Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:Amanda schreef:Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen.
Kim heeft wél een banmaar een vrijwillige
.............. Dat een MOD dit hier neerzet
had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!
upendo schreef:Het is haar eigen keus, ik snap dat velen van jullie niet zonder haar kunnen, maar aan haar de keus om terug te komen.
En een aanval op de modjes hoeft ook niet hoor Evelli, een vrijwillige ban is niet de schuld van de mods.
liesje23 schreef:upendo schreef:Het is haar eigen keus, ik snap dat velen van jullie niet zonder haar kunnen, maar aan haar de keus om terug te komen.
En een aanval op de modjes hoeft ook niet hoor Evelli, een vrijwillige ban is niet de schuld van de mods.
Wel als je te horen krijgt dat er op bokt eigenlijk geen plaats meer voor je is...
Bokkers met een eigen scherpe mening, daar is dus geen plaats meer voor.
Wel voor de bokkers die schreeuwen om aandacht.
Evelli schreef:Het ging mij er meer om dat de mods zeggen dat het niet zo is, maar dat het duidelijk dus wel zo is. Dat is niet eerlijkhet is niet bedoeld als aanval op de persoon achter de mod zelf, maar gewoon meer op de functie mod in het algemeen.
_Bitje_ schreef:maar wie zij dat dan tegen haar, dat er geen plaats meer is voor haar op bokt? ik bedoel, zoiets zeg je toch niet zomaar?
Bovendien staat er in het onderschrift; Tot over een tijdje.
Dus ik snap de drama hier allemaal niet zo. Voor diegene die haar gaan missen op bokt, sorry als dit aanvallend aankomt.
Maar ze mag haar eigen keuzes toch ook wel maken? Zij heeft besloten om van bokt (een tijdje) weg te gaan en zij
vind dat bokt niks meer voor haar is
Stuur haar een mailtje hoe het nou precies zit voordat iedereen elkaar in de haren vliegt, dat maakt de sweer hier op bokt wat beter
dan roddels verspreiden en iedereen beschuldigen.
Frantic schreef:En ik dacht eerlijk gezegd, dat ze juist door die afschuwelijke moderator opmerking door het lint ging!
Maar dat kan ik haar dus nu niet vragen......
Evelli schreef:Rinske: Als je haar berichten beetje leest dan heeft er letterlijk in een bericht van een mod gestaan: Als je nu niet gaat aanpassen dan is er binnenkort geen ruimte meer voor jou op bokt.
Letterlijk! Of je het gelooft of niet.
Sleeper schreef:Evelli schreef:Rinske: Als je haar berichten beetje leest dan heeft er letterlijk in een bericht van een mod gestaan: Als je nu niet gaat aanpassen dan is er binnenkort geen ruimte meer voor jou op bokt.
Maar heeft iemand het er dan niet zelf naar gemaakt? Het is een waarschuwing nav van berichten die iemand plaatst (Ik ga geen berichten terug lezen van de desbetreffende bokker) Ik vind het vooral interessant dat iemand, wie dan ook, niet genoeg zelfbeheersing heeft en aan een mod om een vrijwillige Bokt ban gaat vragen. Apart fenomeen.
Evelli schreef:Rinske: Als je haar berichten beetje leest dan heeft er letterlijk in een bericht van een mod gestaan: Als je nu niet gaat aanpassen dan is er binnenkort geen ruimte meer voor jou op bokt.