Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:mindfields........... ik ben op het punt gekomen dat als mensen echt willen leren..............ze mij er maar moeten voor willen betalen......
ik ben het een beetje zat om mensen goedbedoelde adviezen te geven, daar mijn energie in te steken op een internet forum waar ik vervolgens door zo een ts als achtelijk word bestempeld omdat ik niet aan een of ander hypermoderne stroming meedoe
Miss_Montana schreef:Ik vind HAW ook steeds minder leuk worden. Het heeft de laatste tijd meer te maken met de onderlinge 'rangorde' op bokt dan met het uitwisselen van leuke rijfoto's. Zo zie je topics voorbij komen van de zogenaamde 'bekende' bokkers waarbij een paard bagger loopt of de rijstijl erg te wensen overlaat en daar wordt niets van gezegd. Maar oh wee als het een minder aanwezige bokker betreft met foto's waarop precies dezelfde fouten worden gemaakt! Diegene krijgt meteen een stortvloed aan kritiek a 9 pagina's over zich heen terwijl er bij de ander overheen gekeken wordt of gereageerd wordt met een 'maar daar zal wel een goede reden achter zitten'Nee, ik vind het allemaal maar een schijnheilige bedoeling.
Miss_Montana schreef:Ik vind HAW ook steeds minder leuk worden. Het heeft de laatste tijd meer te maken met de onderlinge 'rangorde' op bokt dan met het uitwisselen van leuke rijfoto's.
op een uitzondering na 
Miss_Montana schreef:Ik vind HAW ook steeds minder leuk worden. Het heeft de laatste tijd meer te maken met de onderlinge 'rangorde' op bokt dan met het uitwisselen van leuke rijfoto's.
KiWiKo schreef:mindfields........... ik ben op het punt gekomen dat als mensen echt willen leren..............ze mij er maar moeten voor willen betalen......
ik ben het een beetje zat om mensen goedbedoelde adviezen te geven, daar mijn energie in te steken op een internet forum waar ik vervolgens door zo een ts als achtelijk word bestempeld omdat ik niet aan een of ander hypermoderne stroming meedoe
!!!!
" gaat het topic meteen een heel andere kant op. En als je het niet eens bent met een tip kan je dat toch op een fatsoenlijkere manier zeggen dan meteen je lesgevers er bij halen?
De forums zijn niet veranderd, de gebruikers zijn sneller op hun tenen getrapt.
Ik heb OOK een goede lesgever (anders leste ik niet bij haar) maar ik vind het altijd fijn om extra tips en visies te krijgen. Hoe goed je lesgever ook is, met 25 zie je meer dan alleen. Neem de tips die je aan staan mee, de tips die je niet aan staan, wees eerlijk en zeg waarom niet, dan leert degene die ze geeft misschien ook wat bij en hebben jullie een win-win situatie.
russel schreef:O maar ik denk en weet wel zeker dat er veel jaloezie is en zeker onder bokkers, niet voor niets al die vetes.
Ik weet zeker dat er een hele hoop nare tangen onder de bokkers zitten en gelukkig ontmoet ik bokkers nooit irl...