Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ThePast03 schreef:sans6 schreef:je begrijpt me verkeerd ThePast03
Het is inmiddels bekend dat er een klein groepje mensen een bepaald persoon als schuldige aanwees, en dat zij via PB (en mail/msn/andere fora) die naam aan het rondstrooien waren.
Die persoon wordt dus vals beschuldigd.
De échte schuldige word hier beschermd omdat haar naam niet genoemd mag worden, maar deze onschuldige persoon dreigt er de dupe van te worden.
Dan mag diegene toch ook bescherm worden?
Ik kan natuurlijk onmogelijk nagaan wie er allemaal benaderd is door dit groepje.
Die persoon wordt niet beschuldigd op het forum maar via priveberichten. Dat soort dingen gebeurd ook op andere plaatsen: andere forums, pensionstallen, manege's en zoals je zegt email en msn.
Lijkt me niet dat Bokt daarvoor verantwoordelijk is.
Als die persoon op het forum vals zou worden beschuldigd zou je gewoon gelijk hebben, maar dit is niet het geval.
Amanda schreef:Moderatoropmerking:Omdat wij niet benaderd zijn door de media kunnen we niet natrekken welke mensen gebeld zijn en welke mensen speculeren. Hierdoor kunnen we de ervaringen en namen ook niet toestaan en is voor de duidelijkheid deze lijn getrokken. In de uitzending zal de naam bekend gemaakt worden en wanneer dat officieel bekend is zal dit op bokt ook bekend worden.
sans6 schreef:Ik dacht dat info uit de eerste hand wel geplaatst mocht worden? En er werden geen namen genoemd?
Ik zal het wel verkeerd begrijpen allemaal, het is maar goed dat ik geen modje ben