Dat je dan zelf bepaald wat voor reacties er gegeven worden.
Maar je wordt er wél op aangekeken!
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Rechtuit schrijven waardeer ik altijd, mits het normaal omschreven wordt.
Je kunt dingen op zoveel manieren omschrijven.
Als een paard te diep aan de teugel loopt kun je zeggen "Hij loopt te ver achter de loodlijn" of "Wat zit je dat beest in zijn bek te trekken!"..
Dat maakt imo ook ontzettend veel uit.
Zammie schreef:Pardon? Als je mijn berichten in dit topic echt had gelezen, had je gezien dat ik mijzelf niet als BB'er omschrijf, maar zo word omschreven door de mensen die mij pb'tjes sturen.Zie ook, dat je je als een BB omschrijft. Ik ben er heel eerlijk in... Ik bekijk je topics nooit meer.
Heb ze voorheen weleens bekeken, maar vind juist dat er in jouw topics erg zwijmelend wordt gereageerd... Dat soort topics vermijd ik dus...
KoudbloedKim schreef:Wat ik ook jammer vind, is dat bijvoorbeeld die mensen die mij dan pb'en schijnbaar denken dat je als Bekende Bokker alles zelf in de hand hebt.
Dat je dan zelf bepaald wat voor reacties er gegeven worden.
Maar je wordt er wél op aangekeken!
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
stef schreef:Maar dan sla je die topics toch gewoon over?Geen idee of dit bij in dit geval [naam] van toepassing is, maar wat je wel in de hand hebt, is de hoeveelheid topics.
Ik heb in het verleden populaire mensen gezien, die vervolgens op de haverklap een nieuw topic maaktten. Tja, dan wordt je t wel een keer zat....
stef schreef:Geen idee of dit bij in dit geval KoudbloedKim van toepassing is, maar wat je wel in de hand hebt, is de hoeveelheid topics.
Ik heb in het verleden populaire mensen gezien, die vervolgens op de haverklap een nieuw topic maaktten. Tja, dan wordt je t wel een keer zat....
Annash schreef:Grappig dat dit juist nu geopend wordt. Ik plaatste van de week foto's met slofje, voor het eerst in alle jaren dat ik op Bokt zit, had verwacht commentaar te krijgen zoals velen, maar het bleef uit...
Wat dat betreft heeft TS zeker een punt waar ik me gedeeltelijk (al dan niet helemaal) bij aansluit.
Jantine_ schreef:Annash schreef:Grappig dat dit juist nu geopend wordt. Ik plaatste van de week foto's met slofje, voor het eerst in alle jaren dat ik op Bokt zit, had verwacht commentaar te krijgen zoals velen, maar het bleef uit...
Wat dat betreft heeft TS zeker een punt waar ik me gedeeltelijk (al dan niet helemaal) bij aansluit.
Sorry! Jij bent inderdaad het voorbeeld.En ik zeg ook echt niet dat je er slecht mee rijd (want dat doe je niet), maar er word geen commentaar op gegeven, en dat vind ik dan nog wel gek.