Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FZ_Lin schreef:Ik zou dan eerder bedenken om mensen geheel te blokkeren, zodat je helemaal niks meer van ze ziet, en zij ook niks meer van jou zien. En volgens mij bestaat dat al dacht ik, iig wat ik me kan herinneren (de foei knop)
Shadow0 schreef:Saffier schreef:Daarbij gebeurd het op een forum toch al sneller dat een bericht niet goed verwoord isHet kan dus zijn dat iemand irl heel anders overkomt alleen maar omdat je ook echt kunt zien hoe iets bedoeld is.
Dat is een excuus dat mensen graag als mantra aanhalen. Maar het is niet waar. Dat er zovaak dingen niet goed verwoord worden is omdat mensen geen zin hebben de moeite te nemen dingen goed te verwoorden, omdat ze het onzin vinden rekening te houden met andermans gevoelens. (En dat schrijven ze met enige regelmaat letterlijk.)
vikki schreef:Dat ben ik absoluut niet met je eens ShadowO, imo is het wel degelijk waar dat het geschreven woord heel anders over kan komen dan het bedoeld is EN anders dan wanneer je iemand spreekt en er ook een toon te horen is en een gezichtsuitdrukking te zien is.
shilady schreef:Ik wist niet dat er zoveel mensen met pb werden lastiggevallen