Echwel schreef:Misschien even een knuppel in een hoenderhok gooiend, maar wat ik mij afvraag is waarom dit soort topic uberhaubt worden toegestaan.
De ene SA heeft het nog erger meegemaakt dan de ander, misbruik al door kinderen van 3 en 5 jaar, leeftijd waarin doktertje spelen heel normaal is wordt als misbruik bestempeld en niemand die er iets over zegt.
Ziekte wordt misbruikt en men wekt op de meest vreemde manieren medelij.
Geloof me op het moment dat je werkelijk doodziek bent heb je geen behoefte aan veel mensen hou je het ij je eigen kringetje.
Als bokt een afspiegeling is van de samenleving, krab ik mij toch achter de oren over de geestelijke/lichamelijke gesteldheid van Nederland want wat er hier voorbij komt maak ik allemaal in het dagelijks leven niet mee noch hoor ik ervan.
Dit vind ik echt erg kortzichtig, Bokt is vrij anoniem, helemaal als je een schaduwaccount hebt, en kan daarom een hele goede plek zijn om even iets van je af te schrijven of om hulp/advies te vragen... Ook als iemand het liegt, hoeveel moeite is het nou om even zulk advies te geven of iemand te steunen...? Moeten we dat maar niet doen omdat er een risico is dat iemand liegt. Dan denk ik echt laat die leugenaar ook lekker z'n lolletje hebben. Ik keur het niet goed, maar we moeten het ook niet erger gaan maken dan het is... (en dan laat ik dingen als miep ed. even buiten beschouwing. Want heel bokt was in de ban van miep en jaimy bv.... En als het dan niet waar blijkt te zijn is dat iets anders. En toen met jaimy hebben mensen hun baan op het spel gezet. Heel aardig, en hulde daarvoor, dat mensen dat er voor over hadden om iemand te helpen
maar de vraag is natuurlijk in hoeverre dat verstandig is als je iemand alleen via internet kent. 't is nog altijd een stap die jezelf maakt omdat te doen, dat kan je zo'n TS ook niet verwijten (overigens was het verhal van jaimy niet gelogen volgens mij, dus ik haal dit voorbeeld alleen even aan omdat mensen erg ver gaan voor mensen op inet))...
Op je 3e en 5e doktertje spelen is normaal, maar is dit doorgaat tot iemands 15e en 17e waarin 1 iemand nog steeds gedwongen wordt tot seksuele handelingen en zich daarom moet laten testen op een soa... Overschrijdt dat de grens van normaal behoorlijk hoor.... Als je op dat topic doelde.
Overigens is bokt idd geen afspiegeling van de samenleving... Heel internet is dat niet. Mensen die fora/ sociale netwerken bezoeken zijn over de gehele linie (dus dit geldt niet voor ieder individu op ieder forum he...! )toch mensen die in het dagelijks leven toch op een andere sociale manier functioneren dan de mensen die er 0,0 behoefte aan hebben om op internet rond te struinen. Dus 't zou me niets verbazen idd als onder de mensen die frequent fora bezoeken een grotere groep is met psychische ' afwijkingen ' dan over de gehele samenleving genomen. Zo zie je bv. ook dat frequente internet bezoekers vaker over 't algemeen hoger opgeleid zijn (en dat is denk ik gewoon een feit
Hoewel ik het niet kan aantonen met keiharde cijfers... Heeft niets te maken met het feit dat iedereen op internet roept dat die hoog hoogbegaafd is, want dat is weer een ander fenomeen natuurlijk
) en een andere (alternatievere) muzieksmaak heeft.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-06-10 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt