Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loiz schreef:Dat maakt in principe niet veel uit denk ik LovingTweety, aangezien die topics meestal toch al flink oud zijn maken die gaten niet veel uit, want als je de zoekfunctie gebruikt kom je meestal toch veel meer recentere berichten tegen.
Volgens mij worden ze verwijderd, is bij mij in ieder geval wel gebeurt geloof ik.
apple01 schreef:Caira schreef:De reden dat dingen niet worden verwijderd is dat je dan gaten krijgt in topics. Ook al zijn het oude topics voor sommige mensen blijven ze waardevol.
Mee eens!
Als ik iets wilt weten over ervaringen van mensen met een bepaald product, ziekte kom ik heel vaak bij bokt en is het ook al heel vaak nuttig geweest!
Pech als je naam al bezet is...
Stef_Winston schreef:Ik wil ook graag m'n naam veranderen.. Jammergenoeg heb ik m'n naam al een keer veranderd en kan dit niet nog een keer. Anders had ik graag gewoon Stefanie of Winston of iets in die richting gewild
Fiffill schreef:Stef_Winston schreef:Ik wil ook graag m'n naam veranderen.. Jammergenoeg heb ik m'n naam al een keer veranderd en kan dit niet nog een keer. Anders had ik graag gewoon Stefanie of Winston of iets in die richting gewild
Als je nog een keer je naam wil veranderen kan je een moderator PB'en, vaak krijg je het dan nog wel een tweede keer gedaan.
Stef_Winston schreef:Even gezocht op Steef, deze bestaat wel, maar als ik op de naam klik na het zoeken komt er dat de opgevraagde gebruiker niet bestaat, betekend dat dat dit account verwijderd is?