Oneliners plaatsen voor 25 berichten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 23:21

elias schreef:
Jannepauli schreef:
En waarom eigenlijk niet? ik vind de ballotage-regel op zich eigenlijk al behoorlijk merkwaardig, en in dit geval is het maar gewoon een 'aanname' van een bokker die denkt dat iemand maar snel wat berichten plaatst , om vervolgens als volwaardig lid beschouwd te worden. Nou, dan kunnen de mods hun lol op want dan zijn er genoeg mensen te vinden die naar de smaak van mede-forumleden niet leuk genoeg reageren.
Ik heb de berichten van de betreffende bokker 's even bekeken en volgens mij is er niets mis met haar manier van reageren in aanmerking nemend dat ze pas 13 is.

En dat brengt mij op een hele andere gedachte: ik zie bij de bans en waarschuwing toch wel eens staan dat iemand een waarschuwing krijgt als mede-bokkers openlijk besproken en bekritiseerd worden. De TS is hier dus mee bezig. Ze had dit dan beter per pb aan een mod kunnen melden en wat mij betreft zou de TS dus -- als we ons dan toch aan regels willen houden -- in aanmerking komen voor een OW.

Nee inderdaad, nu niet meer, er was op geTEMd, en waren de berichtjes die ik bedoelde verwijderd, de ''srry, weet ik niets van'' bijvoorbeeld, en leeftijd speelt echt niet zo'n rol, ik was ook 13 of 12 toen ik lid werd van bokt, en ik heb ook bijna altijd normaal beantwoord (vind ik zelf).
niet met okee, leuk oid.

Wat ik al eerder heb gezegd, ik heb de bokker even als voorbeeld genomen, en al in een ''klik hier'' gezet, zodat ze niet heel herkenbaar is zegmaar ;)

Jannepauli, jij had de berichten niet gezien toen ze nog niet verwijdert waren of niet? toen was het echt alleen maar ''okee, nee, weet ik niet, sorry''
allemaal imo niet nuttige berichten en het voegt niets aan het topic toe.