Geryon schreef:Bizzybijtje schreef:
Natuurlijk. Die opmerking maakte ik ook in het desbetreffende topic.
Sterker nog, ik begon ermee.
Weet je waarom?
Een pony springt inderdaad niet als je te groot bent, omdat het gewoon niet kán. Als je te lang bent kun je niet springen omdat je de pony uit evenwicht brengt, waardoor een hindernis springen onmogelijk is.
En ja, ik vind ook dat er onwijs veel gezeurd wordt op HAW door mensen die denken dat paarden van suiker of porselein zijn.
Daarom kijk ik er maar niet te vaak meer, het niveau is ook erg gedaald dus ik erger me er alleen maar aan mensen die denken serieus waar alles te weten.
Dit is zoals gezegt dus echt niet zo.. En dat weet ik uit eigen ervaring, en mensen zien rijden die veel te groot waren. Hingen die naar linkt, vloog het hele paardje naar links.. Geloof me, ze kunnen het echt wel hoor, jammer dat er zo word volgehouden terwijl ik het zelfs zélf heb meegemaakt.. Ik vind ook dat mensen vaak denken dat paarden poppen zijn, daar kan ik me ook wel om ergeren maar beter dat dan dat ze er niet mee goed om gaan!
Klopt, maar dat is iets anders dan springen...En al helemaal de 70 cm die die persoon haalde van dat topic