Topic door mod verkeerd verplaatst...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Topic door mod verkeerd verplaatst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:42

Ja dat heb ik net ook al gezegt
Maar ik zou je maar stil houden hoor, alleen modjes mogen hier reageren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:43

Ik zeg toch ook nergens dat dat niet kan, Stitchy? Sterker nog, om mezelf maar weer eens te quoten :roll:

Ik weet dat jullie ook maar mensen zijn

Ik krijg zo langzamerhand echt het idee dat ik Chinees praat ofzo... Guys, zo moeilijk ben ik toch niet te begrijpen?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:44

Blijkbaar wel ;)
Ik zou als ik jou was gwoon een paar modjes een pb sturen met deze vraag, dan heb je gelijk antwoord en heb je geen last van normale bokkers die reageren ;)

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:45

Waar maak je je dan zo druk om als je weet dat mods ook fouten kunnen maken? Het is geen mislukte operatie.

Anoniem

De mods zien dit topic vanzelf wel. Normale bokkers mogen best reageren, maar jij reageert gewoon offtopic.

Anoniem

Stitchy schreef:
Waar maak je je dan zo druk om als je weet dat mods ook fouten kunnen maken? Het is geen mislukte operatie.

Ik maak me er niet druk om, ik raak zwaar geirriteerd door al die offtopic reacties.

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:46

Volgens mij gaan wij gewoon ontopic hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:47

Niet waar, want zowel jij als WinSel reageren niet op mijn vraag (en hebben überhaupt nog geen poging gedaan) :)

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:48

Ik ben inmiddels al die sub's helemaal zat, en al die berichten die zogenaamd off topic zijn direct verwijderd worden.

En dan het verplaatsen naar een ander subforum waarvan ook weer allemaal speciale regels zijn. Je moet zo onderhand eerst een boktstudie volgen, voordat je ergens een reactie plaatst

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:49

Mee eens
Bokt is veel strenger geworden met al die regels
Ik plaats daarom bijv ook nooit meer wat op HAW oid

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:49

Yvonniej schreef:
Ik ben inmiddels al die sub's helemaal zat, en al die berichten die zogenaamd off topic zijn direct verwijderd worden.

En dan het verplaatsen naar een ander subforum waarvan ook weer allemaal speciale regels zijn. Je moet zo onderhand eerst een boktstudie volgen, voordat je ergens een reactie plaatst

Ik zou maar ontopic reageren als ik jou was. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:52

Tjezus... Ik ben eigenlijk best blij met Yvonniej's reactie. Ze is de eerste die me niet óf vertelt dat ik Storm maar moet PB'en (das geen antwoord op m'n vraag) óf reageert met "waar je je maar druk om maakt" (ik maak me niet druk) of iets in die strekking. Watj ij en WinSel nu doen is gewoon lopen stieren en stangen.

chevax

Nouks, volgens mij heeft Nickeltje je vraag al inhoudelijk beantwoord.
En ook ik zeg, zoals zovelen hier al hebben gezegd, dat mods ook maar gewoon mensen zijn die fouten kunnen maken.
Wel wil ik nog even dieper ingaan op je vraag wat er van een mod verwacht wordt: het modteam bestaat uit een groep mensen die in hun vrije tijd proberen Bokt voor iedereen zo toegankelijk en gezellig mogelijk te maken. Alle teamleden doen hier hun uiterste best voor. Wordt er soms een foutje gemaakt? Vast wel! Worden fouten aangepakt? Zeker! Is er communicatie mogelijk met de mods? Heel graag zelfs, we horen graag van Bokkers opbouwende kritiek. Heb je een vraag over een actie van een mod? Stuur gewoon een PB-tje.

Yell

WinSel schreef:
Mee eens
Bokt is veel strenger geworden met al die regels
Ik plaats daarom bijv ook nooit meer wat op HAW oid

Nee ik ook niet. 't is mij wel goed.

@ stitchy- in mijn ogen is dit ontopic genoeg }:0

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:56

Nouks schreef:
Tjezus... Ik ben eigenlijk best blij met Yvonniej's reactie. Ze is de eerste die me niet óf vertelt dat ik Storm maar moet PB'en (das geen antwoord op m'n vraag) óf reageert met "waar je je maar druk om maakt" (ik maak me niet druk) of iets in die strekking. Watj ij en WinSel nu doen is gewoon lopen stieren en stangen.

Volgens Chevax klieren wij neit hoor, want zij is het met ons eens ;)
Gewoon even een modje pbe ;)
Laatst bijgewerkt door WinSel op 01-05-10 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:56

chevax schreef:
En ook ik zeg, zoals zovelen hier al hebben gezegd, dat mods ook maar gewoon mensen zijn die fouten kunnen maken.
Wel wil ik nog even dieper ingaan op je vraag wat er van een mod verwacht wordt: het modteam bestaat uit een groep mensen die in hun vrije tijd proberen Bokt voor iedereen zo toegankelijk en gezellig mogelijk te maken. Alle teamleden doen hier hun uiterste best voor. Wordt er soms een foutje gemaakt? Vast wel! Worden fouten aangepakt? Zeker! Is er communicatie mogelijk met de mods? Heel graag zelfs, we horen graag van Bokkers opbouwende kritiek. Heb je een vraag over een actie van een mod? Stuur gewoon een PB-tje.

Ja precies... Communicatie is mogelijk, maar helpt in vele gevallen geen ruk.

Zal eens een leuk voorbeeld geven;

Ik had een tijdje geleden een fokmerrie gekregen om een leuk tehuis voor te zoeken. Het paard was dus GRATIS. Mijn topic werd verwijderd omdat ze niet zeker wisten of dit paard wel van mij was. Echt van der zotten, ik had dus geen enkel commercieel doel eind. Ik zocht een leuk tehuis voor een mooie lieve GRATIS fokmerrie, die ik het paard niet kon bieden ivm ruimtegebrek.

Een aantal keer heen en weer gepb't met de mod in kwestie, maar toch werd het topic verwijderd..

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:01

chevax schreef:

Super uitgelegd. :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:01

Mee eens

Vaak worden onnodig topics op slot gegooit of berichten verwijderd
Sinds er veel meer regels bij gekomen zijn moet je oppassen met wat je zegt en doet, en dat maakt het minder leuk...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:02

Gelukkig zijn wij mods ook maar gewoon mensen die ook af en toe een foutje maken.
Zelf ken ik ook de regels van alle subfora niet precies, ik weet het globaal maar ik weet niet overal het fijne van. Ik kom zo eigenlijk zelf al nooit op EA, en het tabblad algemeen kom ik eigenlijk ook nooit. Zelf zit ik meestal op Informatief en Kantine, de tabbladen waar ook al mijn interesse lag voor ik mod werd. Daar weet ik de regels wel van de subfora, maar minder op de tabbladen waar ik nooit kom en dus al helemaal niet mod. ;)
Moet ik een topic verplaatsen naar een subforum waar ik het fijne niet weet, sla ik er ook altijd de charter op na om me in de lezen in de regels die daar gelden. Dus ja, het is voor ons mods af en toe ook moeilijk en er zijn veel regels, maar ze zijn ook makkelijk na te zoeken in de charters. :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:03

Je bent en blijft een mens hoor Neonlight, mensen maken nou eenmaal fouten, ookal ben je op een forum dan een Modje.... :)

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:04

Ook logisch dat juist jullie fouten maken, bedoel jullie zijn de hele tijd bezig. Soms zie je het dan gewoon even niet meer over het hoofd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:05

Modjes, bedankt voor jullie reacties.

Maar Neonlight, stel er wordt een verkoopadvertentie op NF geplaatst. Weet je dan wel of je hem bijvoorbeeld bij paarden en pony's of bij commercieel moet plaatsen, ondanks dat je zelf nooit op EA komt? Indien je het niet weet, zou je dan zonder er verder bij stil te staan het topic naar paarden en pony's verplaatsen, of zou je het nakijken danwel navragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:06

Ik vind WinSel en Stitchy nu echt heel irritant worden... Aan beiden: al voor jullie je überhaupt in dit topic meldden gaf ik al aan te weten dat de mods mensen zijn en dat mods fouten maken, dat feit reken ik ze ook absoluut niet aan. Kap nu alsjeblieft effe met dit flauwe gedoe. Ik zou hier graag gewoon een leuk gesprek voeren over het verplaatsen van topics en de Bokt-infrastructuur en regels die daarbij komen kijken.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:06

Stitchy schreef:
Ook logisch dat juist jullie fouten maken, bedoel jullie zijn de hele tijd bezig. Soms zie je het dan gewoon even niet meer over het hoofd. :)

Citaat:
super uitgelegd.:)

Er lijkt er hier iemand te solliciteren op een modbaantje.. whahaha
---

Nou mijn mening heb ik denk ik al duidelijk gegeven. Al die prutregels, en die zinloze sub's, waarvan sommigen nagenoeg doodgebloed zijn.

En dan nog niet eens te spreken over al die itp subs :Z

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:07

Wij reageren gwoon op ander mans berichten
Kom op zeg, ik mag toch wel zelf weten waar ik post :?