splitsing Bokt: paard of kletsen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:13

Ja, eigenlijk vind ik dit een vrij onzin topic dat niet over paarden gaat. Allemaal ruis :Y)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 15:13

capopjekop schreef:
Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?

Geen idee ook, ze beweert dat ik altijd in HK zit???
Je kan zo op mijn naam klikken en zien dat ik daar 1.62% in heb staan, en dat was toen er een groepje zat met friese bokkers ooit, meer dan een jaar geleden en misschien 4 posten.

laat maar gaan, ik ken haar niet.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:14

Haha je snapt me nu wel?
Sorryd at probeerde ik inderdaad te zeggen en dat een topic soms naar HK verplaatst word snap ik maar dat is niet wat er in de meeste gevallen gebeurd was..

Ik beweer niet dat je er altijd in zit maar ook een hoop zoals eerder gezeg LZP 800 berichten HK `140 dat voor iemand die vind dat die topics weg moeten vind ik vreemd

doerakje

Re: splitsing Bokt: paard of kletsen

Graag geen PB's meer sturen frantic, zoals ik ook via pb al aangaf

xSaarSaar

Frantic schreef:
capopjekop schreef:
Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?

Geen idee ook, ze beweert dat ik altijd in HK zit???
Je kan zo op mijn naam klikken en zien dat ik daar 1.62% in heb staan, en dat was toen er een groepje zat met friese bokkers ooit, meer dan een jaar geleden en misschien 4 posten.

laat maar gaan, ik ken haar niet.

Maar net zei je nog dat je NOOOIT in HK zit, en nu blijkt het toch een groepje met friese bokkers te zijn...?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:15

Volgens mij zegt niemand dat je altijd in de HK zit, maar meer dat je er wel eens hebt gepost... dat bedoelt ze. En da's natuurlijk een beetje tegenstrijdig als je dit topic opent.

Ach, ik vind het sowieso onzin. Leven en laten leven, wat je niet wilt lezen lees je niet. ;)
De tabbladen zijn toch al onderverdeeld, je kan toch meteen daarheen klikken en alleen de paardendingen lezen als je dat wilt?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:16

Fiffill schreef:
Volgens mij zegt niemand dat je altijd in de HK zit, maar meer dat je er wel eens hebt gepost...dat bedoelt ze. En da's natuurlijk een beetje tegenstrijdig als je dit topic opent.

dank u

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:16

Ja, ik zegt: ts laat lekker die topics gaan waar jij geen behoefte aan hebt. Je hoeft van niemand die topics te lezen.

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:17

Floortje88 schreef:
Ja, ik zegt: ts laat lekker die topics gaan waar jij geen behoefte aan hebt. Je hoeft van niemand die topics te lezen.

Je haalt me de woorden uit mijn mond ;)

Craftly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:18

Eleionomae schreef:
Craftly schreef:
Ik vind het leuk om beide te lezen, maar miss dan 3 venster maken op de hoofdpagina met
1 onderwerpen die echt alleen over paarden gaan
2 de huiskamer topics etc
3 verkoop

Dat maakt het alweer een stuk overzichtelijker en kunnen mensen toch alles in 1 keer zien en niet nog naar een andere pagina hoeven doorklikken :)

maar het is nu toch ook al overduidelijk met de tabbladen? De meeste niet paard gerelateerde onderwerpen staan nu toch ook al onder algemeen :)
En als je je stoort dat bij actieve onderwerpen paard gerelateerde topics niet naar voren komen stel je in je profiel je eigen favorieten in, hoef je alleen nog maar bij je eigen berichten te kijken.

Tsja... Ik stoor me er voorderest ook niet aan. Maar als ze het willen veranderen zou ik het zo doen :)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:20

Je zit toch echt in allerlei HK topic's. en dan zeg ik niet dat je er altijd zit :+

Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Kijk dan naar de paardgerelateerde forums en niet naar actieve onderwerpen ;)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:22

:Z :Z :Z en wat een gemuts weer ;) :D

ik kan me er niet aanstoren ik zit in HK LZP en ook nog op paard gerelateerde onderwerpen
het is toch juist fijn dat eigenlijk iedereen hier kan kletsen als er iets dwars zit of weet ik wat.
en als je dat niet wil lezen doe je dat niet niemand zegt dat dat moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:29

capopjekop schreef:
doerakje schreef:
dus er word gezegd dat ze een hekel heeft aan deze HK forums en dat ze hier NOG NOOIT In heeft gereageerd en het is frappant als ik dan 147 reacties in HK alleen tegen kom

Soms worden topics verplaatst naar de huiskamer als er veel gekletst wordt. Dat kan voorheen dus gewoon een informatief topic zijn geweest.

Was ook een informatief topic, dat stond eerst op LZP.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:30

Yamcha schreef:
capopjekop schreef:

Soms worden topics verplaatst naar de huiskamer als er veel gekletst wordt. Dat kan voorheen dus gewoon een informatief topic zijn geweest.

Was ook een informatief topic, dat stond eerst op LZP.

Een informatief topic op LZP, hoe kan dat? :=
Of had het niets met paarden te maken?
want wat de TS bedoelt is dan wat anders..

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:32

Ik snap het probleem ook niet zo eigenlijk.
Actieve onderwerpen staat er redelijk vol mee, eens, maar er zijn niet voor niets tabbladen gemaakt met 'Informatief, 'Kantine', 'Young Riders' ed. Als het paardgerelateerde je interesseert, kijk je niet onder Young Riders lijkt me, dan kijk je op een ander tabblad.
Ik denk te simpel geloof ik :o

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:36

Ik zou het niet zo fijn vinden, zo'n splitsing. Als je kijkt naar mijn berichtgeschiedenis vind je ook voornamelijk berichten die geplaatst zijn in de (entertainment)huiskamer. Klopt ook, maar dat betekent niet dat ik het paardendeel niet volg.
Ik volg de grote discussies op het informatieve deel van bokt erg vaak, maar ik heb negen van de tien keer niets toe te voegen aan de discussie ( heb ook een beetje discussie-angst ^^; ), dus blijft het bij lezen, wat voor mij ook ontzettend leerzaam is.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:38

Wat ontzettend laag om nu de berichtengeschiedenis van de TS te gaan napluizen, om haar ergens op te kunnen pakken.
Zelf vraag ik me af en toe ook wel eens af in hoeverre Bokt nog een paardenforum is. Er staan de meest vreemde dingen af en toe op, en bepaalde topics horen meer op http://www.sexwoordenboek.nl thuis dan op een paardenforum. Maar aan de andere kant: ik vind het wel handig dat ik even in een topic met Iphone gebruikers een vraag kan stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:53

__Elizabeth schreef:
Een informatief topic op LZP, hoe kan dat? :=
Of had het niets met paarden te maken?
want wat de TS bedoelt is dan wat anders..

Ik had het over de quote van Doerakje ;) dat topic had niet veel met paarden te maken geloof ik, maar stond op LZP en niet in de HK. Is later verplaatst.

Liezel: met je eens, vind dat ook nogal vals. De TS mag dit best ter discussie stellen, het lijkt idd soms wel (en volgens mij gaat het daar ook om) dat er meer gepost wordt op de niet-paardgelateerde fora als op de paardgerelateerde.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:06

Kunnen niet alleen de topics onder "actieve topics" gesplitst worden?

In bijvoorbeeld actieve paardentopics en actieve overige topics?

Daar zit het probleem namelijk.

Als je op actieve topics klikt (wat ik makkelijker vind dan alle forum tabbladen doorlopen) dan moet je in een brei van HK topics en nieuws en politiek en 13 jarige zwangeren zoeken naar een paardentopic.

Dat het forum gemengd is, prima, maar met zoeken naar actieve topics is het wel lastig.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:07

Ik kijk zelf echt nooit bij actieve topics... :n Zoveel moeite is het toch niet om gewoon bij de tabbladen te kijken?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:10

Daar gaat het toch niet om? De optie is er, ik en veel anderen vinden het handiger alleen ik denk dat het nóg handiger kan.

Dan kan ik dat toch gewoon zeggen zonder commentaar van "dan doe je het toch anders" "Dan kijk je toch niet" etc.

Dingen kunnen ook verbeterd worden.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:13

Ik vind het een beetje dubbel, maar snap je punt goed. Onddanks dat ik vind dat bokt wel fijn bokt nu, zie ik soms ook door de onzin de paardentopics niet meer. Het hoeft van mij dan ook niet volledig gesplits te worden, maar bijvoorbeeld een functie 'actieve paardenonderwerpen' voel ik zeker wel wat voor. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:14

Waves schreef:
Kunnen niet alleen de topics onder "actieve topics" gesplitst worden?

In bijvoorbeeld actieve paardentopics en actieve overige topics?

Daar zit het probleem namelijk.

Als je op actieve topics klikt (wat ik makkelijker vind dan alle forum tabbladen doorlopen) dan moet je in een brei van HK topics en nieuws en politiek en 13 jarige zwangeren zoeken naar een paardentopic.

Dat het forum gemengd is, prima, maar met zoeken naar actieve topics is het wel lastig.

Dat zou een oplossing zijn, maar om mij hoeven topics met 13-jarige zwangeren ook niet op Bokt, er zijn vele andere fora waar zulke topics prima passen. Hier op Bokt vind ik het niet passend. Topics over brekende wimpers en anticonceptie vind ik ook niet bepaald passend voor een paardenforum. Persoonlijk kan ik me goed vermaken op BB, maar goed, als je het percentage van mijn berichten bekijkt, post ik geloof ik nog altijd het meest op paardgerelateerd Bokt ;)

Edit: nope, zit het meest in de HK, dan op BB, en dan komt paardgerelateerd Bokt :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-10 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:15

Citaat:
Daar gaat het toch niet om? De optie is er, ik en veel anderen vinden het handiger alleen ik denk dat het nóg handiger kan.

Dan kan ik dat toch gewoon zeggen zonder commentaar van "dan doe je het toch anders" "Dan kijk je toch niet" etc.

Dingen kunnen ook verbeterd worden.

Dat is ook de bedoeling van deze vraag, klopt.

Maar er voelen zich mensen schijnbaar door bedreigt in hun Boktbestaan?
Die persoonlijke aanvallen laat ik aan een Moddie over, ken de mensen niet dus kan mij er alleen over verbazen dat ze zich zo opwinden over een eventuele aanpassing van de indeling....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:17

PureSylk schreef:
Ik vind het een beetje dubbel, maar snap je punt goed. Onddanks dat ik vind dat bokt wel fijn bokt nu, zie ik soms ook door de onzin de paardentopics niet meer.
Volgens mij is dat het probleem ook.

Ik loop er soms ook wel tegenaan topics waarvan ik denk: dat hoef ik echt niet te zien allemaal..... als je dat makkelijk kunt filteren, waarom niet?