Waarom eerst 25 'paardgerelateerde' berichten plaatsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:58

Daar heb je een punt Nouks. Ik zeg ook eigenlijk altijd 25 informatieve paardgerelateerde posts, en daarmee doel ik niet alleen op het tabblad informatief maar op het type post die je hoort te plaatsen, dus een antwoord geven op een vraag zodat je iemand verder helpt.

Pollewoppy

Re: Waarom eerst 25 'paardgerelateerde' berichten plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 23:07

Tja, wat zijn nou 25 berichten. Er zijn zoveel topics paardgerelateerd, dat er echt wel wat bij zit waar je informatief op kunt reageren. Ik begrijp het wel en vind het helemaal zo'n slechte regel nog niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 23:08

Neonlight schreef:
Daar heb je een punt [***]. Ik zeg ook eigenlijk altijd 25 informatieve paardgerelateerde posts, en daarmee doel ik niet alleen op het tabblad informatief maar op het type post die je hoort te plaatsen, dus een antwoord geven op een vraag zodat je iemand verder helpt.

Alleen met een informatieve paardgerelateerde post op PP, waar je misschien wel de TS dé oplossing hebt gegeven, kom je toch nog geen steek verder met je 25 posts voor de Kudde? :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 23:34

Klopt, daarom zeg ik ook doel ik niet alleen. ;)
Ik zeg er ook altijd bij welke fora meetellen. :)

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:45

Voor mij heeft het even geduurd maar ik heb de 25 gehaald :D
Snap ook heel goed dat deze regel er is hoor +:)+

ZaZoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 17:36

Och hemel, nu merk ik dat ik ook nog 'achteruit' kan gaan met het aantal berichten. Had er eerder toch minstens 18. Nu vandaag nog wat bijgeplaatst en wat schetst mijn verbazing??? Ik sta (weer) op 17! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 17:40

Ik vind 't ook een goede regel hoor. Snap wel dat 't ff wat tijd kost om die berichten te plaatsen soms, maar zie het als 'n soort ontgroening. :)) Daarna hoor je er wel écht bij, en mag je overal posten. :+

ZaZoe schreef:
Och hemel, nu merk ik dat ik ook nog 'achteruit' kan gaan met het aantal berichten. Had er eerder toch minstens 18. Nu vandaag nog wat bijgeplaatst en wat schetst mijn verbazing??? Ik sta (weer) op 17! :(

Dan is er waarschijnlijk een reactie verwijderd die niet voldeed aan de regels denk ik?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:07

Juul heeft gelijk, het kan zijn dat er een reactie van je verwijded is, in verband met offtopic zijn of het was een oneliner. Als een bericht verwijderd is gaat de teller inderdaad achteruit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:19

Is het ook niet zo dat als een topic wordt verplaatst van informatief naar een ander tabblad, je je nuttige berichten weer kwijt bent?

SophieMPL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:37

Heb ik ook moeten doorstaan, maar ben er geraakt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 14:54

Dus eigenlijk moet je gewoon mensen helpen als ze bijv een probleem hebben bij een paard ofzo? ik snapte het ook niet helemaal goed eigenlijk.. :o