Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:59

Dat is ingesteld om de mods nog een kans te geven bij bots.
Als vind dat bokt deaud moet, en die regel is er niet, dan staat het hele forum binnen enkele minuten vol met topics. Nu blijft de schade beperkt en kunnen de mods nog ingrijpen.

(al gaat bokt wel deaud hoor als ze dat willen)

Captain

Re: Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 22:41

deaud? :')

Dat het aan postgedrag ligt vind ik nogal overkomen als 'Je leest niet snel genoeg en typt wat je typen wil zonder op andere reacties te letten'

Ik lees nou eenmaal snel en typ ook snel.. Of is dat zó onmogenlijk?! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:05

Chantal___ schreef:
Kan je me dan uitleggen wat het met je postgedrag te maken heeft?

Nou dat laat je nu zelf al zien :D Heb je hier namelijk al lang al antwoord op gegeven ;)

Chiqa schreef:
Ik heb hier nooit last van omdat ik het wel belangrijk vindt om de berichten te lezen die na mij geplaatst worden, anders krijg je echt zo'n meeuwenflats idee.
Schijt je tekst maar neer.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:06

Ja, dat had ik wel gelezen en begrepen ook. Maar in het geval dat ik beschreef ging dat niet op. Vandaar dat ik even verward was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:10

Nee jij vind dat het niet opgaat dat is dan nog niet voor de regel.
Feit is gewoon dat je super snel post, anders zou iedereen dit hebben en dat is niet zo.

Er is een tijdsinterval van een paar seconde (Echt geen minuten) ga je mij niet uitleggen dat je een reactie grondig gelezen heb, een reactie van een paar regels.

H_Nalanta schreef:
Of is dat zó onmogenlijk?! :=

Zou best kunnen, maar vind het knap dat je een reactie van een half A 4 tje in een paar seconde aandachtig doorgelezen heb. Gaat er niet in bij mij.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:12

Maar een zin van 4 woorden hoef ik niet helemaal te analyseren ed. Weet ook wel wat er staat als ik dat 1 of hooguit 2 x lees.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:14

Chantal___ schreef:
Maar een zin van 4 woorden hoef ik niet helemaal te analyseren ed. Weet ook wel wat er staat als ik dat 1 of hooguit 2 x lees.

Beter lezen,
Chiqa schreef:
maar vind het knap dat je een reactie van een half A 4 tje in een paar seconde aandachtig doorgelezen heb. Gaat er niet in bij mij.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:17

Chiqa schreef:
Nee jij vind dat het niet opgaat dat is dan nog niet voor de regel.
Feit is gewoon dat je super snel post, anders zou iedereen dit hebben en dat is niet zo.

Er is een tijdsinterval van een paar seconde (Echt geen minuten) ga je mij niet uitleggen dat je een reactie grondig gelezen heb, een reactie van een paar regels.

Ikhad het hierover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:36

Echt...het verbaasd mij niets dat jij hier zoveel last van heb, als je het mij vraagt loopt deze discussie echt niet omdat je maar wat zegt.....En niet naar een oplossing kan of wil kijken.

Maar goed nogmaals, jij heb dr last van, mss eens kijken hoe je dit op kan lossen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 23:41

Chiqa schreef:
Zou best kunnen, maar vind het knap dat je een reactie van een half A 4 tje in een paar seconde aandachtig doorgelezen heb. Gaat er niet in bij mij.

Ook niet elke reactie of PB is een half A4je lang. ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:53

Chiqa schreef:
Echt...het verbaasd mij niets dat jij hier zoveel last van heb, als je het mij vraagt loopt deze discussie echt niet omdat je maar wat zegt.....En niet naar een oplossing kan of wil kijken.

Maar goed nogmaals, jij heb dr last van, mss eens kijken hoe je dit op kan lossen?

Ik zeg niet 'maar wat' en ik wil en kan best naar een oplossing kijken. Ik zeg alleen dat ik er wél regelmatig last van heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 07:22

Inderdaad komt het niet voor bij lange posts die je nog moet lezen. Maar dingen van twee of drie regels heb je zo gelezen :j

Ook heb ik wel eens dat ik 'bij' ben in HK topics en dat ik ineens leuk nieuws te horen krijg... dan typ ik een verhaaltje en copy paste ik dat naar m'n andere HK's... ja dat gaat binnen een paar seconden.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 11:36

Rock schreef:
Inderdaad komt het niet voor bij lange posts die je nog moet lezen. Maar dingen van twee of drie regels heb je zo gelezen :j

Ook heb ik wel eens dat ik 'bij' ben in HK topics en dat ik ineens leuk nieuws te horen krijg... dan typ ik een verhaaltje en copy paste ik dat naar m'n andere HK's... ja dat gaat binnen een paar seconden.

Daar heb ik het ook het meeste mee :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:35

Chantal___ schreef:
Ik zeg niet 'maar wat'

Waarom stel je dan steeds weer een vraag waar al láng al antwoord op is gegeven, toch mss eens naar je post gedrag kijken waar we het eerder over hadden, jij heb dit probleem hoor ;)

Chantal___ schreef:
en ik wil en kan best naar een oplossing kijken.

:)*
je heb het zo druk met reageren dat je niet eens gelezen heb dat hier al láng al een antwoord op gegeven is;

__Esther__ schreef:
Ik vind hem soms ook wel vervelend maar goed... even een paar seconden geduld en dan weer plaatsen :)

noekje schreef:
Vind het eigenlijk niet zo gek. Denk niet dat je zo snel bent dat je binnen no time het volgende topic hebt gelezen en gereageerd. En als je nog iets in het zelfde topic wilt toevoegen heb je nog altijd de 'edit' knop

Veel plezier dr mee, het zal werken :)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:39

Chiqa schreef:
Waarom stel je dan steeds weer een vraag waar al láng al antwoord op is gegeven, toch mss eens naar je post gedrag kijken waar we het eerder over hadden, jij heb dit probleem hoor ;)

Waarschijnlijk omdat ik het anders op vat dan jij bedoeld oid, of omdat ik iets anders eronder versta.

Chantal___ schreef:
en ik wil en kan best naar een oplossing kijken.

Bovenstaand was een antwoord op jouw 'beschuldiging' dat ik het niet wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:40

Nou bij deze heb je hem gekregen, veel plezier dr mee ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 13:42

Chiqa kun je misschien iets minder aanvallend reageren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:47

Ik wijs jullie op jullie probleem H_Nalanta, zie de oplossing en jullie maken precies dezelfde fout keer op keer in dit topic. Er wordt niet gelezen maar wel bloedsnel gereageerd.

Dan zal je probleem ook niet opgelost worden :n

Je kan immers ook eens lezen wat er staat, wedden dat je dan wel in één keer een bericht kan plaatsen, het is echt vrij simpel hoor. T is ook niet leuk voor iemand die reageerd steeds te moeten herhalen wat er al láng al gezegd is.

Of had je een andere oplossing in gedachte, want dan hoor ik dat graag ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:47

Ik wijs jullie op jullie probleem H_Nalanta, zie de oplossing en jullie maken precies dezelfde fout keer op keer in dit topic. Er wordt niet gelezen maar wel bloedsnel gereageerd.

Dan zal je probleem ook niet opgelost worden :n

Je kan immers ook eens lezen wat er staat, wedden dat je dan wel in één keer een bericht kan plaatsen, het is echt vrij simpel hoor. T is ook niet leuk voor iemand die reageert steeds te moeten herhalen wat er al láng al gezegd is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 13:49

Ik lees wel degelijk wat je schrijft, maar misschien kun je je ook eens in ons verplaatsen dat het reteirritant is als je kopieert en plakt en dan steeds moet wachten.

Maargoed, blijkbaar heb jij het probleem niet en weet je dus ook niet hoe irritant het soms wel kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:50

Waarom zou ik moeten herhalen wat al tig keer gezegd is?

Chiqa schreef:

Over het hoofd gezien? ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 13:52

Eens, plus het feit dat om verduidelijking vragen omdat je denkt dat je het misschien anders opvat dan bedoeld is ook afgeschilderd word als niet lezen ...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 13:53

Nee, dat heb ik wel gelezen en nee, ik heb geen andere oplossing maar misschien dat ze de melding kunnen verwijderen als je PB's stuurt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 13:53

Chantal___ schreef:
Eens, plus het feit dat om verduidelijking vragen omdat je denkt dat je het misschien anders opvat dan bedoeld is ook afgeschilderd word als niet lezen ...

Ja inderdaad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 14:09

H_Nalanta schreef:
Nee, dat heb ik wel gelezen en nee, ik heb geen andere oplossing maar misschien dat ze de melding kunnen verwijderen als je PB's stuurt.

Heel simpel, die wordt niet weggehaald. Het kan de server belasten en is om spam tegen te gaan.
Dus toch maar even wachten in het vervolg voordat je weer zo snel reageert meer is dr ook niet over te zeggen ;)