HK op slot ivm rellers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NessaX

Re: HK op slot ivm rellers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:48

Ja dan een mod waarschuwen! :D
Die stalkers stoppen wel ooit... Ik heb altijd last van stalkers :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 23:53

ben jij zo intressant dan ? :Y) :P

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 07:09

ikdoemaarwat schreef:
Quatra schreef:
Dit is maand geleden ook bij ons gebeurd,iemand kwam zomaar negatief ons topic binnengevallen,wij kwaad natuurlijk,we kregen allemaal een OW,en de ruzie is verwijderd,waarom moet er hier in hemelsnaam een slotje op?

allemaal een OW? das ook van de zotte zeg! dat vind ik wel erg krom,maar dat zie ik nu ook wel gebeuren denk ik :o

maar ze moeten gewoon de uitlokker te pakken nemen.....en zeker als de uitlokker ook nog versterking erbij haalt van buitenaf en met meerdere bokkers in een bepaald topic gaat rellen
dat is dan niet alleen in het HK het geval,maar vaak ook in andere topics

Leuk is dat, komt mij wel bekend voor al was en ben ik geen heilige bokker.
Gister weer een topic op slot bij discussies, zonde was leerzaam topic. Maar ook die zal weer open gaan, zo staat er ook nog steeds een ander topic tijdelijk op slot zelfde afdeling.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 07:12

ikdoemaarwat schreef:
maar wat als de rellers in kwestie gewoon van een bepaald lid alle geposte berichten nalopen en zo " stalken"

Dan wordt negeren ten zeerste moeilijk, kan ik zelfs de
reacties begrijpen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:10

ikdoemaarwat schreef:
[***] schreef:
Waarom zou dat niet mogen? In de Huiskamer mag toch alles?

nou blijkbaar dus niet want anders gaat het zooitje niet op slot ;)

karl: hoelang gaat dit grapje duren dan?

Wanneer de mods een slotje voor overleg plaatsen is dat slotje er voor maximaal een week dacht ik. Als het topic al langer op slot is zou ik even een mod pb'en, om even onder de aandacht te brengen dat jullie graag willen weten wat er gaat gebeuren.

Jammer dat zoiets voorkomt in de HK :\

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 12:02

ja inmiddels is onze HK al open :j
maar daarom kan dit nog wel voortgezet worden, altijd fijn als er duidelijkheid is voor elke bokker :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:35

Er zijn duidelijke HK regels. Fnanne @ [HK] Welkom in de Huiskamer

Zo gauw een nieuwe poster zich er niet aan houdt, kun je temmen of nog sneller de HK mods een pb sturen.

Maar blijft altijd moeilijk zo'n nieuwe die komt binnenvallen. En een HK op slot doen? Ik vind dat zoiets alleen in het uiterste geval moet gebeuren. Na b.v. negeren modaanwijzing.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:37

Ik word steeds nieuwschieriger....om welk topic gaat het eigenlijk? Dan kan ik me er ook een mening over vormen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:06

ikdoemaarwat schreef:
maar daarom kan dit nog wel voortgezet worden, altijd fijn als er duidelijkheid is voor elke bokker :j

Dan is uw topic sneller open dan het anderen topic?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 17:51

FaberSmid schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Dan is uw topic sneller open dan het anderen topic?

ik kan dan heel fanatiek pben ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:57

Haal de posts van die rellers dan weg, dan kan alles weer door gaan. Er worden dagelijks posts weggehaald, soms om de meest zinloze redenen, bokt is nl nog erg politiek correct. Om dan een geliefd HK topic te gaan sluiten, vind ik heel erg volgens het boekje gaan opereren. Heel sneu!!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 17:59

russel schreef:
Haal de posts van die rellers dan weg, dan kan alles weer door gaan. Er worden dagelijks posts weggehaald, soms om de meest zinloze redenen, bokt is nl nog erg politiek correct. Om dan een geliefd HK topic te gaan sluiten, vind ik heel erg volgens het boekje gaan opereren. Heel sneu!!!

ja dat ben ik deels met je eens russel :j
heel veel topics die eigenlijk wel een slotje verdienen,mede omdat je weet dat alleen post weghalen niks uithaalt, die mogen idd open blijven en moet een mod wel 3 of 4 x ingrijpen voordat het topic daadwerkelijk op slot gaat
maar dan in dit geval ging het na 1 opstootje al dicht
nu gelukkig wel alweer open maar de gang van zaken klopt niet echt helemaal.....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:42

ikdoemaarwat, ik neem aan dat het slotje voor overleg is geplaatst om bij te lezen en om actie tegen de relschoppers te nemen. Punt is dat in zulke gevallen moet worden ingelezen, verschillende moderators hun mening moeten geven wat ermee gedaan moet worden en eventueel sancties moeten worden opgestelt. Meestal als deze de deur uitzijn wordt direct het topic meegepakt als in open zetten of een definitief slotje.

Wat betreft topics waar langere tijd een slotje voor overleg op staat: PB de desbetreffende moderator voor uitleg, soms schieten zulke dingen er wel eens bij in.