Maak Bokt mooier, doe mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Re: Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:45

Benieuwd welke bokkers post zullen ontvangen, wie zal ik eens een pb verzenden.

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:56

:D dit topic is weer eens wat anders :) wat een leuk idee om iemand zomaar even een pb'tje te sturen :D

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:25

Heb al mensen een pbtje gestuurd..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 19:28

Momo2 schreef:

Hardstikke leuk :)

Enne mensen: het is geen verplichting he ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:50

Momo2 schreef:

Bedankt voor uw pb, natuurlijk heeft u een pb terug ontvangen.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:52

EngeltjeS schreef:
Momo2 schreef:

Hardstikke leuk :)

Enne mensen: het is geen verplichting he ;)

ik vind het zelfs leuk om zo wat mensen te pben!

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:53

Leliev schreef:
Aardige mensen, hoe gaan we ermee om?

kijk voor de gebruiksaanwijzing op sire.nl

Ik wil wel mee doen :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:54

Net iemand een pb verzonden, die mij als eerste was te binnen geschoten. Maar nog geen tijd gehad te schrijven per pb.
Nu nog iemand anders pb sturen.
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 11-07-10 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:55

@ann_pam ik ook hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:59

Allemachtig, ben ik nou de enige die helemaal gek wordt van de topics dat Bokt zó verschrikkelijk negatief is? Ik vind het harstikke meevallen! Heb eerder een hekel aan dit soort 'slijmtopics' en topics met ellenlange lijsten over wat er allemaal niet klopt aan Bokt...

Als het je niet bevalt, dan zit er een hele mooie knop rechtsboven...

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:59

Ik vind het een erg leuk idee, alleen denk ik eigenlijk dat je drie kwart van bokt hier niet mee zal bereiken.
Ik denk namelijk niet dat de bokkers die zo'n lief pb'tje sturen, zomaar een pagina in de ledenlijst openen en random op iemands naam klikken?
Het zullen waarschijnlijk (maar ik zal de eerste zijn die toegeeft fout te zitten als dat zo is) telkens dezelfde zijn die pb's krijgen omdat ze opvallen/bekend zijn.
En dat terwijl het 'probleem' niet alleen in die hoek zit...

Edit: Aideen, voor jou hetzelfde. Als je de topics zat bent, is er een mooi knopje rechtsboven, hoef je ze niet meer te zien :)
Laatst bijgewerkt door savasan op 11-07-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 20:01

Savasan: Ik stuur vaak een PB als ik iemands topic lees, en denk: goh, laat ik deze persoon eens iets sturen.
Het is niet zo dat ik heel bokt-lijst een pb, stuur. Enkel mensen die ik in topic's tegen kom, en dat is al heel wat :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:02

Ik mag best zeggen dat ik het helemaal zat ben dat een boel mensen zitten te zeiken over hoe zo'n verschrikkelijk forum Bokt wel niet is....Lekker motiverend voor de crew......

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 20:04

Daarom dit topic Aideen :j
Ik heb enkel het laatste bericht gelezen...
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 11-07-10 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:04

Aideen schreef:
Allemachtig, ben ik nou de enige die helemaal gek wordt van de topics dat Bokt zó verschrikkelijk negatief is? Ik vind het harstikke meevallen! Heb eerder een hekel aan dit soort 'slijmtopics' en topics met ellenlange lijsten over wat er allemaal niet klopt aan Bokt...

Is het geen u schrijft het enige wat u dwars doet zitten? Of heeft u geen pb mogen ontvangen? U mag best de humor van dit topic in zien.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:07

Aideen, moeten we dan ons mond houden omdat we misschien de modjes kwetsen? Ik heb erg veel respect voor het team. Maar ik ga echt mijn mond niet houden als ik denk dat er iets mis is of anders kan. Als er niets van gezegd wordt gaat het van kwaad tot erger. Een beetje sociale controle kan ook op internet geen kwaad.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 20:07

Aideen schreef:

Het is net, hoe je ieder bericht leest he.
Als ik dit bericht lees, denk ik: hmm... Jou mening, prima. Maar dit soort slijmtopic's? Ik heb er nog niet 1 gezien, die zo als deze in elkaar steekt.
Maar goed dat je reageerd. Ieder mens is anders.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:09

nou ik vind dit een goed bedacht topic anders :j
Ik zie er niets verkeerds in hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:11

Tuurlijk, ik zie de humor er wel van in...Ik snap niet dat er mensen zijn die zich druk maken over de 'negatieve' bokkers. Ben ik dan de enige die de 'foei' knop gebruikt? Wat interesseert het jou nou dat er een aantal bokkers zijn die een beetje zitten te rellen en de sfeer verpesten?...En dat er een aantal bokkers zijn die anderen niet in hun waarde laat staan..Ik sta boven dit soort dingen...

Ik vind het een leuk initatief, begrijp me niet verkeerd, maar...Ik word een beetje gek van de topics 'Bokt is prut' die de laatste tijd overal opduiken...Ik vind het ook zo naïef, net alsof je de 'verrotte' Bokt gebruikers hiermee verandert? Het doel is leuk, maar je bereikt hem niet....Denk ik dan...En tuurlijk, er is niets verkeerds aan...Ik vind het alleen zo naïef...

Tsja, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..Ik hou gewoon niet van dit soort topics...

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:11

Wil Aideen wel een pb schrijven, maar ben bang voor negatieve reactie.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:13

Leuk idee, ik kan de spontane berichtjes van mensen altijd erg waarderen. Het is toch altijd leuk om te horen dat iemand je paard mooi vind of je katten geweldig blijkt te vinden.

Ik stuur zelf ook vaak als ik een dier, mens of situatie opvallend leuk vindt even een complimentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:14

PB hoeft niet hoor...Nogmaals, dit is een topic met een harstikke goed doel...Hetzij een beetje naïef...Denk dat een deel van mijn frustratie zich ook wel uit dat het áltijd dezelfde bokkers zijn die bereid zijn tot een betere sfeer op het forum...Maar tegelijkertijd...Het zijn áltijd dezelfde bokkers die het forum een beetje verzieken...En die zie je nooit in dit soort topics..

Ik weet nog steeds niet hoe ik mijn frustratie moet uitleggen...Leuk initatief, maar in mijn achterhoofd zit een hele harde stem te schreeuwen: 'MAAAAAARR!!!'

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:15

Ik stuur inderdaad zoals vaker is gezegt vaak mensen een pb'tje met een complimentje, en ontvang er ook vaak eentje dat ik een mooi pro heb of mooi paard. :)

Is áltijd leuk om te krijgen, maar ook leuk om zelf een pbtje te sturen! :j

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:18

EngeltjeS en Ann_Pam dankt voor uw pb, u beide natuurlijk ook een pb terug.
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 11-07-10 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 20:19

hij is al genoemd maar ik herhaal m nogmaals......

het doel is leuk maar je bereikt hem niet :n

en positieve spontane berichtjes moeten zoals ze ook heten, spontaan! gaan en niet vanwege 1 of andere actie gehouden door iemand die de sfeer als negatief ervaart.....