Foei, helemaal niet meer in beeld?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:45

Nu krijg ik stiekem de neiging iemand te gaan foeien, om
te kijken hoe het nou eigenlijk werkt O:)

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:47

Mitchall schreef:
Nu krijg ik stiekem de neiging iemand te gaan foeien, om
te kijken hoe het nou eigenlijk werkt O:)

Heb ik net ook gedaan :Y)
Wat mij zelf handig lijkt is een keuze maken tussen alleen PB's blokkeren, of PB's en forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 23:21

Dat begrijp ik dan niet hoor Cyntje, een bokker bij een foei zetten en dan nóg gaan lezen? Hoe diep zit het dan vraag ik mij af?

Ik heb ook één zeer vermoeiende bokker bij mn foei staan (Al een aantal maanden) is de enige maar ben zeer blij dat ik haar reacties niet meer hoef te lezen, en voel daar ook geen enkele behoefte naar.
Alleen weet dit persoon het zelf niet volgens mij want ze reageert nog op mij :+

Maakt mij dus echt niets uit of ik een melding zie staan of niet, als ik het maar niet meer hoef te lezen.

Cyntje

Re: Foei, helemaal niet meer in beeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 00:01

Het is gelukkig geen diepgeworteld structureel probleem hoor Chiqa, ik lig er geen nachten wakker van en het zit me zéér zeker niet diep, komaan... tis een forum hé :+

En dan toch nog lezen? Omdat die foeibalk gewoon prominent aanwezig is en ik me vaak dermate aan iemand kan irriteren dat ik tóch wil lezen of diegene wederom etterlijk reageert.
Ik kan gewoon niet tegen dat gedrag,... dus daarom ook dit topic. Of die foeibalk/optie's etc, niet veranderd kunnen worden.
Dan is die bokker officieel niet meer mijn vriendje en word ik er niet meer mee geconfronteerd ;)

Ik ben ook geen ruziezoeker of wat dan ook daarom zit het ook zeer zeker niet diep, irriteer me er gewoon aan, ik heb alleen een enorm rechtvaardigheidsgevoel en ik kom graag voor een ander op en daarom lees ik dan toch alsnog die berichten om een ander te willen beschermen en dat moet ik dus niet doen :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:22

Ik geef je wel gelijk hoor Cyntje, foei is gewoon foei.... moet niet mogelijk zijn dat je die berichten überhaupt nog te zien zijn.

Aan de andere kant: stel dat je hetzelfde reageert in dat topic als jouw foei...... Je zou bijna een OW krijgen omdat je door het "napraten" van een foei, de vete in stand houdt..... zoals de mods dan je beschuldigen :D

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:38

Wat is er mis met zelfdiscipline?
Gewoon niet lezen!
Ik heb geen idee of ik in iemands foeilijst sta..
Zou het wel grappig vinden geloof ik.
Maar als diegene zich aan mij ergert moet die dat vooral niet doen, dus foeien. Heb ik geen last van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 07:13

Cyntje schreef:
Het is gelukkig geen diepgeworteld structureel probleem hoor Chiqa, ik lig er geen nachten wakker van en het zit me zéér zeker niet diep, komaan... tis een forum hé :+

En dan toch nog lezen? Omdat die foeibalk gewoon prominent aanwezig is en ik me vaak dermate aan iemand kan irriteren dat ik tóch wil lezen of diegene wederom etterlijk reageert.
Ik kan gewoon niet tegen dat gedrag,... dus daarom ook dit topic. Of die foeibalk/optie's etc, niet veranderd kunnen worden.
Dan is die bokker officieel niet meer mijn vriendje en word ik er niet meer mee geconfronteerd ;)

En dan tóch lezen? Ik kan dat echt niet begrijpen hoor waarom zet je hem of haar dan bij ej foei als je het toch leest? :7

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 10:38

Moet jij even goed lezen... :')

Ik zeg dat ik het enkel lees als het een laatste bericht is vaak, of het moet in een topic staan waarin het een relevante opmerking kan zijn.
Maar ik gebruik dus niet de foei-functie om álle berichten alsnog te lezen Chiqa, zo wanhopig ben ik niet hoor :=
Ik lees ook niet berichten na van bokkers, ken er ( aan bepaalde opmerkingen te lezen soms ) die dát dan juist weer wel doen!
Kan zijn dat jij dat niet begrijpt, so be it, niet mijn probleem, ik vroeg me gewoon af of die functie niet anders te maken is,...

@Slimmerik, van vete's heb ik nooit geen last gelukkig ;)
@Billy, misschien niet altijd zelfdiscipline met lezen, irl heb ik daar gelukkig niet zo'n last van, dan ben ik juist overgedisciplineerd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 12:44

Ik heb heel goed gelezen hoor Cyntje, vind het alleen opmerkelijk dat je je nieusgierigheid niet kan bedwingen en dus tóch gaat lezen, ik heb daar geen ekele voorstellign bij.
Ik heb dus ooit één bokker onder de foei gezet omdat dit een zeer vermoeiend persoon was, heb geen enkele keer de behoefte gehad tóch te gaan lezen. Ook niet één berichtje eigenlijk :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 13:35

+:)+ top dat jij je wel over je nieuwsgierigheid heen kan zetten!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:30

Ik heb nu ook 1 onder de foei.. En soms kan ik me bedwingen maar soms ben ik toch te nieuwschierig :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:43

Ik heb ook wat mensen gefoeid, maar lees het vaak toch nog :+.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:24

Ik heb een paar mensen onder mijn foeis zitten.. Klopt het nou ook dat eventuele PB's gewoon direct naar de vuilnisbak gaan? :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 12:48

Geen idee Tal :+

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:20

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:27

Ik heb niemand meer op foei staan, niet meer nodig.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:33

Ik heb een foei die iedere keer in mijn verkooptopics reageert... Dat is pas naar, dan MOET je het wel lezen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:03

delerium schreef:
Je kunt inderdaad instellen dat PB's van mensen in je foei-lijst linea recta verwijderd worden. Hoe dat moet lees je hier: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_z ... F_foeis.3F

Zo, dat is lekker, mocht ik ooit dus nog berichten krijgen gooit bokt het meteen weg, makkelijk zeg!! :D

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:39

Melsh schreef:
Ik heb een foei die iedere keer in mijn verkooptopics reageert... Dat is pas naar, dan MOET je het wel lezen...

Als je die persoon zo vervelend vind kan je toch ook gewoon besluiten niet aan hem/haar te verkopen?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:56

Misschien idee beheer in foei te zetten, ontvangt men geen pb waarschuwing, ow en ban?

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:59

Da's verboden :P Krijg je dus meteen wél een ban.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:59

FaberSmid schreef:
Misschien idee beheer in foei te zetten, ontvangt men geen pb waarschuwing, ow en ban?

Dat is niet mogelijk, beheer ed kan je niet zelf foeien. Zo ernstig?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:11

Mag niet en kan niet, kan het toch niet laten eens te testen.
Volgens mij is het niet meer zo ernstig, maar daar kunnen de moderatoren elk moment anders over gaan denken? Nee zonder gekheid, ik heb iemand een belofte gedaan en doe mijn uiterste best die te behouden.