Ik vind het een beetje overdreven alle schrik filmpjes gelijk te verbieden.
Je bepaald toch zelf of je het kijkt of niet?
Ik scroll altijd door naar ''het'' moment dat je schrik beeld ziet en dan draai ik hem opnieuw.
maar toch schrik ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Asyaa schreef:gewoon geluid uitzetten en naar achter gaan zitten... In 99% van de gevallen kan je het wel verwachten
Chiqa schreef:xTinkertje schreef:Ik vind het een beetje overdreven alle schrik filmpjes gelijk te verbieden.
Je bepaald toch zelf of je het kijkt of niet?
Précies.....![]()
Waarom heb ik dr dan nooit last mee? Ligt dus echt aan jezelf, en anders even het geluid uit idd
smokey17 schreef:Asyaa schreef:gewoon geluid uitzetten en naar achter gaan zitten... In 99% van de gevallen kan je het wel verwachten
Heb je het topic wel gelezen???
Veel filmpjes die geplaatst worden hebben geen waarschuwing(vooral als ze net geplaatst zijn)....hoe moet je dan weten dat het een schrikfilmpje is??
TS en meerderen in dit topic krijgen er serieus last van......ik zelf schrik mij ook wild en heb mijn hart in mijn keel zitten...maar ik slaap er wel om.
Dat jij er geen last van hebt prima, maar dat geldt niet voor iedereen......en daar hoef je niet zo laks over te doen..
Iedereen heeft zo zijn angsten.....en dat moet je respecteren en niet lacherig over doen.......ik kan mij niet voorstellen dat mensen bang zijn voor spinnen of honden of pleinen of weet ik veel wat.......en dan zeg ik ook niet: ach pak die spin gewoon op, het is maar een klein beestje...
Chiqa schreef:Smokey reageer eens rustig zeg, hij komt alleen maar met een hele simpele oplossing aandragen hoor.
En je hoeft niet te schreeuwen
smokey17 schreef:xTinkertje schreef:O maar ik heb 1 gezien die ik echt mega vaak heb gezien en leuk blijf vinden
Geen griezelig iemand die staat te schreeuwen ,maar een man die zo heel gay oooeeeeee zegt![]()
deze Op 0:15 is hetDus scroll door.
Maar nog even iets anders kijk je gewoon niet naar de auto ... gewoon wachten.. Dan schrik je ook minder
Volgens mij is dit een topic waarin wij vragen of er wat aan die filmpjes gedaan kan worden.....het is nou niet echt bepaald de bedoeling dat je de filmpjes dan in dit topic gaat plaatsen.
Er zijn meerdere mensen in dit topic(waaronder ik) die slecht tegen die filmpjes kunnen.....vind je het dan echt nodig om die filmpjes hier te plaatsen?
beetje jammer en zal dan ook temmen
Ik geloof niet dat de kans groot is dat iemand daar serieus van schrikt maar ik weet verder niet hoor
Asyaa schreef:smokey17 schreef:
Heb je het topic wel gelezen???
Veel filmpjes die geplaatst worden hebben geen waarschuwing(vooral als ze net geplaatst zijn)....hoe moet je dan weten dat het een schrikfilmpje is??
TS en meerderen in dit topic krijgen er serieus last van......ik zelf schrik mij ook wild en heb mijn hart in mijn keel zitten...maar ik slaap er wel om.
Dat jij er geen last van hebt prima, maar dat geldt niet voor iedereen......en daar hoef je niet zo laks over te doen..
Iedereen heeft zo zijn angsten.....en dat moet je respecteren en niet lacherig over doen.......ik kan mij niet voorstellen dat mensen bang zijn voor spinnen of honden of pleinen of weet ik veel wat.......en dan zeg ik ook niet: ach pak die spin gewoon op, het is maar een klein beestje...
Topic van micheal jackson, eerste 3 reacties: 'yup dat is hem' 'zou het echt op 0:22' 'nee geesten zijn onzin', de rest was er toen nog niet, en dat waren de enigste 3 reacties. Nou kan het aan mij liggen, maar ik had meteen door dat het wel eens zn schrikfilmpje was. Gewoon geluid uit zetten, even kijken, is het zn schrikding klik je het weg, is het niet kijk je het opnieuw met geluid.
Pikeur schreef:smokey17 schreef:
Volgens mij is dit een topic waarin wij vragen of er wat aan die filmpjes gedaan kan worden.....het is nou niet echt bepaald de bedoeling dat je de filmpjes dan in dit topic gaat plaatsen.
Er zijn meerdere mensen in dit topic(waaronder ik) die slecht tegen die filmpjes kunnen.....vind je het dan echt nodig om die filmpjes hier te plaatsen?
beetje jammer en zal dan ook temmen
Heb je het filmpje gekeken danIk geloof niet dat de kans groot is dat iemand daar serieus van schrikt maar ik weet verder niet hoor
MelanieB schreef:Heb al getemd gisteren op dat ene michael filmpje of ze er niet een waarschuwing bij kunnen zetten.
Verbieden hoeft van mij niet, waarschuwen lijkt me wel even fijn...
Misschien iets om in te stellen ofzo?![]()
Dat gebruikers die filmpjes plaatsen moeten aanklikken Schrikfilmpje Ja of Nee.
En dan de gebruiker ergens in gebruikerspaneel ofzo functie of je schrikfilmpjes wilt te ja of te nee.
Maar dat is wel weer erg overdreven misschien.
Mn tip: Wacht eerst reacties af, minimaal stuk of 5
Chiqa schreef:Idd een beetje nuchter verstand gebruiken en niet als een * op elke link klikken en dan piepen dat je geschrokken bent
Waarom overkomt het dan láng niet elke boktgebruiker?
Asyaa schreef:Tja, ik ben juist van mening dat het goed is, leer maar eens dat je niet op links moet klikken zonder eerst te denken. (virussen, spyware, en al dat)
MJ is dood, dus niet levend, en geen geesten. Als je dan de eerste 3 ziet 'yup dat is em' dan weet je eigenlijk al genoeg, en kan je net zo goed je geluid uit zetten.
Chiqa schreef:Idd een beetje nuchter verstand gebruiken en niet als een * op elke link klikken en dan piepen dat je geschrokken bent
Waarom overkomt het dan láng niet elke boktgebruiker?
Asyaa schreef:We kunnen toch niet voor alles tags verzinnen? Moeten we dan ook tags voor spinnen, ratten, slangen, ect. gaan verzinnen, omdat mensen dat ook eng vindne? Ik heb een gloedhekel aan scheefzittende ruiters, als ik dan vraag of we daar een tag voor maken, denk jij toch die heeft vast een boomstam op zn kop gehad tijdens de laatste storm.
Gewoon even nadenken. Het internet is niet zo lief als de meeste mensen denken, maar met een beetje nadenken kan je 99% van alle problemen voorkomen.