Hier vind ik het een mooie afspiegeling van de paardenwereld in het echt, paardenvrouwen hebben nog wel eens het haar op de tanden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Genee schreef:Als een lesbienne kledingtips vraagt, maar geen jurk wil dragen, komen er verhalen over bewuste homosegregratie
Marley schreef:breezy302, de TS noemt jou toch geen junk?!
ze geeft een voorbeeld zoals anderen denken......
je reactie is niet al te best in zo'n topic....
je bedoelde het blijkbaar anders, misschien even anders formuleren, want komt niet best over!
ontopic:
ik denk niet dat het per se typisch bokt is, maar menselijk....
Asyaa schreef:Niet typerend voor bokt
Het is al vanuit de oudheid bekend dat als je zelf gefaald heb in het leven, je jezelf toch ophemelen door andere naar beneden te halen.
Asyaa schreef:Niet typerend voor bokt
Het is al vanuit de oudheid bekend dat als je zelf gefaald heb in het leven, je jezelf toch ophemelen door andere naar beneden te halen.
Saskiaatje schreef:Genee schreef:Als een lesbienne kledingtips vraagt, maar geen jurk wil dragen, komen er verhalen over bewuste homosegregratie
Ik ben het met je eens. Maar aan de andere kant denk/hoop ik dat de meeste mensen het doen om de betreffende TS iets te laten inzien/te helpen. Ook al komt het vaak niet zo over en ook al zijn er natuurlijk altijd mensen die nooit iets fout doen en alleen anderen op hun fouten kunnen wijzen ipv met tips te komen. In sommige topics is de TS nu eenmaal fout bezig en als Bokt dan aangeeft dat het echt niet goed is, is het ook weer 'typisch Bokt'.
Genee schreef:Oh natuurlijk, soms is het wel goed. Als iemand al 10 jaar een relatie met een getrouwde man heeft en vraagt wanneer hij nu eindelijk eens voor haar kiest, prima dat er mensen zijn die daar ideeën over hebben en zeggen dat die affaire maar beter beëindigd kan worden. Prima als dat op een erg directe manier gebeurt. Maar dan komen er posts als: 'ik walg van jou, wat ben jij een h*oer' die gewoon echt niet nodig zijn.
Ik kreeg trouwens eens op Bokt kanker toegewensd, omdat ik toch al een ordinair kind moest zijn. En waarom? Omdat ik opbiechte het sporadisch als scheldwoord te gebruiken.
breezy302 schreef:Ik vind het geen roddelen want de persoon in kwestie kan het ook gewoon lezen. maar ik snap niet wat er steeds zo boeiend aan is.
Ik denk ook doordat het komt dat mensen internet steeds meer zien als een sociale ontmoetingsplaats. De mensen op internet zijn makkelijker om contact mee te maken voor de mensne die het irl niet durven.
Durf te wedden dat 98% van de bokkers die hier een grote mond hebben het in het echt niet hebben.
_Hedwig_ schreef:Genee schreef:Oh natuurlijk, soms is het wel goed. Als iemand al 10 jaar een relatie met een getrouwde man heeft en vraagt wanneer hij nu eindelijk eens voor haar kiest, prima dat er mensen zijn die daar ideeën over hebben en zeggen dat die affaire maar beter beëindigd kan worden. Prima als dat op een erg directe manier gebeurt. Maar dan komen er posts als: 'ik walg van jou, wat ben jij een h*oer' die gewoon echt niet nodig zijn.
Ik kreeg trouwens eens op Bokt kanker toegewensd, omdat ik toch al een ordinair kind moest zijn. En waarom? Omdat ik opbiechte het sporadisch als scheldwoord te gebruiken.
Dat is wellicht ook het gemak van internet en praten met onbekenden die je niet ziet....
Ik ben mod geweest op een forum waar de een de ander ooit beloofde met een mes haar op te komen zoeken omdat ze ook iets zei wat "niets" voorstelde, hij voelde zich heel veilig in de geborgenheid van zijn woonkamer en achter zijn beeldschermpje....
Dan typen mensen volgens mij wat ze denken... Daarnaast denk ik ook dat de maatschappij ook steeds meer "verhard" of kouder wordt....
rainbow8 schreef:Yamcha:
Als je vraagt aan iemand die tegen iets is...... waarom dat het zo is..... gewoon uit nieuwsgierigheid naar de beweegredenen van die persoon.... Dan worden ze vaak al boos..... Daar snap ik dus echt helemaal niets van........
Ik probeer niet te oordelen, maar een mening te vormen. Een mening kan je altijd bijstellen een oordeel niet. Nee, ik voel me niet aangevallen door je post, maar wilde er wel graag even op reageren
.