FaberSmid schreef:zo is een jood hier letterlijk geschreven dat zijn familie niet afdoende uutgemoord is.
Maar dit lijkt me toch ook niet acceptabel denk ik Delerium? Lijkt me dat iemand hier toch een zéér serieuze waarschuwing voor mag krijgen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:FS ik heb in het verleden hier op bokt grote moeite gehad met mensen die de aanstichter van WO2 vereerden. Dat soort dingen gaan me ook echt te ver. Heb familie verloren door die man en heb nog steeds getraumatiseerde kennissen en familieleden.
Op dat punt ga ik ook verder dan bokt toestaat. So be it.
Ik kan mezelf in ieder geval mèt OW recht aankijken in de spiegel denk ik dan maar.
Heino schreef:Sonja schreef:Maar dit lijkt me toch ook niet acceptabel denk ik Delerium? Lijkt me dat iemand hier toch een zéér serieuze waarschuwing voor mag krijgen?
Ach, er wordt ook geschreven dat Moslima's een psychische aandoening hebben en dat mag ook gewoon..
Sonja schreef:Dat kan ik me heel goed voorstellen FS en ik vind het door jou geschreven voorbeeld ook ronduit stuitend.
En mods deden daar niets aan???
Sonja schreef:Blij dat ik deze topics blijkbaar van nature al vermijd ofzo want ik zou zó klaar zijn met Bokt als ik dit tegenkwam.
Zoals ik me irl niet in bepaalde kringen wens te begeven, wil ik dat ook virtueel niet.
delerium schreef:En hoe jammertjes ook: mening is mening...
Er zijn mensen die het moslimgeloof een ziekte vinden. Er zijn mensen die ieder geloof een ziekte vinden. Er zijn mensen die homosexualiteit een ziekte vinden, er zijn mensen die een fikse mening al een ziekte vinden... Waar is de grens? Die is gewoonweg heel erg moeilijk aan te geven.
Anya schreef:Ik heb deze topics een tijdje gevolgd en ik heb eruit geleerd dat netjes tegengas geven geen enkele zin heeft en alleen olie op het vuur gooit en wederop tegenreacties oproept. Daardoor houden dit soort topics zichzelf in stand helaas.
Dus ik negeer het tegenwoordig zoveel mogelijk. Helaas leven we tegenwoordig in een tijd waarin discriminatie en oordelen o.b.v. geloof, afkomst of overtuiging weer gemeengoed is. Triest maar waar.
Anya schreef:Ik heb deze topics een tijdje gevolgd en ik heb eruit geleerd dat netjes tegengas geven geen enkele zin heeft en alleen olie op het vuur gooit en wederop tegenreacties oproept. Daardoor houden dit soort topics zichzelf in stand helaas.
Dus ik negeer het tegenwoordig zoveel mogelijk. Helaas leven we tegenwoordig in een tijd waarin discriminatie en oordelen o.b.v. geloof, afkomst of overtuiging weer gemeengoed is. Triest maar waar.
delerium schreef:Heino, met alle respect, maar hoe verder de standpunten uiteen liggen, hoe interessanter de discussie kan worden toch?