NonaWen schreef:Sonja89 schreef:De filmpjes van de flashmobs zijn echt geweldig! Kippenvel!Ja hier zit er nog 1 met kippenvel hahaha.Geweldig!!!!
renate85 schreef:Sonja89 schreef:De filmpjes van de flashmobs zijn echt geweldig! Kippenvel!Ja hier zit er nog 1 met kippenvel hahaha.Geweldig!!!!Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo'n gevoel van krijgt! Zoiets is echt kicken
Indra schreef:Jaaa Fleurtje!! Hopen dat er nog meer mensen gaan Polocrossen!dank je! echt leuk dat ik wat mocht schrijven over onze sport en cimpie zo groot voorop!
Wat een ontzettend gave BNB!Toen ik het plaatje van fleurbartels zag had ik al het idee; euh.. polo? Lacrosse? Grappig dat het dus een mix is Even de filmpjes van de flashmob bekijken! Edit: Supergaaf! Het is dat ik absoluut niet dansen kan, maar anders zou ik een volgende keer zó meedoen!!!
StuiterBall schreef:Niets te veel gezegd over Everest!Hij is doodfanatiek met voetballen, dan toch ook wel de beste!Hey Maaike, jij ook hier op bokt! Bedankt voor het compliment!