Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suuzepuus schreef:soms is de keiharde waarheid niet terrecht of erg onaardig (meisje van 10 en een pony die met zn kop in de luchtloopt bijv. dat soort dingen hoeven soms niet zo gemeen)
maar misschien zou het anders kunnen. niet zomaar verwijderen maar naar de plaatser het verzoek sturen de post aan te passen ofzo.
Het is toch een beetje de omgekeerde wereld als ik mn geposte dingen steeds na moet gaan zoeken en daar steeds een mod over moet gaan inlichten en opheldering vragen??
21deees schreef:Net als by EA als dr te veel mensen vragen om de vp dan wordt het ook verwijderd en kan de aanbieder nie zien wie dr interesse heeft
suuzepuus schreef:Steeds vaker worden er reacties weggehaald in topics. Als de reacties niet door de beugel kunnen / zwaar beledigend zijn vind ik het niet erg maar vaak worden er ook reacties weggehaald die er WEL toe doen (dat is dan de mening van de plaatser maar blijkbaar niet van de moddereter)
Ik erger me hier mateloos aan en ben niet de enige. Hoe denk jij hierover??
quote van Karl.....Citaat:EA is een vreemde eend in de bijt van Bokt. EA is het advertentiegedeelte en geen discussieforum, het is dus niet de bedoeling dat daar wel discussies gevoerd gaan worden, dat kan op de rest van Bokt
Citaat:Moderatoropmerking:
Jullie gaan hier vreselijk offtopic, al deze berichten zijn dan ook verwijderd.
De vraag van de TS is wanneer de uitkering gestort wordt, ze vraagt niet om commentaar. Als je geen antwoord op de vraag van de TS kan geven, dan kan je beter niets zeggen.
Meld dit bericht
Citaat:Er zijn een paar fora waar veel berichten verwijderd worden, EA en HAW. Dat zijn berichten waarover in de regels staat dat ze duidelijk niet de bedoeling zijn. HAW en ITP waren een tijd terug echt probleemfora, die van de relletjes aan elkaar hingen. Die fora zijn toenertijd volledig gewijzigd en er zijn hele strenge regels gekomen, met als gevolg dat die relletjes een uitzondering zijn geworden en één van de consequenties is dat daar veel berichten verwijderd worden. We hebben op dit moment net een discussie lopen of de regels ondertussen iets versoepeld kunnen worden en welke regels dan versoepeld kunnen worden. Daarbij gaat het ook vooral om de vraag of we niet meer berichten kunnen laten staan. Die discussie loopt nog en het is dus ook nog niet te zeggen wat daar de uitkomst van wordt.
delerium schreef:Meestal wordt een slotje voor overleg achteraf geedit naar een permanent slotje
lesilla schreef:Ik vraag me echt af, zoals sommige reacties hier.. waarom post je dan nog op bokt