Bedrogen op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Bedrogen op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:26

Ja dat ken ik me voorstellen heino
ik ben niet zo happerig met donaties
en als je ze doet maar iets van 10 euro sturen daar lig ik minder wakker van dan dat ik 50 heb gedoneert. Maar tis gewoon lastig want je word zoveel opgelicht op internet

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:27

volgens mij mis ik wel aardig wat hier :P Maar ik weet ook nooit goed of ik iets moet geloven en als ik er aan twijfel ga ik gewoon niet meer naar dat topic...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 17:29

Oh echt grote bedragen (als in >€5) zou ik nooit zomaar doen.. Wel bij bvb kleinschalige projecten van Bokkers incl. website en complete organisatie er achter. Van die benefiet fietstochten en dergelijke. Maar aan een individuele Bokker zonder dat ik die irl ken? Nee

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:53

Heino schreef:
Oh echt grote bedragen (als in >€5) zou ik nooit zomaar doen.. Wel bij bvb kleinschalige projecten van Bokkers incl. website en complete organisatie er achter. Van die benefiet fietstochten en dergelijke. Maar aan een individuele Bokker zonder dat ik die irl ken? Nee

Maar je mag helemaal geen donatie's vragen via bokt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:29

Maar het gebeurt dus wel!

en dan krijg je dus idd dat de een een fototoestel krijgt en een andere zieke, die wat minder van zijn eigen privé laat zien, helemaal niks!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:47

Moderatoropmerking:
Voor alle duidelijkheid, het is in dit topic niet de bedoeling om over individuele gevallen te speculeren. Op het moment dat er twijfels zijn, dan kan dat gewoon via de mods gespeeld worden en wij zullen in dat soort gevallen altijd (voor zover mogelijk) uitzoeken wat er nu echt aan de hand is. Het is gewoon ontzettend krenkend als er over deze twijfels een discussie komt en die twijfels blijken niet terecht te zijn. Om dan ook even gelijk man en paard te noemen, ja Nickyu ligt in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe en de op Bokt geuite twijfels zijn dus gewoon onterecht en het is dus ook niet de bedoeling hier verder over te speculeren of discussiëren.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 00:38

Frantic schreef:

en dan krijg je dus idd dat de een een fototoestel krijgt en een andere zieke, die wat minder van zijn eigen privé laat zien, helemaal niks!

Persoonlijk vind ik dat te ver gaan. Een kaartje sturen naar een medebokker ook al ken je hem/haar niet maar omdat de situatie je aangrijpt kan ik me in vinden. Maar hoe hard het ook klinkt, ik zal een andere bokker die ik in het echte leven niet ken niet financieel gaan steunen of mee betalen aan een gezamelijk cadeau. Puur en alleen omdat ik mijn eigen privé zaken hier ook niet op bokt gooi en een ander via bokt ook nooit om hulp zou vragen op deze manier.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:16

Deesiej schreef:
Frantic schreef:

Persoonlijk vind ik dat te ver gaan. Een kaartje sturen naar een medebokker ook al ken je hem/haar niet maar omdat de situatie je aangrijpt kan ik me in vinden. Maar hoe hard het ook klinkt, ik zal een andere bokker die ik in het echte leven niet ken niet financieel gaan steunen of mee betalen aan een gezamelijk cadeau. Puur en alleen omdat ik mijn eigen privé zaken hier ook niet op bokt gooi en een ander via bokt ook nooit om hulp zou vragen op deze manier.

Mee eens.
Ik heb Nickyuh een kaartje gestuurd, Kostte me in totaal 1,05 ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:21

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:41