Hulde, FS!!!
Bij deze dan een pluim aan elk teamlid!!
Bedankt voor het zo goed mogelijk bij elkaar houden van dit op hol geslagen zooitje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Daar is de bezwaarcommissie voor phormicola en niet dit topic.
slimmerik schreef:ikdoemaarwat schreef:dus leuk zo een pluimentopic, mag er nu ook een tegenovergesteld topic komen?
Zeker mag dat. Mits goed onderbouwd is. Lees eens de regels. En laat dit topic idd een weergave zijn van alleen de positieve dingen over mods. Dat hebben ze wel verdiend.
Asyaa schreef:@ikdoemaarwat
Dat valt onder het negatief bespreken van een bokker
ikdoemaarwat schreef:monddood maken noemen we dat
we mogen wel positief praten (zoals dit topic) en een pluim geven met namen erbij
maar zodra ik een modnaam noem in negatieve vorm,dan heb ik de poppen aan het dansen....
Ibbel schreef:ikdoemaarwat schreef:monddood maken noemen we dat
we mogen wel positief praten (zoals dit topic) en een pluim geven met namen erbij
maar zodra ik een modnaam noem in negatieve vorm,dan heb ik de poppen aan het dansen....
Wie verplicht jou toch om hier op bokt te komen? Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch iets nuttigs doen met je tijd?
Ik ben ruim 3 jaar mod geweest, ik kan alleen maar zeggen dat er héél veel overleg is achter de schermen, en er héél veel vrije tijd in wordt gestopt, en je héél veel stank voor dank krijgt.
Ik heb het desalniettemin met plezier gedaan, er veel van geleerd wat ik in mijn dagelijks werk ook kan gebruiken en nodig iedere azijnpisser uit het ook eens te proberen... En daarna nog eens met commentaar te komen.
Ik ben in ieder geval blij dat er iedere keer weer mensen bereid zijn hun tijd in bokt te stoppen, en hun nek uit te steken om er stront overheen te krijgen. Dat is bij de eerste scheldPB voor een nieuwe mod altijd weer een akelig koude douche...
phormicola schreef:Er is net weer een volledig onterechte dubbele OW + week ban gegeven.
Ik ben bokt dan nu ook compleet zat. Van mij geen pluimpjes vandaag.
ikdoemaarwat schreef:slimmerik schreef:Daar is de bezwaarcommissie voor phormicola en niet dit topic.
dat is het probleem ook een beetje......alles moet maar via dit of via dat
maar gewoon eens openbaar in een topic zeggen ,dan mag telkens maar niet....
monddood maken noemen we dat
dus leuk zo een pluimentopic, mag er nu ook een tegenovergesteld topic komen?