Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En met Kentaro en Linda ben ik het ook eens
19LindA83 schreef:Een passende sanctie?? eigenlijk is de enige passende sanctie die ik dan dus kan bedenken: permanent geband van het forum, ook met hoofdaccount.
Of nog erger: je hoofdaccount wordt bekent gemaakt...
(een moordenaar mag niet afgeluisterd worden, moorden is minder erg dan het schenden van de privacy.....)Storm76 schreef:Linda, gelukkig is dit een grote uitzondering.
We snappen echt jouw gedachtengang ook wel, het is niet leuk en je krijgt de volgende keer ook vraagtekens bij een dergelijk topic. Maar nogmaals, de keren dat dit voorkomt op Bokt, is gelukkig niet groot.

Het is niet per definitie zo dat iemand die niet (volledig) de waarheid spreekt altijd een permanente ban krijgt. Er zit nl. veel verschil tussen niet de waarheid spreken en niet de waarheid spreken. Als ik bijv. zeg dat ik net naar de Albert Heijn ben geweest dan is dat niet de waarheid (ik ging nl. naar de Spar
). Ondanks dat ik dan niet de waarheid spreek, doe ik er verder ook niemand kwaad mee en het zou wel erg heftig zijn als ik hier een permanente ban voor zou krijgen.
dus ik snap ook dat je niet alle SA langs bent gegaan om te kijken of het eerder gebeurd is... ik dacht van wel zover ik me kon herrinneren!