Zou wel een idee zijn om bij EA iets te verzinnen zodat topics van reeds verkochte zaken bijvoorbeeld niet meer zichtbaar zijn, naar beneden zakken, via archiefknop zijn op te vragen enzenz.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rock schreef:Ik ben tegen. Ik zou het helemaaaaal niet fijn vinden als oude topics worden verwijderd, en helemaal HK topics! In de loop der jaren zijn er in mijn HK topics hele heftige dingen gebeurd. Soms wil je dat nog even teruglezen, put je daar hoop en steun uit... Bovendien is bokt wbt paardgerelateerde topics een ware database aan gegevens, tips en trucs geworden.
ikdoemaarwat schreef:nee oudere topics kunnen behoorlijk informatief zijn
en sommige gewoon TE leuk om niet meer te lezen
zoals de bakkabouters bijv
maar accounts die al heel lang niet meer gebruikt zijn mogen ze van mij wel weg halen
x_Marr schreef:En dan vallen er gaten in topics, misschien heeft diegene wel hele nuttge berichten geschreven, denk aan RunningKawa, en accounts sluiten dan zou je ook die van overleden personen moeten sluiten... dat zou belachelijk zijn.
Shadow0 schreef:ikdoemaarwat schreef:kunnen ze de accounts gewoon niet sluiten dan zonder de posten van diegene uit de topics weg te halen?
Wat bedoel je precies met 'sluiten'?
ikdoemaarwat schreef:nou als ik nu bijv niet meer op bokt ga komen dan staat mijn profiel jarenlang " open"
maar andere bokkers weten dat niet
dus misschien kunnen ze zo een profiel dan " sluiten"
ikdoemaarwat schreef:nou ook vermelding bij de profiel van diegene voor andere bokkers
ik heb wel eens een pb gestuurd naar een bokker die blijkbaar nooit meer op bokt is gekomen de pb moet bij wijze van nu nog gelezen worden
dat als je dan diegene zn profiel opent er een slotje staat met: inactief ofzo?
tis maar een gedachte