Waarom het ene topic op slot en anderen open laten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:31

Weet je Faber Smid,je kan hier op bokt ook topics openen over ...paarden!
Jawel het is maar een idee hoor,of over andere,wat luchthartigere zaken dan alle topics die ik de afgelopen week aanklik waar alleen maar over Bokt,Boktbeleid,Boktmodderators,en de algehele,blijkbaar in jou ogen niet zo fijne gang van zaken hier besproken word.
Ik had veel respect voor jou en je manier van schrijven tot nu toe (ja ik lees hier al langere tijd mee maar reageer weinig,alleen als ik vind dat het nuttig is en ik iemand kan helpen doe ik over het algemeen mijn mond open)maar het word steeds minder.
Het leven kan best leuk zijn maar als je enige vertier het aan de kaak stellen van de gang van zaken op een openbaar forum is,ga ik toch denken dat je niets beters te doen hebt.
Zet de pc uit en ga naar buiten,iets leuks doen ;)
En om ontopic te blijven,het is een enorm groot forum met een behoorlijk groot team om alles in goede banen te leiden,dat gaat niet altijd zo soepeltjes als men zou willen,en dus zullen er beslissingen genomen worden die in de ogen van sommige bokkers niet door de beugel kunnen,maar ik denk niet dat er hier ook maar 1 van de personen is die nu zo negatief doen die het beter kan,ook gij niet FS ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 15:35

Dacht dat een topic over moderatoren een pluim geven wel mocht? Per pb is natuurlijk niet leuk, weet niet of u helderziende bent maar ik niet. Dus krijgen de bokkers niet mee welke moderator waarom een pluim van wie?
Daarbij is openbaar wel zo toegankelijk en pb niet, pb bekend maken mag ook weer niet?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 15:37

Schrijf ik posifief, is dat ook niet goed? Begrijp er nu helemaal niets meer van?

harvestroos schreef:
Weet je Faber Smid,je kan hier op bokt ook topics openen over ...paarden!
Jawel het is maar een idee hoor,of over andere,wat luchthartigere zaken dan alle topics die ik de afgelopen week aanklik waar alleen maar over Bokt,Boktbeleid,Boktmodderators,en de algehele,blijkbaar in jou ogen niet zo fijne gang van zaken hier besproken word.
Ik had veel respect voor jou en je manier van schrijven tot nu toe (ja ik lees hier al langere tijd mee maar reageer weinig,alleen als ik vind dat het nuttig is en ik iemand kan helpen doe ik over het algemeen mijn mond open)maar het word steeds minder.
Het leven kan best leuk zijn maar als je enige vertier het aan de kaak stellen van de gang van zaken op een openbaar forum is,ga ik toch denken dat je niets beters te doen hebt.
Zet de pc uit en ga naar buiten,iets leuks doen ;)
En om ontopic te blijven,het is een enorm groot forum met een behoorlijk groot team om alles in goede banen te leiden,dat gaat niet altijd zo soepeltjes als men zou willen,en dus zullen er beslissingen genomen worden die in de ogen van sommige bokkers niet door de beugel kunnen,maar ik denk niet dat er hier ook maar 1 van de personen is die nu zo negatief doen die het beter kan,ook gij niet FS ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:38

@ harvestroos : er is nu eenmaal een topic wat Forumzaken heet en bestemd is voor dit soort vragen. Als je alleen geïnteresseerd bent in paardenzaken moet je dit topic gewoon links laten liggen. Voor ieders wat wils op bokt. Dat maakt het voor mij zo leuk juist :j

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:40

Jou "positieve"topic had een ondertoon van "dan mag dit zeker wel"heb meer het idee dat je de grens aan het opzoeken bent van wat wel en niet mag dan dat je de moderators daadwerkelijk een pluim wilde geven.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:42

harvestroos schreef:
Jou "positieve"topic had een ondertoon van "dan mag dit zeker wel"heb meer het idee dat je de grens aan het opzoeken bent van wat wel en niet mag dan dat je de moderators daadwerkelijk een pluim wilde geven.

Dat zijn dan weer speculaties en die mogen zeker niet op bokt.

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:46

@slimmerik,ik lees juist op alle forums mee,ook op forumzaken,de uiteenlopende topics en onderdelen van dit forum spreken mij juist zo aan,de negativiteit niet.
Er worden op forumzaken ook heel veel dingen besproken en geplaatst waar ik echt wat van opsteek.
En als ik speculeer over wat iemand bedoeld met een topic hoor ik wel van een moderator dat dat niet mag,daar zijn ze voor,om mensen op de regels te wijzen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 19:17

slimmerik schreef:
harvestroos schreef:

Dat zijn dan weer speculaties en die mogen zeker niet op bokt.

Wat denkt u toch positief over mijn persoon? U maakt van mijn positief uw negatief? Als ik dat zou bedoelen, had ik wel een topic geopend: welke moderator wil u waarom natrappen?

Anoniem

Re: Waarom het ene topic op slot en anderen open laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:38

Het probleem is dat ook in positieve topics het vaak goed begint en dan loopt het naar 'Ja, ik kan het niet met iedereen goed vinden, maar met die-en-die wel. Ik kan echt niet tegen mensen die ... zoals bijvoorbeeld die ene *iknoemgeennamen*' etc.

Overigens denk ik dat er niet te modden valt op bespreken van gebruikers, in die zin dat het altijd wel gebeuren kan. Zeker in HK's waar men elkaar kent... Maar ik denk dat het sluiten van topics die er specifiek voor aangemaakt worden in ieder geval een kleine stap is.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 20:19

Rock excuses voor mijn off topic vraag, maar waar is uw titel ongeschikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:05

Ik kreeg er een minderwaardigheidscomplex van :P Dus heeft mijn psych aangeraden om Eline te vragen hem weg te halen. Ik voel me nu een stuk beter :j

(Ik had er lang genoeg tegenaan gekeken en kreeg er iets te vaak opmerkingen over, dus was weer genoeg gelachen ;) )

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 21:29

Humor maar zo een titel heeft wel wat.
Genoeg bokkers om over uw complex te praten.

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:06

@ FS,ik denk juist heel positief over jou en je manier van schrijven,moet toegeven dat ik het vaak 3 keer moet lezen voor ik begrijp wat je er mee bedoelt,omdat je taalgebruik iets afwijkt van het gangbare,maar dat vind ik eigenlijk wel leuk,je herkent jou stukjes al zonder naar je nickname te kijken ;)
Maar over het algemeen zie ik een verstandige en met humor geschreven reactie van jou hand.

De laatste tijd las ik steeds weer topics waar je het bokt beleid aan de kaak stelt,en waaruit ik las dat je vond dat er hier met 2 maten gemeten werd,en dan ineens dat topic waarin Moderators besproken werden en wat uiteraard op slot ging,en nu dit topic (weet eerlijk gezegd niet welke van deze 2 er eerst was) daardoor had ik het idee dat pluimen topic niet positief bedoeld was.
Mijn excuses hiervoor.
Ik heb het niet kwaad bedoelt maar vind het zo jammer dat op zo'n leuk,groot en moeilijk in de hand te houden forum,er zoveel kritiek op het team geleverd word die hun vrije tijd opofferen om Bokt leuk en toegankelijk te houden.

@ slimmerik,ik denk dat jij al heel lang mee draait hier en het lijkt erop dat het jou het meest dwarszit dat dit niet het forum van vroeger is?
Waar er wat soepeler met de regels omgegaan werd en waar je wat meer een mening kon spuien zonder dat je direct een OW of Ban boven het hoofd hing?
Of zit ik er helemaal naast?
Een Bokt zoals het vroeger was is nu eenmaal onmogelijk,daar is het te groot voor geworden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 13:07

harvestroos schreef:
@ slimmerik,ik denk dat jij al heel lang mee draait hier en het lijkt erop dat het jou het meest dwarszit dat dit niet het forum van vroeger is?
Waar er wat soepeler met de regels omgegaan werd en waar je wat meer een mening kon spuien zonder dat je direct een OW of Ban boven het hoofd hing?
Of zit ik er helemaal naast?
Een Bokt zoals het vroeger was is nu eenmaal onmogelijk,daar is het te groot voor geworden.

Nee, ik wil absoluut het bokt van vroegah niet terug. Mijn OW's en bans zijn dus van vroeger ;) Ben al een jaar clean. (klopt op hout af)

Tuurlijk trek ik af en toe mijn haren uit mijn hoofd als ik zie wat voor een beslissingen het team soms neemt. Maar ik waardeer heel erg hun goede bedoelingen. Want daar ben ik van overtuigd. En respecteer het dat ze ondanks de stront die ze over zich heen krijgen tòch hun vrije tijd beschikbaar stellen om dit forum zo goed mogelijkdraaiende te houden :j *\o/* +:)+

Dat ik het af en toe anders aan zou pakken blijft slechts een detail :D Ik probeer me iig zo goed mogelijk aan de regels van de gastheer te houden. Want hoe je het went of keert. We zijn gasten. :j :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 13:34

harvestroos ok dan begreep ik u verkeerd, mijn excuses.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik juist met paarden gerelateerde topics waarschuwingen, ow's en bans heb verkregen. Dus vandaar dat ik even een pauze heb genomen, zo nu en dan plaats ik samengevat. En krijg vele pb's, maar u heeft wel gelijk. Zal mezelf wederom tot de orde moeten brengen.