Waarom...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:51

Ik denk dat kiwiko er (zeker in haar laatste reakties) het wel een klein beetje aan zichzelf te danken heeft.

Je kunt er ook voor kiezen om sommige dingen niet te zeggen.

In mijn ogen is ze vooral de laatste tijd behoorlijk ver gegaan.

TS heeft het over de sfeer die neergezet wordt... imo was het Kiwiko zelf die de sfeer vaak erg grimmig maakte.
Laatst bijgewerkt door Abeltje77 op 16-07-10 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:52

Niet alleen naar de mod's ook naar de mede-bokkers....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:52

Het is haar eigen keus, ik snap dat velen van jullie niet zonder haar kunnen, maar aan haar de keus om terug te komen. :)

En een aanval op de modjes hoeft ook niet hoor Evelli, een vrijwillige ban is niet de schuld van de mods.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:54

Frantic schreef:
RK
Suleutha of hoe je het ook schreef....
en nu Kiwiko ook geband?

Alle kennis en ervaring verliest Bokt zo!

dit zijn 3 bokkers op 139800 bokkers...
heus niet alle kennis is weg....

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:55

Ik denk dat ze heus wel over een tijdje weer op bokt komt hoor.
Dat ze het eerst even zat is, hoeft nog niet te zeggen dat Kiwiko heel bokt voor altijd verlaat?
Er gaan ook vaak genoeg onbekende bokkers met veel goede informatie weg van bokt, daar zitten we kennelijk
ook nooit mee.
Bovendien vind ik persoonlijk dat ze zo nu en dan wel erg ver ging, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Aanvallen op de modjes vind ik ook een beetje vaag, het is Kiwiko's eigen keuze toch?
Daar hebben wij gewone bokkers en de Mods niks mee te maken.
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 16-07-10 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:56

Evelli schreef:
Amanda schreef:
Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen. :)

Kim heeft wél een ban ;) maar een vrijwillige ;) .............. Dat een MOD dit hier neerzet :n had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!

en dit bedoel ik dus, dom de mods afvallen, waar totaal geen reden voor is als je even nuchter kijkt.
ze is niet geband, niet door het team dus.

die smiley zet een negatieve toon die nergens voor nodig is.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:06

upendo schreef:
Het is haar eigen keus, ik snap dat velen van jullie niet zonder haar kunnen, maar aan haar de keus om terug te komen. :)

En een aanval op de modjes hoeft ook niet hoor Evelli, een vrijwillige ban is niet de schuld van de mods.

Wel als je te horen krijgt dat er op bokt eigenlijk geen plaats meer voor je is...

Bokkers met een eigen scherpe mening, daar is dus geen plaats meer voor.

Wel voor de bokkers die schreeuwen om aandacht.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:09

liesje23 schreef:
upendo schreef:

Wel als je te horen krijgt dat er op bokt eigenlijk geen plaats meer voor je is...

Bokkers met een eigen scherpe mening, daar is dus geen plaats meer voor.

Wel voor de bokkers die schreeuwen om aandacht.

maar wie zij dat dan tegen haar, dat er geen plaats meer is voor haar op bokt? ik bedoel, zoiets zeg je toch niet zomaar?
Bovendien staat er in het onderschrift; Tot over een tijdje.
Dus ik snap de drama hier allemaal niet zo. Voor diegene die haar gaan missen op bokt, sorry als dit aanvallend aankomt.
Maar ze mag haar eigen keuzes toch ook wel maken? Zij heeft besloten om van bokt (een tijdje) weg te gaan en zij
vind dat bokt niks meer voor haar is ;)
Stuur haar een mailtje hoe het nou precies zit voordat iedereen elkaar in de haren vliegt, dat maakt de sweer hier op bokt wat beter
dan roddels verspreiden en iedereen beschuldigen. :j
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 16-07-10 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:10

Gekvanfleur: Kim heeft een vrijwillige ban aangevraagd en gekregen. Ze is dus wel geband, vrijwillig, maar wel geband. Ze kan dus niet meer op bokt.
(heb inmiddels mail terug gekregen)
Het ging mij er meer om dat de mods zeggen dat het niet zo is, maar dat het duidelijk dus wel zo is. Dat is niet eerlijk :n het is niet bedoeld als aanval op de persoon achter de mod zelf, maar gewoon meer op de functie mod in het algemeen.

Ik las laatst idd een bericht van Kiwiko dat ze een bericht vanuit het modteam had gekregen dat er binnenkort geen plek meer voor haar was op bokt. Dat vind ik ook kwalijk. Maar dat is meer op het gehele modteam gericht.
Daarnaast zijn er veel bokkers die mijlen verder gaan dan Kim (die is altijd gewoon oprecht eerlijk en rechtdoorzee) en die worden niet gestraft, omdat het elke keer net op de grens is (wordt ook toegegeven vanuit het moderatorteam)
Vind het persoonlijk erg krom en het laat mij ook steed minder thuisvoelen hier op bokt.

Abeltje77

Re: Waarom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:12

Je kun jezelf gewoon bannen, dat hoef je toch helemaal niet aan te vragen bij het modteam?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:12

ik vind het erg jammer dat dit "de schuld van de mods" zou zijn...

Mods zijn ook maar gewoon werkende mensen die naast hun werk en huishouden de tijd maken om het op bokt een beetje fatsoenlijk te houden.
Als dank voor al hun vrijwillig werk worden ze elke keer de grond ingeboort als 1 of andere bokker het weer bont heeft gemaakt :n

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:13

Evelli schreef:
Het ging mij er meer om dat de mods zeggen dat het niet zo is, maar dat het duidelijk dus wel zo is. Dat is niet eerlijk :n het is niet bedoeld als aanval op de persoon achter de mod zelf, maar gewoon meer op de functie mod in het algemeen.

Ik denk dat dit meer een kwestie is van een ongelukkige woordkeuze van een mod. Ze is niet geband in de zin van dat ze geband is door de moderators vanwege een sanctie, maar ze heeft een vrijwillige ban gekregen. En dat is gewoon een kwestie van interpretatie. Amanda heeft daar op pagina 1 toch uitleg over gegeven?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:14

Abeltje77 schreef:
Je kun jezelf gewoon bannen, dat hoef je toch helemaal niet aan te vragen bij het modteam?

Ja maar niet langer dan een dag. :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:16

_Bitje_ schreef:
maar wie zij dat dan tegen haar, dat er geen plaats meer is voor haar op bokt? ik bedoel, zoiets zeg je toch niet zomaar?
Bovendien staat er in het onderschrift; Tot over een tijdje.
Dus ik snap de drama hier allemaal niet zo. Voor diegene die haar gaan missen op bokt, sorry als dit aanvallend aankomt.
Maar ze mag haar eigen keuzes toch ook wel maken? Zij heeft besloten om van bokt (een tijdje) weg te gaan en zij
vind dat bokt niks meer voor haar is ;)
Stuur haar een mailtje hoe het nou precies zit voordat iedereen elkaar in de haren vliegt, dat maakt de sweer hier op bokt wat beter
dan roddels verspreiden en iedereen beschuldigen. :j

Dat is haar gezegd door een mod.
Zie de uitleg van Evelli.

Naar mijn idee maakt kiwiko het niet te bont.
Nee ze neemt geen blad voor haar mond.
Maar ze biedt wel haar excuses aan als blijkt dat ze fout zit.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:19

Gut gut, wat een drama weer om niks :') . Leven en laten leven, als KiWiKo niet meer op Bokt wil, so be it. Er zijn zat andere bokkers met kennis van zaken, kennis op een forum hangt niet van 1 gebruiker af.

Om daar nou weer de mods de schuld van te geven vind ik echt zo zwak, kijk eerst in spiegel voor iemand anders beschuldigd wordt lijkt me hier wel op zijn plaats ;) .

Dat er door het modteam wordt gezegd 'dat er binnenkort geen plek meer is' geloof ik niet, maar misschien is het gewoon een OW of waarschuwing geweest die ze heeft gehad en is die anders geinterpreteerd. Als ze trouwens in haar posts over de schreef is gegaan heeft ze dat aan zichzelf te danken. Soms moet je gewoon eerst tot 10 tellen, of gewoon NIET reageren in een topic als je nekharen ervan overeind gaan staan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:23

Rinske: Als je haar berichten beetje leest dan heeft er letterlijk in een bericht van een mod gestaan: Als je nu niet gaat aanpassen dan is er binnenkort geen ruimte meer voor jou op bokt.
Letterlijk! Of je het gelooft of niet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:25

Frantic schreef:
En ik dacht eerlijk gezegd, dat ze juist door die afschuwelijke moderator opmerking door het lint ging!
Maar dat kan ik haar dus nu niet vragen......

Dan mail je haar toch? E-mail staat in haar profiel. :)

Trouwens, Kim speelde het hard en daar kan je prima in mee gaan, maar de mods zijn nu opeens de grote boosdoeners met afschuwelijkheden en bedreigingen. Kom op zeg..

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:25

Het is dat er geen pb's openbaar gemaakt mogen worden Rinske.

En kiwiko is niet de enige die dat ooit eens te horen kreeg.
Dat er geen plaats meer zou zijn voor bepaalde gebruikers.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:30

Evelli schreef:
Rinske: Als je haar berichten beetje leest dan heeft er letterlijk in een bericht van een mod gestaan: Als je nu niet gaat aanpassen dan is er binnenkort geen ruimte meer voor jou op bokt.

Maar heeft iemand het er dan niet zelf naar gemaakt? Het is een waarschuwing nav van berichten die iemand plaatst (Ik ga geen berichten terug lezen van de desbetreffende bokker) Ik vind het vooral interessant dat iemand, wie dan ook, niet genoeg zelfbeheersing heeft en aan een mod om een vrijwillige Bokt ban gaat vragen. Apart fenomeen.

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:31

Ik ga ook maar een ban aanvragen kijken of er dan voor mij ook een zielig topic aangemaakt gaat worden.

Als we dat voor iedereen gaan doen, gaat Bokt toch nergens meer over!!!!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:31

ik kan me best voorstellen dat als kim zich telkens zo gedroeg als ze de laatste tijd bezig was, je als mod wel gaat zeggen dat er anders geen plaats meer is..
je moet wel realistisch blijven en je moet als mod geen dagtaak hebben aan iemand die in het dagelijkse leven de nodige frustraties heeft en dat op bokt spuit op een soms idiote manier, dan kun je misschien inderdaad maar beter iets anders gaan doen dan bokken.. ik vond kim zeker veel te ver gaan de laatste tijd en de schuld bij iedereen behlave bij zichzelf zoeken.

feit blijft dat kim gezegd heeft er uit zichzelf even mee te stoppen en dit dus weer een speculatietopic is met aleen maar als, als, als.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:33

Sleeper schreef:
Evelli schreef:

Maar heeft iemand het er dan niet zelf naar gemaakt? Het is een waarschuwing nav van berichten die iemand plaatst (Ik ga geen berichten terug lezen van de desbetreffende bokker) Ik vind het vooral interessant dat iemand, wie dan ook, niet genoeg zelfbeheersing heeft en aan een mod om een vrijwillige Bokt ban gaat vragen. Apart fenomeen.

idd, gewoon je aanpassen aan de boktregels als iedereen... kun je dat niet is er misscien inderdaad even geen ruimte.. lijkt me niet zo schokkend.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:44

Evelli schreef:

Nou als dat zo zou zijn dan komt dat vast helemaal uit het niets, gewoon om KiWiKo te pesten, natuurlijk! Want daar zijn moderators toch voor? Wegpesten van mensen die zo ontzettend lief zijn en nooit wat fout doen?

:') :')

Kom op zeg...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:35

Ik geef in mijn beginpost niet alleen de mods de schuld vraag mij enkele dingen af, ook waarom sommige mensen zodra iemand in een topic verschijnt gelijk op het rode uitroeptekentje drukken
Zo kun je iemand het leven enorm zuur maken...
Waarom laten mensen een ander niet zijn/haar mening geven zonder iedere keer te hakken enz

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:39

maar die persoon ziet echt niet dat er op het uitroeptekentje gedrukt is, en vervolgens is het aan het inschattingsvermogen van een mod of die iets doet met de tem.

Verder is er wel verschil tussen je mening geven, en mensen doelbewust kwetsen/voor leugenaar uitmaken.