Een hele goede avond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Re: Een hele goede avond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:54

Bedankt :) Ik wou graag zonder slof rijden en eigenlijk is ze best goed zonder te rijden, de jury en monique vond haar alleen nog wel te hard lopen :P Maar langzamer dan dit kan ze bijna niet.

Ja, winston is wel leuk :) (op zijn eigen manier :P)

Het is nog uittesten, maar ik denk dat ik er met iig de eigenaren wel uitkom, het zijn hele aardige mensen :) Het is alleen nog afwachten of het tussen mij en het paard klikt, ook met buitenrit maken enz :P Maar onder het rijden doet hij echt zijn best en ik hou wel van snelle paarden. Dus als de buitenrit goed gaat wil ik hem wel verzorgen :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 00:07

Wat ga je eigenlijk studeren in september? :)

Ik heb dit jaar eindexamen, maar ik moet nog een leuke opleiding vinden :+

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 00:11

Pff zonder internet leven is ook niks xD,
Zo,

Te hard lopen! ik zat hier van wow. maarja ben ook geen kenner hea :P

Ohh dat klinkt al goed dus ;) en dat die mensen aardig zijn is natuurlijk helemaal mooi! Hoop dat goed gaat met buitenrit :) Wat voor paardje is het?

hehe :p Ik had me ingeschreven voor Toegepaste psychologie, maar ben uitgeloot, dus nu wor dhet waarschijnlijk Bio-Informatica :) (echt totaal verschillend lol)
Ik heb dit half jaar cursus gedaan bij Hva/Uva om opleiding te vinden enzo. Dus als je vragen hebt, ik weet heel veel xD hehe.
je deed vwo toch? Met welk profiel?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:21

Hihi, ik dacht al, heb ik iets verkeerd gezegd? :P Maar je internet lag eruit, nadat ik dit las gisteravond lag mijne er ook uit :+ maar die deed daarvoor al raar..

Bio-informatica, klinkt interessant, wat is het precies?
Wss is het te hoog gegrepen voor mij, ik heb c&m met wis c en bio (beetje rare combinatie :P)

Heb je veel gehad aan de cursus van de Hva/Uva?

Ik zit te twijfelen over de silverlinde, ik vond het erg leuk klinken en het zweverige viel me echt 100% mee. Er werd me alleen verteld dat ik iets te jong ben :P Zij adviseerden mij om eerst een erkende opleiding te doen en daar zit wel iets in.
Maar ik ga eerst nog verder kijken, heb een heel lijstje met mogelijke opleidingen gemaakt :+ daarvan kan ik nog flink wat van wegstrepen :P

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 14:52

hehe xD, Nou ben eergister verhuisd :P En we zouden verhuis pakket krijgen voor internet.. maar die hebben we nogsteeds niet.. dus heb nu beetje internet via men telefoon :P

Bio-Informatica is zegmaar Dat je veel met biologie bezig gaat op de computer, Dus veel programmeren, Databases maken en Van die DNA en Eiwit structuren maken op de pc enzo. Heel heftig dus haha :P

Heb je Biologie zonder scheikunde? wow. Dat was bij ons verplicht! mazzel xD,
Ja Silverlinde klonk bij ook altijd mooi in de oren xD, Maar het is wel flink duur en particulier.. dus geen stufie enzo.. dat is wel echt minder als je zo jong bent enzo. Wat voor soort opleidingen heb je op je lijstje staan? :P

Ja opzich heb ik wel wat aan die cursus gehad. ben ik nu nogsteeds aan het twijfelen hoor. maar ik ben gewoon echt een twijfel kont :P We deden daar heel veel zelfreflectie enzo, maar je leert het meest als je een opleiding heb gedaan waar je mee gestopt bent :P Hoe stom dat ook is..

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:12

leuk :D welke wijk ben je verhuisd? (woon je nog in steeds in Almere btw? :P)

Bio-informatica klinkt idd heftig! Best gaaf dat je dat kan :)
Ik denk niet dat het iets voor mij is :+

XD tis maar wat je mazzel vind, ik snap de scheikundige reacties meestal niet als die in mijn bio boek staan.. dus die sla ik dan over :+ is niet slim :P

Ik pb je wel mijn lijstje :o ik wil 'm niet op internet zetten :P

Silverlinde en de stufi tja.. daar zit ik ook mee, maar misschien is er volgend jaar niets eens meer stufi maar is het een lening..

Ik kan ook ontzettend twijfelen en zelfreflectie.. is ook niet mijn sterkste punt :P ik ben vooral goed in zeggen waar ik niet goed in ben :+
Dat is wel onhandig, dat je het meest leert als je met een opleiding bent gestopt.

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 20:56

Hehe, Nee ik woon in Amersfoort sinds half jaar (ja en ben nu weer verhuisd >.<) :P

Jaa ik vind het vet spannend om te gaan doen hihi :o

Ik had zon gigantische hekel aan scheikunde :P
Vast omdat ik altijd alleen maar 4en haalde xD Het is echt zon vak dat als je wat leert dat het meteen ook voor 2 jaar moet onthouden en bij elk nieuw ding wat je daarna leert ook weer moet toepassen. Echt Grr xD Bij men examen viel het kwartje pas :P

Ohh ja dat is prima haha :P

Jaa zeggen waar je niet goed in bent en wat je niet wilt doen is makkelijker hea :P Haha
Zoals dat ik nu weet dat ik vooral niet op een grote stal wil werken haha xD

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:56

oke :P

Heel veel succes dan met je studie! :D

Ik kon niet eens scheikunde kiezen als ik dat wou :+ Ik stond een 3,7 voor wiskunde (nu een 6,7 :D) en kon alleen maar c&m met wis c kiezen. Maar ik had het sowieso niet gekunt :P

Heb je op een middelbare school in Almere gezeten? Ik begin in september aan mijn laatste jaar op Baken Park (eindelijk!)

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 02:20

Welkom ;) veel leesplezier...

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 22:26

Dankjewel!
Ahww ik vind wiskunde stiekem wel leuk := Hihi, maarja dat moet je kunnen hea, andere mensen kunnen weer andere dingen heel goed : o

Ik zat op De Meergronden :P
Wat toen niet zon slim plan was, maar heb toch uiteindelijk men havo gehaald :)

Oh Ps, ik heb trouwens een kandidaat in Almere die graag wil western rijden xD

@kaat21

Dankjewel :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:49

Ik vind wiskunde alleen soort van leuk als ik het snap :+

De meergronden had dit jaar wel een slagingspercentage van 100% :P Beter dan baken park :Y) (iets van 60-70% ?)

Is het goed als ik eerst vraag aan mijn westerninstructrice of ze het een goed idee vind als ik andere mensen haar nummer geef voor westernles? Volgens mij heeft ze het best druk namelijk :)
En ze heeft wel een minimumleeftijd, ik ben de jongste (17) die ze lesgeeft.

Ik heb buitengereden met Beer :D Ik heb niet zo'n buitenrij-ervaring (welgeteld 2 buitenritten :+ ) Maar het ging echt goed :) Het is gelukkig een heel ervaren buitenpaard. Hij ging alleen af en toe te hard, maar ik kan hem gelukkig dan wel weer langzamer krijgen.

Ga jij nog rijden in de vakantie?

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 23:57

Haha xD Dat helpt wel mee ja :P

Ohh dat van dat slagingspercentage wist ik niet haha xD maarja ze zijn wel stuk verbeterd zeg, nu dat idee van alle niveau's bij elkaar gooien weg is. :)

Ohh ja dat is prima :P Hmm volgensmij is zij 16.. Maarja sowieso leuk om te weten dat het er is. ^^

Ohh wat leuk zeg!. Buitenrijden zit ik nu ook steeds van te dromen, als ik hier langs zon groot grasveld fiets, waar ze meestal concoursen houden, dan denk van Zowe, zou wel hier graag met een paardje heen willen o.o het is namelijk ENORM xD

Maar nu word het dus echt jou verzorgknollie? ^^

Ik heb maandag in mijn oude manege les gereden!,
het was heel grappig, int midden van de les moesten we op het midden gaan staan en van paard wisselen allemaal. Haha xD
Twas wel leuk, vondt echt weer leuk om te rijden.

verder ik niet weten o.o

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:36

Leuk weer een nieuwe bokker !:D
welkom

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:35

4 augustus heb ik weer les, dan vraag ik het :)

Volgens mij wordt het wel mijn verzorgpaard, of is ie het ondertussen al :P Ik mag zo vaak komen als ik wil en hoef geen vergoeding te betalen :D Ik ben echt blij met Beer, driemaal is scheepsrecht :P

Van paard wisselen is echt leuk om te doen in de les, tenzij je net op je lieveling zat :P

Ga je nog wat anders doen in de vakantie of ben je al op vakantie geweest?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 00:59

Welkom! :)

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 00:12

Dankje! ^^