Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?
Frantic schreef:capopjekop schreef:Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?
Geen idee ook, ze beweert dat ik altijd in HK zit???
Je kan zo op mijn naam klikken en zien dat ik daar 1.62% in heb staan, en dat was toen er een groepje zat met friese bokkers ooit, meer dan een jaar geleden en misschien 4 posten.
laat maar gaan, ik ken haar niet.
Eleionomae schreef:Craftly schreef:Ik vind het leuk om beide te lezen, maar miss dan 3 venster maken op de hoofdpagina met
1 onderwerpen die echt alleen over paarden gaan
2 de huiskamer topics etc
3 verkoop
Dat maakt het alweer een stuk overzichtelijker en kunnen mensen toch alles in 1 keer zien en niet nog naar een andere pagina hoeven doorklikken
maar het is nu toch ook al overduidelijk met de tabbladen? De meeste niet paard gerelateerde onderwerpen staan nu toch ook al onder algemeen
En als je je stoort dat bij actieve onderwerpen paard gerelateerde topics niet naar voren komen stel je in je profiel je eigen favorieten in, hoef je alleen nog maar bij je eigen berichten te kijken.
capopjekop schreef:doerakje schreef:dus er word gezegd dat ze een hekel heeft aan deze HK forums en dat ze hier NOG NOOIT In heeft gereageerd en het is frappant als ik dan 147 reacties in HK alleen tegen kom
Soms worden topics verplaatst naar de huiskamer als er veel gekletst wordt. Dat kan voorheen dus gewoon een informatief topic zijn geweest.
Yamcha schreef:capopjekop schreef:
Soms worden topics verplaatst naar de huiskamer als er veel gekletst wordt. Dat kan voorheen dus gewoon een informatief topic zijn geweest.
Was ook een informatief topic, dat stond eerst op LZP.
__Elizabeth schreef:Een informatief topic op LZP, hoe kan dat?
Of had het niets met paarden te maken?
want wat de TS bedoelt is dan wat anders..
Waves schreef:Kunnen niet alleen de topics onder "actieve topics" gesplitst worden?
In bijvoorbeeld actieve paardentopics en actieve overige topics?
Daar zit het probleem namelijk.
Als je op actieve topics klikt (wat ik makkelijker vind dan alle forum tabbladen doorlopen) dan moet je in een brei van HK topics en nieuws en politiek en 13 jarige zwangeren zoeken naar een paardentopic.
Dat het forum gemengd is, prima, maar met zoeken naar actieve topics is het wel lastig.
Citaat:Daar gaat het toch niet om? De optie is er, ik en veel anderen vinden het handiger alleen ik denk dat het nóg handiger kan.
Dan kan ik dat toch gewoon zeggen zonder commentaar van "dan doe je het toch anders" "Dan kijk je toch niet" etc.
Dingen kunnen ook verbeterd worden.
PureSylk schreef:Volgens mij is dat het probleem ook.Ik vind het een beetje dubbel, maar snap je punt goed. Onddanks dat ik vind dat bokt wel fijn bokt nu, zie ik soms ook door de onzin de paardentopics niet meer.