Oscar schreef:Shadow, ik denk dat je het moet doen met het antwoord dat Bart gegeven heeft. Wat ik er persoonlijk van denk is helemaal niet interessant, ik spreek hier als mod namens het team. Je weet ook dat het beheer hierin het laatste woord heeft.
Dat weet ik, en ik weet ook dat het team daar dan ook over het algemeen erg makkelijk in meegaat - dat het team genoegen neemt met allerlei hele onwenselijke situaties. En elke keer wordt er een beroep gedaan op het begrip van de gebruikers - en ik snap gewoon echt niet meer waarom we daar begrip voor moeten hebben? Het heeft helemaal niks te maken met al die excuses die steeds genoemd worden - het is gewoon slechte planning en slecht beheer.
Zo simpel is het. En het kan voortduren omdat het team daar genoegen mee neemt en de gebruikers daar genoegen mee nemen. Het team straalt altijd zoveel onmacht uit. Het enige wat ik heel veel zie is redenen waarom er van alles niet kan.
En nou ja, dat kan natuurlijk... maar ik denk dat het tijd wordt om daar eerlijk voor uit te komen, ipv steeds weer verklaringen te zoeken die mooi klinken maar niets opleveren. Jullie als team willen gewoon niet al te ver gaan in het organiseren van een nieuw EA. Dat kan... maar ik denk dat gebruikers daar geen begrip meer voor hoeven te hebben.