregen (Niet iedereen dus daar ga je al)
zodat ze konden stemmen op reactie's van bokkers, weten jullie dat nog?
Die actie heeft een paar weken geduurd, heb een paar weken dus niet gebokt.
Kan mss kinderachtig zijn maar heb niet zo'n zin in een veekeuring dan ga ik wel naar de markt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:22

Dat van die knopjes kan ik me helemaal niet herinneren :?

Was ik er dus niet een van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:40

haha bijna drie jaar terug, zo erg liet m'n geheugen me dus niet in de steek... kan het me alsnog niet herinneren... lijkt me ook niet echt praktisch geweest idd :=

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:13

Lijkt me een leuk idee om een 'like' knop te hebben, een dislike hoeft van mij dan weer niet.
Gewoon simpelweg voor als je langs een profiel komt die je mooi/knap/interessant of whatever vind, je dat aan de bokker kan laten weten.
Is alleen maar leuk voor die bokker en het motiveert misschien mensen om mooie profiels te maken :) .

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:33

BartVB schreef:
Er zijn wel plannen soort van in deze richting maar dat is voor de lange termijn. Het idee is iig dat users meer mogelijkheden krijgen om iets te doen met de profielen, makkelijker foto's toevoegen, etc. Daarnaast ook zorgen dat je makkelijk kan zien welke profielen recent zijn aangepast en daar misschien ook de mogelijkheid aan hangen om daarover je waardering uit te spreken. Dat zou met een cijfer kunnen een 'Like' knop a la facebook/youtube of dmv een comment mogelijkheid in de profielen zelf. Geen idee nog.

Dat beloofd wat, zou een kleur voor de exvrijwilligers (zoals moderatoren die stoppen) ook mogelijk zijn?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 10:50

Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.
Met cijfers is ook maar een voorbeeld, iets als "respect" zoals hyves zou idd ook kunnen.
Ik zie echt nog steeds het probleem niet van op een knopje klikken als je een profiel tegen komt waar iemand veel tijd in heeft gestoken, en wat dan ook te zien is. Gaat helemaal niet om populairste bokker worden oid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:39

stef schreef:
Het gaat toch helemaal niet om een wedstrijd? Althans, das niet mijn doelstelling.

Voor jou niet nee....maar voor een andere bokker mss wel. :+
En daar ben ik heel eerlijk in, als ik een bokker niet mot echt niet moet, heeft ie een pracht van een profiel dan ga ik niet op de 'like' knop drukken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:01

Chiqa schreef:
stef schreef:

En daar ben ik heel eerlijk in, als ik een bokker niet mot echt niet moet, heeft ie een pracht van een profiel dan ga ik niet op de 'like' knop drukken.

Dan vind ik een dislike knopje ook leuk :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 17:19

Chiqa schreef:
stef schreef:

Prima, het is toch ook geen verplichting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:25

Nee moet erbij komen, wil alleen maar zeggen dat het geen realistische 'keuring' zal zijn zit je daar op te wachten , maar nu ga ik mijzelf herhalen ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 21:32

het is ook geen keuring, het is alleen dat iemand (die dat wil!!!)aan kan geven dat die persoon een bepaald profiel mooi vind.
Snap echt niet dat daar zo moeilijk over gedaan moet worden

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:23

stef schreef:

Jij opent een topic met de vraag of het een idee is en de mensen die het geen goed idee vinden die doen moeilijk? :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:29

Chiqa schreef:
Siets schreef:
De strijd om de populairste bokkers

Hier ben ik het volkomen mee eens.
Net als een paar maanden geleden toen bepaalde bokkers knopjes kregen (Niet iedereen dus daar ga je al)
zodat ze konden stemmen op reactie's van bokkers, weten jullie dat nog?
Die actie heeft een paar weken geduurd, heb een paar weken dus niet gebokt.
Kan mss kinderachtig zijn maar heb niet zo'n zin in een veekeuring dan ga ik wel naar de markt.

Ik had wel zo'n knoppie :+ kan ik me nog goed kerinnerne, maar heb toen bijna geen gebruik gemaakt van die knop... Ik vraag me af op wleke basis deze bokkers toen gekozen zijn...

Ik vind het idee van het 'stemmen'op profielen een beetje overdreven... Wat ik wel leuk vind is indd het kunnen verlenen van een respect, en zodra je iets veranders in je pro, de ouder respects weeg verdwijnen en plaats maken voor nieuwe...

Het heeft geen race te zijn, en ik hoef er ook geen statjes van oid... Gewoon voor de leukigheid :+ Omdat het kan :P

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:09

Quellian schreef:
Chiqa schreef:
[quote="stef"
[/quote

Dan vind ik een dislike knopje ook leuk :j

Dan gaat het toch helemáál niet meer om hoe mooi een profiel is :) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:27

Ik vind dat persoonlijk echt onnodig.. Het profiel is toch gewoon om wat over jezelf te vertellen..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 23:17

Quellian schreef:
stef schreef:

Jij opent een topic met de vraag of het een idee is en de mensen die het geen goed idee vinden die doen moeilijk? :+

Natuurlijk niet, maar ik kan gewoon echt het probleem niet zien van een knopje waar je op kán klikken als je een profiel waardeert....
Er is zoveel op internet (en op bokt) waar ik niks mee doen, niks mee wil, dus dat gebruik ik niet.

Neem nou de "ban jezelf"functie op bokt... Ik vind het onzin, maar kennelijk zijn er mensen die er behoefte aan hebben. Prima, maar ik gebruik het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 06:57

Dus Stef voorbeeldje, jij heb keihard zitten ploeteren voor je profiel, maar stem jou profiel nav dit topic op dislike, dat vind jij geen enkel probleem?

Dat het een scheve vergelijking is maakt je niets uit en dat vind jij dus een rieel beeld geven?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:19

Ach, men gaat dan toch niet stemmen op het profiel maar op de bokker Stef... geloof me.

Maar ook ik vind dat ik dan een dislike knopje moet hebben. Anders krijg ik geen stemmen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:36

:') Idem hier slimmerik!