Kan bokt ook nog iets anders dan zeiken?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:28

" Discussies zijn het mooiste wat er is..........en wat het mooie is van bokt is dat mensen me uit laten praten.................!!! "

Ja.
Totdat je teruggefloten wordt door de leiding.
Wat jou, Cassidy en nog een stel anderen dat de pittige discussie niet schuwt en niet rancuneus is, hopelijk NOOIT gaat overkomen. Lips are sealed

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:43

Ook 'de leiding' heeft geen problemen met pittige discussies zolang dat idd gewoon pittige discussies blijven. Als we persoonlijk gaan worden of als we b.v. meningen als harde waarheden gaan presenteren, of anderen niet meer in hun waarde laten dan wordt er idd iets van gezegd. Leuk dat je iemand duidelijk wilt maken hoe het (volgens jou) zit, maar doe dat dan op zo'n manier dat de ander niet meteen enorm in de verdediging schiet en daardoor ook totaaaaal niet meer naar je luisterd.

Zolang je op een normale, opbouwende manier bezig blijft zal je van mij geen boze PB's krijgen Knipoog

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:34

Er wordt best wel wat afgezeken inderdaad, maar ik hou mij er zoveel mogelijk buiten. Laatst had ik een topic over het inrijden van Cheyenne. Veel leuke reacties, maar natuurlijk ook kritiek. Vind ik helemaal niet erg, daar leer je juist van. Maar het is maar net hoe het gebracht worden....in mijn topic waren een aantal bokkers die alleen maar het negatieve naar boven haalden en dat irriteert mij dan dus wel. Dat noem ik dan ook echt de "zeikerds". Prima als je ergens kritiek oplevert, maar probeer dan ook gewoon nog de positieve dingen te benoemen. Doe ik wel altijd Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:43

Ja stel dat iedereen het met elkaar eens was, dan was bokt ook niet echt leerzaam meer. Het ligt er maar net aan hoe je alles opvat, vaak is dat 'de grond in boren' vaak om je te helpen doordat je dan iets anders gaat overwegen. En discussie is juist heel leerzaam. En van dat ITP dat komt omdat iedereen er vaak bij zet dat commentaar welkom is, dus geef je snel commentaar. Maar dat gezever om de slof dat is wel om gek van te worden. Of die eeuwige discussie over Gribaldi of Jazz, maar dat was ff offtopic.
Gewoon foto's plaatsen!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:58

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:07

Verward Wat bedoel je nou, Machie?
Op welke pag. staat dan gez**k?
Of bedoel je juist te zeggen dat het wel meevalt met die Bokkers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:09

de vraag is of bokt nog wat anders kan dan zeiken
het antwoord is ja dat kan

Dus dat het wel meevalt met al die gemene bokkers

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:21

Tsja, ik zit nu al een flinke poos acteif op bokt, heb eigenlijk nog geen problemen gehad. Pas een discussie gehad, maar ook dat bleef gewoon vriendelijk. Misschien zouden sommige mensen hun mening wat vriendelijker kunnen brengen en natuurlijk zijn er rotte appels, maar ik vind het best wel meevallen, terwijl ik toch echt niet altijd oppervlakkig blijf ofzo.
Op moment dat dat zou moeten zou bokt voor mij alle aantrekkingskracht verliezen...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:01

runningkawa schreef:
de vraag is of bokt nog wat anders kan dan zeiken
het antwoord is ja dat kan

Dus dat het wel meevalt met al die gemene bokkers

Ach ja, tuurlijk, b'tje Clown bij het eerste topic op een grijze zondag... Haha!

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:21

je hebt idd veel aan sommige tips wat ik zelf ook wel vervelend is soms dat in 1 tpic zo`n 30 berichtjes zijn geplaats (van de 35) met allemaal: daar ben ik het helemaal mee eens of hetzelfde maar dan in andere woorden....soms lees ik iets en dan denk ik: dan meot je dit en dit doen en dan lees ik wat er in de tpoic staat en dan staat dat er al 20x en dan denk ik: diegene zal het nu dus ook wel weten na 20x dan ga ik het er niet nog eens bijzetten......vind ik een beetje onzinnig, maar idd mogen sommige bokkers wel wat eraan denken dat ze die mensen niet van 100 naar 0 de grond in boren......

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:44

Botervlieg schreef:
:? Wat bedoel je nou, Machie?
Op welke pag. staat dan gez**k?
Of bedoel je juist te zeggen dat het wel meevalt met die Bokkers?

het was een vraag/antwoord Lachen

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:09

Bokt alleen gezeik?
Dan heb jij het dorineforum nog niet gelezen, en de topics van Lonneke en anderen die het moeilijk hebben. Ik vind vaak dat daar zo ontzettend lief gereageerd wordt!! Echt heel bijzonder voor een internetforum, hoor.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:25

Ik vind het persoonlijk nogal meevallen met dat gezeik. Soms gaat het er mischien een beetje hard aan toe, maar als je eens op bijv. het forum van Break Out kijkt zie je dat iedereen hier voor een internetforum nog heel lief is tegen elkaar. Wat daar allemaal gezegd word door sommigen... Nee, dat ga ik niet herhalen. Als je het wilt weten moet je er maar eens kijken. Maar dat het vaak heeeel grof is, dat kan ik je wel vertellen!

cowgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:11

Marinka23 schreef:
Ik word er zo onderhand best strontziek van, in ITP staan de laatste tijd reacties die echt niet meer kunnen.
Je word om het minste of geringste de grond in geboord... Boos!
Als ik foto's zou kunnen plaatsen zou ik ze nog niet eens durven plaatsen want ik weet zelf dat ik niet perfect rijd maar ik kan wel voorspellen dat je dat in dat topic dan ook nog eens miljard keer te horen krijgt (okee, 1 keer okee, maar de meeste vallen heeeeeeeeeeel vaak in herhaling)
Wat vinden jullie nou eigenlijk? begint bokt steeds meer te zeiken of ben ik de enige die dat denkt.

dan ben je nog niete ens op het paardenforum geweest.
dat is echt verschrikkelijk.
hier heerts een rust hoor hahaha