wijsheid niet mogelijk???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:43

Aukelizzy schreef:
Angelita schreef:
tja als je je niet aan de regels houdt dan heeft dat consequenties. ''Paardenmens'' zijn geeft geen privileges, iedereen heeft zich gewoon aan de regels te houden. :)

Ik ben het met KiWiKo eens, heb de indruk dat regeltjes voor de ene Bokker veel strenger gelden dan voor de andere.. Sommige "penny's" komen met uitspraken waarvan de haren je te bergen rijzen en die krijgen echt geen ban..Terwijl anderen zomaar de "pineut"zijn terwijl ze toch echt zinnige dingen te melden hebben.

Nee hoor. Ik denk dat het te maken heeft met 'naamsbekendheid'.
Als ik een maand van Bokt zou verdwijnen vanwege een ban, zou iemand mij missen :D ? Nou ja, een paar mensen misschien, maar er wordt vast geen topic over geopend, omdat niet iedereen mij kent. Een 'bekende' bokker daarentegen, zoals dus Springert, daar valt het gelijk op, daar is het 'vreselijk' omdat hij meer weet (respect, echt waar) dan de gemiddelde bokker.

Nee, iedereen wordt in mijn ogen toch echt hetzelfde behandeld.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:44

Citaat:
mijn vraag is eigenlijk waarom er op een paardenforum, mensen met echt een rugzakkie paardenervaring, mensen met veel kennis....... uiteindelijk gebanned worden.......

ik snap dat niet

Tja, iederen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, en in een van de gevallen ging het te ver op dat gebied. (vervelend gedrag) er werden zelfs strafbare dingen gezegd en erg vervelende (en dan zeg ik het nog netjes) pb's rondgestuurd. Een ban had niet nodig hoeven zijn als diegene zijn gedrag had aangepast, zo simpel is het! Je kan ook te ver gaan namelijk..!

Een beetje respect voor elkaar moet niet zo heel moeilijk zijn toch? Dat willen we toch allemaal? En inderdaad god toezicht vanuit Bokt is en blijft belangrijk..

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:45

Moderatoropmerking:
De reden waarom mensen een OW of een ban krijgen, is vanweg hun gedrag op Bokt. Dat staat volkomen los van hun kennis van paarden. Ongeacht die kennis, wordt er van je verwacht dat je je aan de regels van Bokt houdt en dat je je op een fatsoenlijke manier en met respect voor je medebokkers gedraagt.

Omdat het verder niet de bedoeling is om hier een individuele ban te bespreken, plaatsen we hier een slotje.

http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Ong ... de_kritiek