Dat komt idd uit het topic wat op pagina 1 wordt vermeld.Ik had er zelf ook 1, met het WK zal ik mijn avatar ook weer veranderen in een Beesie avatar. Maar nu nog even die nog niet in de WK sfeer is
Asyaa schreef:NaNi schreef:Bij mij geen beesies hoor, ik boycot het WK Dan gaan we jou toch boycotten als mod Haha en bedankt he
haha was mij wel opgevaallen het het meest beessies zijn en niet de andere dingen zoals gogo's en bungels
Precies, als het WK voorbij is ga ik terug naar mijn oude vertrouwde eenhoorn.Voor nu blijf ik lekker even hangen in de oranjegekte
trekpaardluf schreef:straks word zodra het WK begint gewoon heel bokt oranje ipv blauw De logos zijn al gemaakt.
pubelia schreef:NaNi schreef:Bij mij geen beesies hoor, ik boycot het WK Is daar ook een ava voor?Die moeten wel te maken zijn toch?
Mas schreef:Precies, als het WK voorbij is ga ik terug naar mijn oude vertrouwde eenhoorn.Ik wilde NL al gaan boycotten (nog een paar dagen iig ) maar ik denk dat ik bokt ook maar laat voor wat het is Teamleden