Jawel het is maar een idee hoor,of over andere,wat luchthartigere zaken dan alle topics die ik de afgelopen week aanklik waar alleen maar over Bokt,Boktbeleid,Boktmodderators,en de algehele,blijkbaar in jou ogen niet zo fijne gang van zaken hier besproken word.
Ik had veel respect voor jou en je manier van schrijven tot nu toe (ja ik lees hier al langere tijd mee maar reageer weinig,alleen als ik vind dat het nuttig is en ik iemand kan helpen doe ik over het algemeen mijn mond open)maar het word steeds minder.
Het leven kan best leuk zijn maar als je enige vertier het aan de kaak stellen van de gang van zaken op een openbaar forum is,ga ik toch denken dat je niets beters te doen hebt.
Zet de pc uit en ga naar buiten,iets leuks doen

En om ontopic te blijven,het is een enorm groot forum met een behoorlijk groot team om alles in goede banen te leiden,dat gaat niet altijd zo soepeltjes als men zou willen,en dus zullen er beslissingen genomen worden die in de ogen van sommige bokkers niet door de beugel kunnen,maar ik denk niet dat er hier ook maar 1 van de personen is die nu zo negatief doen die het beter kan,ook gij niet FS