EricPrast schreef:Als het softwarematig mogelijk zou zijn dergelijke aanvinkhokjes bij te programmeren, zou je daar de actie aan kunnen koppelen dat, als iemand zo'n topic aanklikt, er een dialoogbox wordt weergegeven waarin nog een keer gewaarschuwd wordt dat het een topic betreft met 16+/18+ inhoud en waar je dan nog een keer moet bevestigen dat je het topic echt wilt lezen voordat het daadwerkelijk geopend wordt.
Maar dergelijke topics afschermen voor jonge bokkers is denk ik niet waterdicht te krijgen omdat, zoals al geschreven werd, er bij aanmelding als lid geen controle uitgevoerd wordt/kan worden of de opgegeven geboortedatum klopt.
En dan nog wat anders: kinderen van die leeftijd zijn stiknieuwsgierig en reteslim met computers en internet. Als het al mogelijk zou zijn (wat ik dus niet denk) om op Bokt dergelijke content af te schermen, zijn er legio mogelijkheden elders op internet om kennis van dergelijke zaken te nemen.
tja, elders kunnen ze het altijd vinden, maar daar kan je vanuit Bokt zowiezo nix aan doen. maar je kan wel een voorbeeld stellen.
ik denk dat het softwarematig mogelijk is, want heb al op andere sites dit soort dingen meegemaakt.
En het moet niet met een extra dialoog venster, maar echt een lock voor 16-
Laatst bijgewerkt door Koopto666 op 22-07-10 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt