Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvonniej schreef:Ik ben inmiddels al die sub's helemaal zat, en al die berichten die zogenaamd off topic zijn direct verwijderd worden.
En dan het verplaatsen naar een ander subforum waarvan ook weer allemaal speciale regels zijn. Je moet zo onderhand eerst een boktstudie volgen, voordat je ergens een reactie plaatst
Nouks schreef:Tjezus... Ik ben eigenlijk best blij met Yvonniej's reactie. Ze is de eerste die me niet óf vertelt dat ik Storm maar moet PB'en (das geen antwoord op m'n vraag) óf reageert met "waar je je maar druk om maakt" (ik maak me niet druk) of iets in die strekking. Watj ij en WinSel nu doen is gewoon lopen stieren en stangen.
chevax schreef:Nouks, volgens mij heeft Nickeltje je vraag al inhoudelijk beantwoord.
En ook ik zeg, zoals zovelen hier al hebben gezegd, dat mods ook maar gewoon mensen zijn die fouten kunnen maken.
Wel wil ik nog even dieper ingaan op je vraag wat er van een mod verwacht wordt: het modteam bestaat uit een groep mensen die in hun vrije tijd proberen Bokt voor iedereen zo toegankelijk en gezellig mogelijk te maken. Alle teamleden doen hier hun uiterste best voor. Wordt er soms een foutje gemaakt? Vast wel! Worden fouten aangepakt? Zeker! Is er communicatie mogelijk met de mods? Heel graag zelfs, we horen graag van Bokkers opbouwende kritiek. Heb je een vraag over een actie van een mod? Stuur gewoon een PB-tje.
chevax schreef:Nouks, volgens mij heeft Nickeltje je vraag al inhoudelijk beantwoord.
En ook ik zeg, zoals zovelen hier al hebben gezegd, dat mods ook maar gewoon mensen zijn die fouten kunnen maken.
Wel wil ik nog even dieper ingaan op je vraag wat er van een mod verwacht wordt: het modteam bestaat uit een groep mensen die in hun vrije tijd proberen Bokt voor iedereen zo toegankelijk en gezellig mogelijk te maken. Alle teamleden doen hier hun uiterste best voor. Wordt er soms een foutje gemaakt? Vast wel! Worden fouten aangepakt? Zeker! Is er communicatie mogelijk met de mods? Heel graag zelfs, we horen graag van Bokkers opbouwende kritiek. Heb je een vraag over een actie van een mod? Stuur gewoon een PB-tje.
Stitchy schreef:Ook logisch dat juist jullie fouten maken, bedoel jullie zijn de hele tijd bezig. Soms zie je het dan gewoon even niet meer over het hoofd.
Citaat:super uitgelegd.