Waarvoor zou u welke moderator een pluim geven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:06

:D :D :D
Hulde, FS!!!

Bij deze dan een pluim aan elk teamlid!!
Bedankt voor het zo goed mogelijk bij elkaar houden van dit op hol geslagen zooitje :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:09

slimmerik schreef:
Daar is de bezwaarcommissie voor phormicola en niet dit topic.

dat is het probleem ook een beetje......alles moet maar via dit of via dat
maar gewoon eens openbaar in een topic zeggen ,dan mag telkens maar niet....
monddood maken noemen we dat :j

we mogen wel positief praten (zoals dit topic) en een pluim geven met namen erbij
maar zodra ik een modnaam noem in negatieve vorm,dan heb ik de poppen aan het dansen....

dus leuk zo een pluimentopic, mag er nu ook een tegenovergesteld topic komen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:11

ikdoemaarwat schreef:

Zeker mag dat. Mits goed onderbouwd is. Lees eens de regels. En laat dit topic idd een weergave zijn van alleen de positieve dingen over mods. Dat hebben ze wel verdiend.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:12

slimmerik schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Zeker mag dat. Mits goed onderbouwd is. Lees eens de regels. En laat dit topic idd een weergave zijn van alleen de positieve dingen over mods. Dat hebben ze wel verdiend.

ik durf te wedden dat ie gesloten wordt

Anoniem

Re: Waarvoor zou u welke moderator een pluim geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:14

@ikdoemaarwat
Dat valt onder het negatief bespreken van een bokker :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:15

Ja dat word een relltopic!

Ik geef Olypmpia zeker een dikke pluim! Ik vind haar een actieve leuke en gezellige moderator :+ :))

Maar iedere moderator verdient wel een Pluim! Want ze steken hun tijd vrijwillig in bokt!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:16

Asyaa schreef:
@ikdoemaarwat
Dat valt onder het negatief bespreken van een bokker :)

idd en dat mag dus niet....maar zo een pluimentopic mag dus weer wel......
of anders gezegd, je mag geen schop tegen de hol geven, je mag er wel inkruipen :Y)

ik persoonlijk vind dat erg krom....
maar misschien dat 1 van de positief genoemde moderators daar positief op in kan haken?

slimmerik

Re: Waarvoor zou u welke moderator een pluim geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:19

Zo'n topic zou geen zin hebben omdat je dan maar de halve waarheid hoort. Moderators houden zich er n.l. uitstekend aan om geen bokkers negatief te bespreken. Maar je bent behoorlijk offtopic bezig ikdoemaarwat. Misschien toch maar een topic openen of je gelijk zoeken bij bezwarencommissie.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:23

ikdoemaarwat schreef:

we mogen wel positief praten (zoals dit topic) en een pluim geven met namen erbij
maar zodra ik een modnaam noem in negatieve vorm,dan heb ik de poppen aan het dansen....

Wie verplicht jou toch om hier op bokt te komen? Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch iets nuttigs doen met je tijd?

Ik ben ruim 3 jaar mod geweest, ik kan alleen maar zeggen dat er héél veel overleg is achter de schermen, en er héél veel vrije tijd in wordt gestopt, en je héél veel stank voor dank krijgt.
Ik heb het desalniettemin met plezier gedaan, er veel van geleerd wat ik in mijn dagelijks werk ook kan gebruiken en nodig iedere azijnpisser uit het ook eens te proberen... En daarna nog eens met commentaar te komen.

Ik ben in ieder geval blij dat er iedere keer weer mensen bereid zijn hun tijd in bokt te stoppen, en hun nek uit te steken om er stront overheen te krijgen. Dat is bij de eerste scheldPB voor een nieuwe mod altijd weer een akelig koude douche...

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:34

Ibbel schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Wie verplicht jou toch om hier op bokt te komen? Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch iets nuttigs doen met je tijd?

Ik ben ruim 3 jaar mod geweest, ik kan alleen maar zeggen dat er héél veel overleg is achter de schermen, en er héél veel vrije tijd in wordt gestopt, en je héél veel stank voor dank krijgt.
Ik heb het desalniettemin met plezier gedaan, er veel van geleerd wat ik in mijn dagelijks werk ook kan gebruiken en nodig iedere azijnpisser uit het ook eens te proberen... En daarna nog eens met commentaar te komen.

Ik ben in ieder geval blij dat er iedere keer weer mensen bereid zijn hun tijd in bokt te stoppen, en hun nek uit te steken om er stront overheen te krijgen. Dat is bij de eerste scheldPB voor een nieuwe mod altijd weer een akelig koude douche...

Amen :D
Het eerste wat bij mij ook in m'n op komt is,wat doe je hier als je zo negatief bent over Bokt.

on-topic ik weet niet wie ik een pluim zou willen geven,ik heb nog nooit met een mod temaken gehad.
Maar eigenlijk verdiend iedereen een pluim,zie bovenstaand stuk.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:42

phormicola schreef:
Er is net weer een volledig onterechte dubbele OW + week ban gegeven.

Ik ben bokt dan nu ook compleet zat. Van mij geen pluimpjes vandaag.

Zo een flauw vermoeden wie u doet bedoelen.

Leuk om al die reacties te lezen, zag ook net off topic berichten. Dit topic is speciaal voor de moderatoren, niet de anderen teamleden wikischrijvers, beheer, bezwaarcommissie bijvoorbeeld.
Dit laatste is natuurlijk weer mijn wel bekende mismakende humor.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:44

Natasja91 schreef:
:D :D :D
Hulde, FS!!!

Bij deze dan een pluim aan elk teamlid!!
Bedankt voor het zo goed mogelijk bij elkaar houden van dit op hol geslagen zooitje :D

Ja is dit topic beter?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:46

ikdoemaarwat schreef:
slimmerik schreef:
Daar is de bezwaarcommissie voor phormicola en niet dit topic.

dat is het probleem ook een beetje......alles moet maar via dit of via dat
maar gewoon eens openbaar in een topic zeggen ,dan mag telkens maar niet....

Ben niet te beroerd uw gewenste topic te openen, maar laten alle nu even van positieve topic genieten. Sta er al zo bekend om negatieve topics en berichten te plaatsen.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:47

Cayenne verdient een pluim wat mij betreft. +:)+

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:51

Ik wil de mensen die een pluim geven namens de mod bedanken, maar toch sluit ik dit toipc: we hebben recent een tweetal topics gesloten op forumzaken omdat er gebruikers in besproken werden, nu gebeurt hetzelfde met moderators. Om die lijn vast te houden, hier een slotje.

Natuurlijk mag een pluim (of opbouwende kritiek) altijd via de pb.