Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:Oh echt grote bedragen (als in >€5) zou ik nooit zomaar doen.. Wel bij bvb kleinschalige projecten van Bokkers incl. website en complete organisatie er achter. Van die benefiet fietstochten en dergelijke. Maar aan een individuele Bokker zonder dat ik die irl ken? Nee
Frantic schreef:Maar het gebeurt dus wel!
en dan krijg je dus idd dat de een een fototoestel krijgt en een andere zieke, die wat minder van zijn eigen privé laat zien, helemaal niks!
Deesiej schreef:Frantic schreef:Maar het gebeurt dus wel!
en dan krijg je dus idd dat de een een fototoestel krijgt en een andere zieke, die wat minder van zijn eigen privé laat zien, helemaal niks!
Persoonlijk vind ik dat te ver gaan. Een kaartje sturen naar een medebokker ook al ken je hem/haar niet maar omdat de situatie je aangrijpt kan ik me in vinden. Maar hoe hard het ook klinkt, ik zal een andere bokker die ik in het echte leven niet ken niet financieel gaan steunen of mee betalen aan een gezamelijk cadeau. Puur en alleen omdat ik mijn eigen privé zaken hier ook niet op bokt gooi en een ander via bokt ook nooit om hulp zou vragen op deze manier.