Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantal___ schreef:Kan je me dan uitleggen wat het met je postgedrag te maken heeft?
Chiqa schreef:Ik heb hier nooit last van omdat ik het wel belangrijk vindt om de berichten te lezen die na mij geplaatst worden, anders krijg je echt zo'n meeuwenflats idee.
Schijt je tekst maar neer.
H_Nalanta schreef:Of is dat zó onmogenlijk?!
Chantal___ schreef:Maar een zin van 4 woorden hoef ik niet helemaal te analyseren ed. Weet ook wel wat er staat als ik dat 1 of hooguit 2 x lees.
Chiqa schreef:maar vind het knap dat je een reactie van een half A 4 tje in een paar seconde aandachtig doorgelezen heb. Gaat er niet in bij mij.
Chiqa schreef:Nee jij vind dat het niet opgaat dat is dan nog niet voor de regel.
Feit is gewoon dat je super snel post, anders zou iedereen dit hebben en dat is niet zo.
Er is een tijdsinterval van een paar seconde (Echt geen minuten) ga je mij niet uitleggen dat je een reactie grondig gelezen heb, een reactie van een paar regels.
Chiqa schreef:Echt...het verbaasd mij niets dat jij hier zoveel last van heb, als je het mij vraagt loopt deze discussie echt niet omdat je maar wat zegt.....En niet naar een oplossing kan of wil kijken.
Maar goed nogmaals, jij heb dr last van, mss eens kijken hoe je dit op kan lossen?
Rock schreef:Inderdaad komt het niet voor bij lange posts die je nog moet lezen. Maar dingen van twee of drie regels heb je zo gelezen
Ook heb ik wel eens dat ik 'bij' ben in HK topics en dat ik ineens leuk nieuws te horen krijg... dan typ ik een verhaaltje en copy paste ik dat naar m'n andere HK's... ja dat gaat binnen een paar seconden.
Chantal___ schreef:Ik zeg niet 'maar wat'
Chantal___ schreef:en ik wil en kan best naar een oplossing kijken.
__Esther__ schreef:Ik vind hem soms ook wel vervelend maar goed... even een paar seconden geduld en dan weer plaatsen
noekje schreef:Vind het eigenlijk niet zo gek. Denk niet dat je zo snel bent dat je binnen no time het volgende topic hebt gelezen en gereageerd. En als je nog iets in het zelfde topic wilt toevoegen heb je nog altijd de 'edit' knop
Chiqa schreef:Waarom stel je dan steeds weer een vraag waar al láng al antwoord op is gegeven, toch mss eens naar je post gedrag kijken waar we het eerder over hadden, jij heb dit probleem hoor
Chantal___ schreef:en ik wil en kan best naar een oplossing kijken.
H_Nalanta schreef:Nee, dat heb ik wel gelezen en nee, ik heb geen andere oplossing maar misschien dat ze de melding kunnen verwijderen als je PB's stuurt.